5 września 2017

Od Corners CD Zefira

Szłam wolnym krokiem słuchając utworów Linkin Park. Dawały mi w pewnym sensie ukojenie od tego wszystkiego, co się działo. Uczucia, które szalały gdzieś w środku, znikały, gdy tylko wsłuchiwałam się w muzykę. Był to jeden z powodów, dla których nie zdejmowałam słuchawek prawie wcale. Gdy tylko docierała do mnie cisza, wszystko wracało z podwojoną siłą. Byłam pewna, że gorzej być nie może. Aż do tego momentu.
Moje oczy błądziły po sylwetkach dwóch wilków na tle białego puchu. Kątem oka zerknęłam na Aidena, który niepewnie patrzył przed siebie. Zefir zbliżył się do nieznanej mi wadery i lekko pocałował. Poczułam, jak serce roztrzaskuje mi się na jeszcze mniejsze kawałki, jednak nawet nie drgnęłam. Wypuściłam powoli powietrze. Zrobiłam kilka kroków w przód, by dać znać o swojej obecności. Wilk odwrócił się w moją stronę. Wyjęłam jedną słuchawkę z ucha. W drugim usłyszałam tylko Good goodbye, zanim muzyka przestała rozbrzmiewać w moim umyśle.
- Jak długo to trwa, Zefir? - powiedziałam mu półszeptem do ucha.
Zobaczyłam jak lekko zadrżał na to pytanie. W błękitnych tęczówkach basiora pojawiła się nutka niepewności. Byłam pewna, że czuje mój oddech na skórze. Obudziłam w nim iskierkę strachu. Zbliżyłam się powoli do białej wadery.
- Nawet nie wiesz jakie masz szczęście, że wybrał właśnie ciebie. - posłałam jej wymuszony uśmiech - Nie zmarnuj tego. - dodałam odrobinę ciszej.
Stanęłam tak, by widzieć oba wilki.
- Nie będę wam przeszkadzać, pójdę już.
Odwróciłam się na pięcie i poczłapałam wolnym krokiem dalej. Niemalże czułam na sobie spojrzenia obu wilków.
~ Jak ty to robisz? ~ zapytał duch doganiając mnie wolnym truchtem.
- Jak robię co?
~ Że jesteś jak skała, podczas gdy emocje rozsadzają cię od środka?
Westchnęłam.
- Chciałabym płakać. Po prostu już nie potrafię. - mruknęłam niechętnie patrząc w oczy towarzysza.
Ostatni raz odwróciłam się w ich stronę. Oboje dalej na mnie patrzyli.
- Miałeś rację Aiden, kiedy mówiłeś, że nie powinnam być z żadnym z nich, a z tobą...

Zefir? Pewnie spodziewałeś się ataku furii?

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template