Adopcje

W tej zakładce znajdują się formularze, które możesz „zaadoptować”. Jeśli nie masz pomysłu na własnego wilka, wystarczy, że skopiujesz formularz, uzupełnisz go do końca (głównie w miejscu pytajników, lecz możesz także coś zmienić) i wyślesz w wiadomości do graczki Ktosicek (doggi/howrse), bądź na e-mail (damaszek2001@gmail.com).
Wilk z adopcji może dołączyć jako kolejny, zwykły członek (tak jak każdy inny wilk). Tyczy się to również szczeniaków, aczkolwiek tu jest jeszcze jedna możliwość.
Szczeniaka można zaadoptować jako swoje potomstwo.
Więcej w REGULAMINIE watahy.

Wciąż pojawiają się nowe formularze :)

Wadery:

dNiseb

Imię: Heeva (czyt. Hiwa)
Pseudonim: Niekiedy wołają na nią Hee (czyt. Hi).
Wiek: 4 lata
Płeć: Wadera
Charakter: Heeva jest waderą szaloną i dość optymistyczną. Jest odważna, lecz niekiedy nazbyt przecenia swoje umiejętności. To cwana i charyzmatyczna wilczyca, czasami też wredna. Ma swoje humorki, lepsze i gorsze dni, jest zaczepną osóbką. Czasami zdarza jej się ubarwić jej przeżycia czy opowiadania. Uwielbia czuć adrenalinę, kocha prędkość i wyścigi - nie tak łatwo z nią wygrać. To mistrzyni sztuczek w powietrzu. ???
Wygląd: To wilczyca o ciekawym, zaczepnym wyglądzie. Ma miękkie, szaro-czarne futro z biały podbrzuszem i pyskiem. Długie, smukłe i umięśnione łapy pozwalają jej przebiec wiele kilometrów, ale po co biegać, skoro ma się skrzydła? Długie, czerwone i silne, umożliwiają jej wznoszenie się na imponujące wysokości. Posiada puszysty, średniej długości ogon i piękne, złote oczy.
Stanowisko: ???
Umiejętności: Intelekt: 7 | Siła: 3 | Zwinność: 10 | Szybkość: 10 | Magia: 5 | Wzrok: 6 | Węch: 3 | Słuch: 6
Rasa: Wilk Słońca
Żywioły: Ogień, Światło, Elektryczność
Moce: ???
Rodzina: Nieszczególnie tęskni za rodziną. Miała kilka braci i sióstr, jej ojciec nie żyje.
Partner: Czy szuka? Nie wiadomo. Zawsze możesz próbować!
Potomstwo: Brak, nie spieszy jej się.
Historia: Nie przepada za opowiadaniem swojej historii - nic ciekawego. Jej ojciec zmarł, kiedy była mała, wychowywała się z matką i rodzeństwem, lecz każdy kiedyś musi opuścić bezpieczne gniazdko, prawda? Tak też młoda Heeva uciekła i błąkała się w poszukiwaniu watahy.
Przedmioty: ???
Właściciel: ???


Ja nie szukam żadnych kłopotów - to kłopoty zwykle znajdują mnie.

Imię: Wszystkim przedstawia się jako Misia, jednak imię to jest wyłącznie pseudonimem. Naprawdę nazywa się Marveille. To imię jednak popadło w niepamięć wraz z jej przeszłością i nawet ona sama nie ma pojęcia o jego istnieniu. 
Pseudonim: Już samo jej imię jest pewnego rodzaju pseudonimem, ale może coś się kiedyś wymyśli. 
Wiek: 9 lat 
Płeć: Wadera 
Charakter: Większość wilków uważa, iż Misia jest po prostu walnięta. Pewnie by jej to przeszkadzało, gdyby nie fakt, iż faktycznie uderzono ją kiedyś kamieniem w głowę. Należy ona do grona niepoprawnych optymistów. Można by powiedzieć, że zawsze jest szczęśliwa, jednak to byłoby kłamstwo. Przecież jak każdy, ona również ma prawo być zła lub smutna. Po prostu mniej czasu zajmuje jej pozbieranie się. Często nuci coś pod nosem, mimo że tego nie słyszy. Zapamiętała swoje ulubione piosenki ze szczenięcych lat, jeszcze przed utratą słuchu. Wiele by dała, aby tylko móc je znów usłyszeć. Pewnie teraz spytasz, jak porozumiewa się z innymi? Nauczyła się rozumieć słowa po ruchu warg. Nie było to łatwe, lecz dzięki wsparciu jej matki w końcu jej się udało. Misia tego nie pamięta, ale właśnie dzięki temu dzisiaj jest tak wesoła. Posiada żart na każdą okazję. Chciałaby naprawić cały świat i żałuje, że nie jest to możliwe. Z pewnością zyskasz w niej wspaniałą koleżankę, a może i nawet przyjaciółkę, albowiem nie zraża się ona do wilków, patrząc na ich wygląd. Zawsze daje komuś dwie szanse. A czy je wykorzysta, to już jego sprawa. Warto również dodać, że Misia kocha rysować, a robi to lewą łapą. Tak, ona jest lewołapana, o ile takie słowo istnieje. 
Wygląd: Misia to średniego wzrostu wadera. Jej futerko w przeciwieństwie do włosów, jest szorstkie. Każde z jej dużych uszu ozdobione jest dwoma kolczykami. Pod jej złotymi oczami widnieją czarne krzyże. Nosi ona chustkę we wzór galaxy i wisiorek z wąsami. 
Stanowisko: Swatka 
Umiejętności: Intelekt: 11 | Siła: 2 | Zwinność: 5 | Szybkość: 10 | Magia: 7 | Wzrok: 7 | Węch: 8 | Słuch: 0 
Rasa: Wilk Duszy 
Żywioły: Życie, Dusza, Miłość 
Moce:
- tchnięcie życia w pluszowe maskotki,
- czytanie w myślach,
- telekineza,
- hydrokineza,
- lewitacja,
- niewidzialność,
- władza nad atomami i cząsteczkami.
Rodzina: Jaka rodzina? 
Partner: Jest zakochana. ???
Potomstwo: Chciałaby... 
Historia: Jako szczeniak wiodła beztroskie życie. Można by powiedzieć, że idealne. Miała kochających rodziców, mieszkała z nimi w watasze położonej w malowniczym terenie. Bawiła się z małymi jednorożcami i innymi magicznymi zwierzętami. Nawet gryfy zdawały się mieć wobec niej dobre intencje. Watahą rządziła mądra i uczciwa para alfa. Marveille była najlepszą przyjaciółką ich córki. Po okolicy krążyła plotka, iż to ona zostanie betą. Okazało się to prawdą, lecz nie wszyscy byli z tego zadowoleni. Jej starszy brat uważał, że jest ona za mało odpowiedzialna i doświadczona, by objąć to stanowisko. Późnym wieczorem dnia poprzedzającego jej drugie urodziny, odurzył ją i zamknął w piwnicy. Planował zabić ją wraz z nadejściem świtu, lecz ta zdołała uciec. Wiedziała, iż nie może zostać w tej watasze. Nikt nie uwierzyłby w jej słowa. Była zmuszona udać się na wędrówkę w nieznane. Przyjaciel jej brata jednak zauważył różowego wilka, znikającego za krzakami. Ten zaczął ją gonić ile sił miał w łapach. Był szybszy, obezwładnił ją bez większego problemu. Związał ją brutalnie i wrzucił do głębokiego dołu naszpikowanego kolcami. Krwawiła. Nie widziała szansy na przeżycie. Zaczęła modlić się do bogów, by umarła bezboleśnie. Oni jednak mieli inną wolę. Nadesłali Jodie, młodszą siostrę Marville. Małymi łapkami rozwiązała sznury, a że miała skrzydła, wydostała się z dołu bez większego problemu. Pomogła niedoszłej becie wydostać się i na tym skończyła się jej pomoc. Dalej poszła sama. A przy granicy spotkała strażnika, przekupionego przez brata. Ten nie chciał jej puścić, lecz walczyła dzielnie. Już była za granicą, już nie podległa strażnikowi, ani nikomu innemu. Ten jednak rzucił ją kamieniem, gdy myślała już, że uciekła. Trafił w głowę i zostawił ją, myśląc, iż ów wadera nie żyje. Prawda była jednak inna. Ocknęła się dnia następnego. Nie krwawiła, jedynie straciła pamięć. Zmęczona i wyczerpana oddaliła się i słuch po niej zaginął. Bogowie dalej mieli ją w opiece. Kilka dni później napotkała starą wyrocznię. Ta nadała jej imię Misia i nauczyła wszystkiego, co sama umiała. Wychowała ją jak córkę własną, lecz jej koniec musiał nadejść. Zmarła równy rok po przybyciu podopiecznej. Zaczęła ona wędrować dalej. Natrafiła w końcu na granicę. Strzegł jej Raiden. Syn alfy. Z początku zareagował agresywnie. Dopiero gdy zobaczył jej zmęczenie i bezsilność, począł opowiadać o watasze. Misi nie trzeba było wiele czasu, by przekonać się i dołączyć. 
Przedmioty: Pluszowy kotek 
Właściciel: ???
Inne zdjęcia: jako szczeniak <KLIK>


Rób zawsze to, co daje szczęście. Nie koniecznie to, co jest właściwe.

Imię: Kianixie
Pseudonim: Kian, Kix, Knixie, Kixie, Kine, jak komu przyjdzie do głowy.
Wiek: 12 lat
Płeć: Wadera
Charakter: Kianixie jest waderą optymistycznie nastawioną do życia. Uważa, że na wszystko znajdzie się sposób. Wbrew pozorom nie jest lekkomyślna, lubi zagadnienia filozoficzne i często zastanawia się nad logiką świata. Nie lubi za to narzekaczy i wilków, które łatwo się poddają. Kiedy się zdenerwuje, wyraża swoje uczucia otwarcie, ale nie jest przesadnie chamska ani złośliwa. Często wtedy prycha. Umie zakręcić sobie wilka wokół palca, po prostu, jak to wadera, zagadując go i nie pozwalając dojść do słowa.
Wygląd: Ciemno-niebiesko-granatowa wadera o jasnym podbrzuszu i łapach, na których widać ciemniejsze owalne plamy. Jej futro zdobią jaśniejsze błękitne cętki. Ma lśniące, niebieskie oczy i ciut przy duże uszy. Charakterystyczne wejście granatu w kremowy na pysku.
Stanowisko: Strażnik
Umiejętności: Intelekt: 11 | Siła: 1 | Zwinność: 10 | Szybkość: 10 | Magia: 10 | Wzrok:  3 | Węch: 2 | Słuch: 3
Rasa: Wilk Materii
Żywioły: Materia
Moce: 
- sprawienie, że jakiś przedmiot nagle się pojawia bądź znika,
- szybkie przemieszczanie się, znikanie i pojawianie się w innym miejscu,
- dziwna zdolność do podsłuchiwania rozmów.
Rodzina: W innych watahach. Spotykają się na święta.
  • Matka - Aine
  • Ojciec - Saikken
  • Siostra - Kilye
Partner: ???
Potomstwo: Brak, choć by chciała.
Historia: Kine urodziła się w innej watasze. Miała już wtedy starszą o trzy lata siostrę, Kilye. Kiedy siostra, jako dorosły, ale młody jeszcze wilk, opuszczała rodzinne strony na krótki czas, jako przygotowanie do opuszczenia ich na stałe (tak sobie wymyśliła), Kine, chociaż była młodsza, wyruszyła w swoją pierwszą podróż i szła, szła, szła, nie zawróciła. Wiele przeżyła i zdobyła trochę doświadczenia, w końcu dotarła do Watahy Smoczego Ostrza i postanowiła się tu osiedlić. Na stałe... Kto wie?
Przedmioty: ???
Właściciel: ???



- Na pustyni jest się trochę samotnym.
- Równie samotnym można być wśród ludzi...

Imię: Zafira
Pseudonim: Zafi, Zaf
Wiek: 4 lata
Płeć: Wadera
Charakter: Zafira jest sympatyczną i miłą waderą, trochę nieśmiałą, ale przyjazną. Czasem trudno znaleźć z nią temat do rozmowy, niekiedy jest zamknięta w sobie. Pochodzi ona z Syrii, przez co czasem mówi coś po arabsku (najczęściej, gdy bluźni) lub gdy po prostu nie chce, by ją zrozumiano. Tęskno jej do swojego kraju, dlatego nosi liczne ozdoby, które jej o nim przypominają. Jest raczej typem wykonawcy, niż przywódcy, czasem daje sobą pomiatać. Zafira lubi przebywać w towarzystwie, ale rzadko się odzywa, woli słuchać innych. Jest bardzo inteligentna, choć czasami nie daje po sobie tego poznać. Lubi rozwiązywać problemy innych oraz przechodzić labirynty, nie tylko te narysowane na kartkach. Jest również kolekcjonerką kamieni, zarówno tych szlachetnych, jak i zwykłych, szarych. Widzi dobro we wszystkim, co żywe, więc zabija tylko w ostateczności. Zazwyczaj jednak załapie się na posiłek któregoś z jej znajomych lub odbiera od myśliwych.
Wygląd: Futro Zafi jest w kolorze piasku, beżowe. Ma długi i puszysty ogon, na który ma nałożone pierścienie. Ogólnie, te pierścienie mają mnóstwo innych znaczeń. Od zawsze jej towarzyszyły. Ma złote pierścienie na łapie i ogonie, jest ich razem 11. Gdy zebrała 12 (ten na końcu ogona), oznaczało to, że skończyła rok, drugi pierścień oznacza, że ma 2 lata. Jej wymyślne przywieszki i wisiorki, które nosi na szyi, oznaczają, z jakiej rodziny pochodzi, a pióra i kolczyki to już zwykła ozdoba. Ma duże uszy z niebieskim wnętrzem i tak samo niebieski nos oraz pazury. Jest bardzo niska, niewiele większa od szczenięcia, uwielbia swoje ozdoby! Ma ich mnóstwo, kolczyki, pióra, bransolety, naszyjniki, wisiorki i obręcze na ogon... sporo tego jest. Jej oczy mają hipnotyczną, złotą barwę.
Stanowisko: Psycholog
Umiejętności: Intelekt: 15 | Siła: 1 | Zwinność: 9 | Szybkość: 5 | Magia: 10 | Wzrok: 5 | Węch: 0 | Słuch: 5
Rasa: Wilk Piasku
Żywioły: Piasek, Burze piaskowe, Pustynia
Moce:
Piasek:
- tworzenie piasku,
- tworzenie z piasku czego tylko zapragnie,
- budowanie z piasku muru.
Burze piaskowe:
- tworzenie burz piaskowych na zawołanie,
- panowanie nad burzą piaskową,
- kierowanie burzy na przeciwnika.
Pustynia:
-  gdy jest na pustyni, warunki jej sprzyjają,
- potrafi bardzo długo wytrzymać bez wody,
- ma moc tworzenia źródeł czystej wody na zawołanie.
Rodzina:
  • Matka - Aje
  • Ojciec - Burhan
  • Rodzeństwo - Dawud, Jahja, Hajam, Malak
Partner: Jak na razie czeka na kogoś, kto rozgrzałby jej serce. Może to być zarówno basior, jak i wadera. Tak, Zafira jest biseksualna.
Potomstwo: ---
Historia: Zafira urodziła się w Syrii, wychowywała się tam przez rok, ale później musiała uciekać, nie lubi o tym rozmawiać... Przez rok podróżowała z rodziną, ale trafili do niewoli. Zafi udało się uciec, a potem błąkała się po świecie. Była w bardzo wielu miejscach, jednak gdy odnalazła Watahę Smoczego Ostrza, postanowiła zostać tu na trochę dłużej.
Przedmioty: Posiada Piaskową Różę, którą zawsze nosi przy sobie.
Właściciel: ???
Inne zdjęcia: Jej Piaskowa Róża | Ulubiony widok


Celuj w księżyc. Nawet jeśli nie trafisz, będziesz między gwiazdami.

Imię: Frozen Angel
Pseudonim: Angie
Wiek: 4 lata
Płeć: Wadera
Charakter: Cicha i skryta. Nie lubi przebywać w tłumie. Kiedy ktoś ją zdenerwuje, Angie ucieka, by nie zrobić mu krzywdy. Kocha biegać. Przed przybyciem do watahy Smoczego Ostrza była zastraszana, bita i wyśmiewana przez ojca i innych członków poprzedniej sfory. Zostawiło to w jej sercu niezmywalną plamę chęci zemsty. Jest niepoprawną romantyczką, lecz nie szuka miłości.
Wygląd: Frost Angel ma białe futro z błękitnymi odmianami. Przy nosie i oczach można zauważyć czarne znaki. Posiada długie łapy i ostre pazury. Jej oczy są całkowicie białe.
Stanowisko: Goniący
Umiejętności: 
Intelekt: 5 | Siła: 5 | Zwinność: 8 | Szybkość: 12 | Magia: 5 | Wzrok: 5 | Węch: 5 | Słuch: 5
Rasa: Wilk Lodu
Żywioły: Lód, Woda, Umysł
Moce: 
- lodowe strzały,
- wytwarzanie śnieżnej zamieci,
- lodowa tarcza,
- teleportacja z zaspy do zaspy.
Rodzina: Uciekła z rodzinnej sfory. Tęskni za matką Qualisse i szczerze nienawidzi ojca Darmina. Jej mama była wilczycą natury a ojciec wilkiem ciemności.
Partner: ???
Potomstwo: Synowie z pierwszego miotu: Assuva, Picallo, Hatsuyuki.
Historia: Urodziła się 31 grudnia, ale nie miała swojego żywiołu od początku. Matka ją kochała i dbała o Angie, lecz ojciec nie uważał jej za córkę. Kiedy pierwszy raz wyszła z jaskini wszystkie inne szczeniaki się z niej śmiały i szydziły z tego, że nie ma swojego żywiołu. Zapłakana pobiegła o matki. Kilka lat później nie wytrzymała i postanowiła uciec. Kiedy rodzice spali, wymknęła się z jaskini i pobiegła w las. Słyszała za sobą wycia strażników. Nie zatrzymała się jednak. Po kilku dniach wędrówki Angel usiadła pod zamarzniętym drzewem i zaniosła się płaczem. Nie zauważyła, że zamiast łez z jej oczu spadają malutkie drobinki śniegu. Wokół niej tworzyło się śnieżne kółko. Zmęczona płaczem i głodna zasnęła. Nagle ze śniegu wstał lód. Utworzył nad nią lodową kopułę. Kiedy Angel się obudziła, kopuła pękła na milion kawałków i wszystkie drzewa w jej okolicy pokryły się szronem. Uradowana Angie potruchtała przed siebie. Trenowała swoje moce w samotności, aż osiągnęła perfekcję swoich zdolności. Podróżowała, dopóki nie spotkała samicy Alfa Taravii. Gdy ta spytała Angel o imię, odpowiedziała: Jestem Frost Angel. W ten sposób Angie trafiła do Watahy Smoczego Ostrza.
Przedmioty: Lodowy miecz kontrolowany myślą.
Właściciel: ???


ksw

Imię: Cassie
Pseudonim: Cas
Wiek: 5 lat
Płeć: Wadera
Charakter: Jest miłą waderą, chociaż niewiele mówi, raczej słucha. Zawsze chodzi lekko uśmiechnięta. Szanuje inne wilki i podziwia. Cassie to oaza spokoju, nawet przy stresujących sytuacjach, ale wyjątkiem od reguły jest wysokość. Tak, ta wadera od dziecka ma lęk wysokości, co oznacza, że trzyma się z dala od klifów, górskich szczytów, a nawet pagórków. Tyczy się to również niestety głębokości. Cas jak już to stoi przy brzegu i na płycizny rzeki. Zdecydowanie woli równe powierzchnie łąk czy lasy. Zawsze ostrożna z tym, co robi. Mimo wszystko jest to mądra osoba, bardzo dobrze wyszkolona w walce wręcz czy z bronią, bardzo szybko się uczy, bywa kreatywna i nieraz sprytna, więc nie tak łatwo ją oszukać. Trochę z niej "Nocny Marek", czasem jak ma wolne lubi oglądać gwiazdy po nocach. Nie śpi długo w noc, dlatego za dnia ma krótkie drzemki. Bywa dziecinna. Kocha jeść owoce, zwłaszcza poziomki. Gdy trzeba umie skłamać, ale niechętnie to robi. Jest ciekawa świata, lecz nie miała jeszcze okazji go pozwiedzać. Często jest zazdrosna. Chciałaby przełamać swoje słabości.
Wygląd: Nie całkiem biała, średniego wzrostu wadera z gdzieniegdzie widocznymi niebiesko-fioletowymi odcieniami sierści. Raczej szczupła. Ma bardzo puszyste i delikatne futerko w dotyku. Jej uszy przypominają nieco uszy rysia. Ma długie pofalowane włosy i gęstą, w miarę wyrównaną grzywkę. Jej oczy są błękitne, nos ciemnoróżowy.
Stanowisko: Strażnik nocny
Umiejętności: Intelekt 7 | Siła: 5 | Zwinność: 6 | Szybkość: 5 | Magia: 8 | Wzrok: 5 | Węch: 5  | Słuch: 9
Rasa: Wilk Snów
Żywioły: Dusza, Natura, Powietrze
Moce: 
- może wnikać do wilczych snów, zmieniając ich bieg,
- potrafi uśpić każdego wonią kwiatów, jeżeli tylko zapragnie,
- może zranić kogoś naprawdę, będąc w jego śnie,
- potrafi przejąć złe emocje ze snów, przynosząc ukojenie śpiącemu,
- panuje nad wiatrem, ale kosztuje ją to sporo energii,
- może odbierać komuś energię,
- opanowała telekinezę,
- gdy chce, staje się niewidzialna.
Rodzina: Wszyscy żyją w sąsiedniej do WSO watasze.
  • Matka Cera
  • Ojciec Castiel
  • Siostra Carina
Partner: ???
Potomstwo: Chciałaby kiedyś mieć córkę i syna. ???
Historia: Raz, gdy była mała, zgubiła się w noc pełni. Zefir znalazł ją smutną i przestraszoną przy rzece i pomógł wrócić do jej rodziców dzięki swemu bystremu wzrokowi. Wzbił się w powietrze i odnalazł ich szybko z wysokości drzew. Od tamtej pory co jakiś czas przychodziła pod osłoną niewidzialności, nocą obserwować z granicy terenów, jak Zefir szybuje po niebie, myśląc, że jest sam. Obiecała sobie, że gdy dorośnie, dołączy do watahy, do której on należy i się z nim zaprzyjaźni. Tak tu trafiła po roku... ???
Właściciel: ???


Kiedy spędzasz zbyt wiele czasu uwięziony w ciemności, odkrywasz, że ciemność zaczyna patrzeć na ciebie.

Imię: Aelin
Pseudonim: Al
Wiek: 7 lat
Płeć: Wadera
Charakter: Bardzo empatyczna wadera, dzięki temu, co przeszła stała się bardziej współczująca, ale też nauczyła się, by nie ufać innym. Na początku znajomości bywa tajemnicza, nieufna, a nawet oschła, jednak gdy już zacznie jej na kimś zależeć, nigdy go nie zostawi. Jest bardzo lojalna - do tego stopnia, że wolałaby zginąć, niż zdradzić przyjaciela.
Wygląd: Ma ciemne, czarno-szare futro, usiane drobnymi jaśniejszymi plamkami, przypominającymi galaktyki i mgławice. Jej oczy są błękitne, pełne jaśniejszych białych drobinek. Jest smukła i raczej drobna.
Stanowisko: Strażnik nocny
Umiejętności: Intelekt: 7 | Siła: 5 | Zwinność: 6 | Szybkość: 6 | Magia: 10 | Wzrok: 6 | Węch: 5 | Słuch: 5
Rasa: Wilk Zodiaku
Żywioły: Gwiazdy, Zodiak, Noc
Moce:
- z gwiazd jest w stanie wyczytać przyszłość, przeszłość i teraźniejszość,
- jest w stanie zamienić się w noc, stać się jej częścią,
- potrafi latać (pomimo braku skrzydeł),
- potrafi odczytywać i kontrolować sny,
- telepatia,
- telekineza,
- ma moc wszystkich 13 znaków zodiakalnych,
- jest w stanie przewidzieć nadchodzące zjawiska astronomiczne,
- czasem w najmniej spodziewanych momentach nachodzą ją wizje zesłane przez Astraę,
- rozmawia z gwiazdami.
Rodzina: Woli udawać, że nigdy jej nie posiadała. Cieplejszymi uczuciami niż rodzinę, w której się urodziła, darzy Astraę, która dała jej drugie życie, po tym, jak jej właśni rodzice próbowali ją złożyć w ofierze jednemu z bóstw.
Partner: Szuka...
Potomstwo: ---
Historia: Czasy, z których pochodzi, należały do bardziej brutalnych niż teraźniejsze. Aelin urodziła się jako wilk gwiazd. Gdy była szczenięciem, jej rodzina postanowiła złożyć ją w ofierze lokalnemu bóstwu. Gdy została zabita na rytualnym ołtarzu, pojawiła się Astraa, ożywiając Aelin i przeobrażając ją odtąd w wilka zodiaku. Przyrzekła już do końca opiekować się Aelin. Po tym incydencie Aelin opuściła swoją rodzinną watahę i rozpoczęła poszukiwanie innej, jednak nigdzie nie mogła znaleźć sobie miejsca. Podczas wizyty w którejś z kolejnych watah zamieniono ją w kamień. Po kilku tysiącleciach czar przestał działać i Aelin wróciła do swojej wilczej postaci. Znajdowała się już na terytorium watahy Smoczego Ostrza, gdzie zdecydowała się pozostać.
Przedmioty: ---
Właściciel: ???



hioshiru-alter
Każda decyzja zostawia w nas ślad.

Imię: Nessie
Pseudonim: Ness lub Nessa, pieszczotliwie Nesska.
Wiek: 10 lat
Płeć: Wadera
Charakter: Nessa mocno wdała się w swojego brata, stąd jest bardzo charakterna. Ma nieco kpiące podejście do otoczenia. Uwielbia podważać osądy innych, ich wnioski czy przypuszczenia i obserwować reakcje. Cechuje ją bezpośredniość, co niekoniecznie uznaje się za wadę, albowiem, zamiast chować urazę i inne uczucia, wadera mówi otwarcie o tym, co jej się nie podoba, co przeszkadza, a z czym się zgadza. Prócz tego jest również zaczepna i niekiedy zdarza jej się dokuczać rozmówcy. Czasem zachowuje się humorzaście jak niewyspany szczeniak. Z tego powodu o dziwo dobrze dogaduje się z małymi wilkami. Charakteryzuje się ona także dużą wiedzą z różnych dziedzin oraz wysokim poziomem inteligencji. Imponują jej wilki, które, oprócz oczywiście nieobrażania się o jej przytyki, są mądrzejsze niż ona i dzielą się z nią swoim zakresem wiadomości. W stosunku do takich osobników może stawać się zaczepna, ale w zupełnie innym sensie. Nessie jest wilkiem dumnym, stąd trudno przyznać się jej do błędu. Gdy ktoś jej go wytknie, bardzo ją zirytuje. Rzadko zdarza jej się przepraszać. Ponadto czasem zaczyna marudzić. Nie jest zbyt dobrym pocieszycielem, ale, wbrew pozorom, skrzętnie skrywa powierzone jej tajemnice. Cechuje ją także chęć działania i odwaga. Lubi kontrolować sytuację, gdyż wtedy czuje się bardzo pewnie, w końcu, podobnie jak brat, to wilk nie tylko dość humorzasty, ale też dominujący.
Wygląd: Ness wygląda jak uosobienie grzecznego wilka. Ma szczupłe ciało pokryte miękkim, białym futrem. Na jej ogonie znajduje się pojedyncza szara plamka w odcieniu takim, jak poduszki łap. Jej oczy są lekko skośne i jaskrawo pomarańczowe, a ich kolor podbijają czarne obwódki. Jedynie one odróżniają postać wadery od aniołkowatego wyglądu. Nos ma ciemny kolor, podobnie jak wąsy.
Głos: Jest on głęboki, lecz nie do końca przejrzysty, gdyż wadera ma wiecznie zdarte i bolące gardło. Nadaje mu ona zmęczony lub zirytowany ton, a mówiąc, często odchrząkuje.
Stanowisko: Posłaniec
Umiejętności: Intelekt: 10 | Siła: 5 | Zwinność: 5 | Szybkość: 6 | Magia: 5 | Wzrok: 5 | Węch: 6 | Słuch: 8
Rasa: Wilk Snów
Żywioły: Sen, Umysł
Moce:
- manipulacja treścią czyichś snów,
- podróżowanie między snami,
- tworzenie krótkich iluzji,
- wchodzenie do czyjegoś umysłu,
- przejmowanie emocji i uczuć od innych,
- odporność na zmiany umysłowe (np. czytanie w myślach),
- telekineza, zmiennokształtność.
Rodzina: Zginęła.
Partner: Nie ma.
Potomstwo: ---
Historia: Jest dość długa i zawiła, stąd jej opowiedzenie zajęłoby dużo czasu. Każdy przychodzi na świat w jakimś celu, który musi wypełnić i przyjąć konsekwencje swoich czynów, dlatego w Watasze Smoczego Ostrza pojawiła się Nessa.
Przedmioty: ---
Jaskinia: To obszerne pomieszczenie w skale, które przecina dość szeroki strumyk. Dzieli on całość na dwie części – połowa, pokryta ciepłym piaskiem służy za miejsce do spania. Tam leży kilka miękkich, zwierzęcych skór. Na tej części sklepienia znajduje się otwór wpuszczający dużo światła do środka. Druga połowa wyłożona jest dużymi kamieniami. Pełni funkcje pracowni, warsztatu, jadalni oraz paru innych.
Właściciel: ???



Przyszłość zależy od tego co robimy w teraźniejszości.

Imię: Shoko
Pseudonim: Nie lubi kiedy ktoś zdrabnia jej imię. No chyba, że cię polubiła, ale nie licz na to.
Wiek: 7 lat
Płeć: Wadera
Charakter: Shoko nie ma jednego ustalonego charakteru. Kojarzycie astrologię i przypisywanie cech do danego znaku zodiaku? No właśnie. W każdym miesiącu panuje inny znak, a co za tym idzie – inne cechy. Tak więc wadera ta jest bardzo, ale to bardzo zmienna. Aby Wam to lekko rozjaśnić: w czerwcu jest towarzyska i ciekawska, a w kwietniu agresywna i przywódcza.
Teraz rozumiecie?
Wygląd: Shoko to szczupła, niska wadera o krótkiej sierści. Jej futro jest koloru ciemnego brązu. Gdzieniegdzie widnieją czerwone i białe plamki. Jej podbrzusze jest kremowe. Wokół jej łap są paski w kolorze bieli i beżu. Na dwóch przednich łapach ma czerwone trójkąty, a na plecach – biały obwód skrzydeł. Jej oczy są bardzo jasne, żółtawe. Ma również ciemne morskie włosy upięte w niedbały kok. Na jej pysku oraz uszach można dostrzec obfity piercing.
Głos: Jej głos jest niski, głęboki i zachrypnięty, jednak dalej brzmi kobieco.
Stanowisko: Alchemik
Umiejętności: Intelekt: 20 | Siła: 2 | Zwinność: 2 | Szybkość: 1 | Magia: 20 | Wzrok: 1 | Węch: 2 | Słuch: 2
Rasa: Wilk Zodiaku
Żywioły: Zodiaki, Ciała Niebieskie oraz Materia.
Moce: Jej moce są niezwykle potężne i trudno określić je kilkoma słowami. Mogę jedynie przedstawić kilka z nich:

 Zodiaki:
Cała jej moc opiera się na mocy zodiakalnego pyłu. W każdym miesiącu pobiera energię od innego znaku zodiaku, który uzbraja ją w siłę i inne cechy. Dzięki temu może przepowiadać przyszłość, leczyć rany oraz używać telekinezy.

Ciała Niebieskie:
Dzięki temu żywiołowi panuje nad gwiazdami i układem słonecznym. Potrafi stworzyć zaćmienie Słońca, skrócić dzień, przedłużyć noc i na odwrót. Tych mocy używa jednak rzadko, ponieważ wymaga to od niej ogromnych zasobów energii pozyskanych z danego zodiaku.

Materia:
Dzięki żywiole Materii Shoko potrafi stworzyć „coś” z „niczego” tak jak Wilki Materii. Dzięki temu może tworzyć bronie, tarcze, swoje klony oraz zupełnie nowe stworzenie. Niestety zaklęcia są krótkotrwałe i po kilkunastu minutach, rzeczy przez nią stworzone, znikają.

Rodzina: Shoko nie posiada rodziny, ponieważ została stworzona przez Astreę.
Partner: Stara się nie wkraczać w związki miłosne.
Potomstwo: Nienawidzi szczeniąt. Jest to wystarczająca odpowiedź na to, czy chciałaby zostać matką.
Historia: Pewnego, zachmurzonego dnia, Shoko zstąpiła na Ziemię w postaci Wilka Zodiaku.
Koniec.
Przedmioty: Gruba, skórzana obroża ze srebrnym znakiem pacyfistycznym.
Jaskinia: Shoko nie posiada jaskini, nory ani innego schronienia, ponieważ cierpi na bezsenność. Jeżeli już śpi, to w cieniu drzew.
Właściciel: rez. Toxx



susu smile [konto usunięte]
Jest ryzyko, jest zabawa.

Imię: Rainbow Fire
Pseudonim: Często Rainbow Dash, co będzie wyjaśnione poniżej. Zdrobnienia to Dash, Dashie lub Rainbow.
Wiek: 7 lat
Płeć: Wadera
Charakter: Rainbow Fire. Bardzo miła i przyjacielska wadera. Reprezentuje lojalność, nigdy nie zdradzi przyjaciół nawet dla własnych najskrytszych marzeń. Czasem zdarza się jej być chamską, ale to tylko czasem. Lubi wygrywać, obojętnie co ale kocha te uczucie wygranej. Rozgadana? Raczej nie, ale lubi się przechwalać - i tu wpadła, bo tu rogaduje się tak, że anielska cierpliwość Ci nie pomoże. Ma charakterek, co mogą potwierdzić jej znajomi. Stara się być "twardzielem", lecz w cichości serduszka umie płakać.
Już teraz wiesz czemu zwą ją Rainbow Dash? A oglądałeś/aw dzieciństwie kolorowe kucyki? To masz już odpowiedź.
Wygląd: Biała i gęsta sierść jest miękka i przyjemna w dotyku. Pazury są małe ale ostre, podobnie jak kły. Oczy są niebieskie, a grzywka i ogon tęczowe. Na szyi ma naszyjnik, zaś na lewym oku małą szramę.
Stanowisko: Mentor Polowań
Umiejętności: Intelekt: 6 | Siła: 8 | Zwinność: 4 | Szybkość: 20 | Magia: 9 | Wzrok: 1 | Węch: 1 | Słuch: 1
Rasa: Wilk Nieba
Żywioły: Pogoda, Magia, Powietrze
Moce:
1. Zmiana pogody.
2. Wytwarzanie prądów powietrznych.
3. Ponaddźwiękowe bum (taki popisowy numer).
4. Znajomość różnych zaklęć (np. Do teleportacji lub wyczarowywania różnych przedmiotów).
Rodzina:
  • Matka: Fire
  • Ojciec: Ramin
  • Babcia ze strony matki: Dalia
Partner: Podoba jej się pewien basior, ale na razie tylko z wyglądu.
Potomstwo: Brak.
Historia: Rainbow Fire urodziła się w watasze ojca. Matki nigdy nie znała. Była wychowywana w bólu, gdyż ojciec ją bił. Pewnego dnia uciekła od okrutnego wilka, i wędrowała po świecie. Dołączyła do Watahy Smoczego Ostrza, słysząc że jest tu miła atmosfera i dobre wilki.
Przedmioty: Tęczowy łuk który dostała od babci.
Właściciel: ???

Sinasni
Każdy ma takie sny, z których nie chce się obudzić.

Imię: Nya
Pseudonim: Chyba nie da się skrócić jej imienia.
Wiek: 3 lata
Płeć: Wadera
Charakter: Nya jest spokojną waderą. Stara się nikomu nie wadzić i raczej trzyma się na uboczu. Nie przepada za tłumami, ale jeśli nie ma wyboru, zniesie je. Najczęściej można spotkać ją przy zbiornikach wodnych. Nie ważne, czy to rzeka, morze, czy jezioro. Lubi się wylegiwać na miękkim, nagrzanym przez słońce piasku i wsłuchiwać się w plusk wody. Gdy jednak nie znajdziesz jej nad żadnym zbiornikiem, udaj się do jaskini wadery. Jest to niezwykle ciche miejsce, więc pewnie będzie spała lub piła kawę zbożową. Jeśli uda ci się z nią zaprzyjaźnić, możesz zyskać w niej wspaniałą przyjaciółkę, bowiem Nya to wilczyca niezwykle lojalna. Warto też wspomnieć o jej punktualności. Zawsze przychodzi z dokładnością co do minuty. Gdyby się spóźniła, to wiedz, że musiało zdarzyć się coś złego.
Wygląd: Wielkością bliżej jej do dużego owczarka, niż do wilka, bowiem nie należy do wysokich. Futerko Nyi jest miękkie w dotyku. Ma ono kilka barw. Na grzbiecie jasny błękit, brzuch biały, a łapy szare, ciemniejące ku dołowi. Ma na nich jakby białe kapcie na samym dole. Ogon wadery przypomina obłoczek. Jest bardzo puchaty i robi jej za poduszkę, kiedy nie śpi w swoim legowisku. Nosi skórzaną obrożę oraz maskę wenecką, zakrywającą jej twarz. Dlaczego ją nosi? Nya nie chce, by ktokolwiek znał ten powód, a tym bardziej, by zobaczył, co pod nią skrywa.
Głos: Głos Nyi ma łagodne, przyjemne brzmienie.
Stanowisko: Egzorcysta
Umiejętności: Intelekt: 7 | Siła: 3 | Zwinność: 6 | Szybkość: 5 | Magia: 6 | Wzrok: 7 | Węch: 6 | Słuch: 10
Rasa: Wilk Snów
Żywioły: Sen, Dusza
Moce:
- władanie nad snami,
- rozmowa z duchami, które nie odeszły w zaświaty,
- niewidzialność,
- lewitacja.
Rodzina: Swoich biologicznych rodziców nie zna. Susan i jej rodzice byli jej jedyną rodziną.
Partner: Szuka. Warto zaznaczyć, że nie ma nic przeciwko żadnej z płci.
Potomstwo: Nya bardzo lubi szczenięta, więc nie ma nic przeciwko posiadaniu gromadki puchatych kuleczek.
Historia: Odkąd pamięta, mieszkała w posiadłości rodziców swojej pani. Miękkie posłania, luksusowe jedzenie, basen... To wszystko towarzyszyło jej każdego dnia. Jej pani - nastoletnia Susan - dała jej na imię Nya. Uczyła ją sztuczek i rozpieszczała. Waderze było tam dobrze. Każdej nocy odwdzięczała się swoim właścicielom sprawiając, że ich sny były miłe. Nigdy nie miewali koszmarów. Niestety, któregoś dnia wybuchł pożar. Poza nią, ocalał jedynie lokaj. Wziął samicę do samochodu. Była pewna, że jej pomoże. Lokaj jednak nigdy nie lubił podopiecznej Susan, więc nie przygarnął jej do siebie. Wywiózł ją do lasu. Nya wie, że było to bardzo daleko od miasteczka, bowiem jechali parę dni. Gdy już dotarli, zapiął ją na smycz i poszli w głąb lasu. Przywiązał smycz do drzewa i odszedł. Nie wpadła na pomysł, by smycz przegryźć, bo uczono ją, że gryzie się tylko zabawki. Z nieznanych jej powodów. Tak więc siedziała tak dwa dni, głodna i spragniona. Ku szczęściu Nyi, przechodziła tamtędy wataha. Odnaleźli ją i uwolnili. Nie miała do czego wracać, więc ruszyła wraz z nimi, stając się członkiem i tak licznego już stada.
Przedmioty: Wilcza maska wenecka.
Jaskinia: Nya zamieszkuje niewielką jaskinię, przez którą przepływa wąski strumyk. Jedna z jej ścian pomalowana jest w białe obłoczki na błękicie nieba, które przecinają dwa kruki. Poza wygodnym, granatowym legowiskiem i kilkoma psimi zabawkami, nic w niej nie ma.
Właściciel: rez. Lumen

Time passes by so fast  //AT// by JackLoaded1994
JackLoaded1994
Są łzy, które jak ogień palą. Są serca, które nikomu się nie żalą. Są winy, na które nie ma sędziego. Więc jeśli ktoś płacze, nie pytaj „dlaczego?”.

Imię: Alya
Pseudonim: Al, Aluś, Alik, Kuku
Wiek: 4 lata
Płeć: Wadera
Charakter: Alya jest jak kartka papieru. Można na niej napisać całą historię, niestety niezmywalnym tuszem. Każde przykre wspomnienie zostaje w jej pamięci na zawsze. Rzadko wybacza, trudno jest jej zwyczajnie zapomnieć o krzywdach, które jej wyrządzono. Mimo że jest młoda, dużo rozumie. Widziała wiele i wyciągnęła wnioski. Teraz stara się unikać poważnych kłótni i konfliktów, lecz z czasem może się okazać, że niegdyś miła waderka może zmienić się w paskudną i wredną istotę. Warto również dodać, że Al ma zawsze swoje zdanie. Wszystko chce wytłumaczyć na swój własny, unikalny sposób, lecz nie każdemu się to podoba. Jak chodzi o inne wilki, jest wobec nich spokojna i kulturalna. Po pewnym czasie znajomości okazuje się jednak, że wilczyca potrafi być czuła i wrażliwa.
Wygląd: Alya jest szczupłą i zgrabną waderą. Ma białą sierść w czarne pasy, oraz długi ogon. Grzywka opada na jedno rubinowe oko, zaś drugie bacznie obserwuje wszystko inne. Pazury ma czarne i ostre, w czym jeden u każdej łapy jest długi i zakręcony. Na uszach nosi liczne kolczyki i ozdoby.
Głos: Alya ma dość niską, lekko zachrypniętą barwę głosu.
Stanowisko: Zwiadowca
Umiejętności: Intelekt: 7 | Siła: 5 | Zwinność: 8 | Szybkość: 5 | Magia: 12 | Wzrok: 5 | Węch: 5 | Słuch: 3
Rasa: Wilk Czasu
Żywioły: czas, ogień
Moce:
Czas:
– potrafi zajrzeć w przeszłość innego wilka;
– zatrzymywanie czasu;
– reszta związana z żywiołem jest dalej odkrywana.
Pozostałe:
– oddychanie pod wodą,
– tarcza ochronna,
– jedna nieodkryta.
Rodzina: Najchętniej wpisałaby tu „brak”.
Partner: Jak na razie jest jej to obojętne.
Potomstwo: Brak, raczej nie będzie miała.
Historia: Alya żyje tu i teraz. Obiecała sobie, że nie będzie wracała myślami do przeszłości. Podaje, że zwyczajnie się zgubiła i trafiła do watahy.
Przedmioty: ---
Jaskinia: Alya ciągle wędruje, dlatego nie ma stałego miejsca zamieszkania.
Właściciel: ??
Inne zdjęcia: x

Basiory:

LiLaiRa
Pamiętaj. Każdy krok przybliża Cię do zwycięstwa.

Imię: Allan
Pseudonim: Nikt nigdy nie zdrabniał jego (i tak już krótkiego) imienia, zresztą nie przepada za pseudonimami.
Wiek: 6 lat
Płeć: Basior
Charakter: Allan na ogół jest raczej spokojnym i skrytym basiorem, nieco sarkastycznym. On kocha parodiować wszystko i wszystkich, wprost nie może się od tego powstrzymać! Często nie potrafi pogodzić się z porażką. Musi stale udowadniać przed samym sobą, że nie jest bezużyteczny, jego samoocena jest dosyć niska, co stara się ukrywać za maską krnąbrności i arogancji. Allan potrafi wypalić w najmniej oczekiwanym momencie pytaniem, które innym wilkom wydawać się będzie nieistotne lub zwyczajnie głupie. Udaje, że ma słowa innych w głębokim poważaniu, by zatuszować czającą się gdzieś w jego podświadomości niepewność i zwątpienie we własne siły. W rzeczywistości niedużo trzeba, by go zranić. To nerwowy i wiecznie spięty basior, nie potrafi odpoczywać. Na jego pysku gości przeważnie zobojętnienie, całkiem możliwe, że Allan zapomniał już jak się uśmiechać.
Wygląd: Brązowe futro w trzech odcieniach jest gęste, jaśniejsze na szyi i pysku. Wiecznie zmarszczone brwi, oczy złoto-zielone. Z głowy wyrastają mu długie, zagięte rogi. Allan ma długie uszy zakończone ciemniejszymi pędzelkami. Obok jego lewego oka biegnie wąska blizna, jednak nikomu nie powiedział, skąd ją ma. To szczupły, średniej wysokości basior o długich łapach i raczej krótkim ogonie.
Stanowisko: ???
Umiejętności: Intelekt: 10 | Siła: 5 | Zwinność: 8 | Szybkość: 5 | Magia: 5 | Wzrok: 5 | Węch: 2 | Słuch: 10
Rasa: Wilk Materii
Żywioły: Materia, Przestrzeń
Moce:
- formowanie z atomów dowolnych kształtów i przedmiotów,
- magiczna bariera.
Rodzina: Matka, ojciec i trójka rodzeństwa - w innej watasze.
Partnerka: ???
Potomstwo: ???
Historia: Allan mieszkał z rodziną w innej watasze, właściwie to niczego mu nie brakowało, no prawie... Rodzice mieli go gdzieś, nie interesowali się nim, a inne szczenięta mu dokuczały. Nauczył się nie oczekiwać od życia zbyt wiele. Samoocena Allana stale malała, w połączeniu z jego skłonnościami do histerii i utraty wiary w siebie, to nie wróżyło nic dobrego. Tak minęły mu dwa lata życia, potem postanowił uciec. Przez kolejne trzy lata włóczył się, dołączając do kilku watah, lecz nigdzie nie zagrzał miejsca. W końcu postanowił zostać w Watasze Smoczego Ostrza. 
Właściciel: ???


 


Żałował tylko, że nie potrafił wymyślić jakichś poruszających ostatnich słów. „Pi[..]dolę was wszystkich” raczej nie zapewni mu miejsca w kronikach.


IMIĘ: Nazywa się Azeroth. Imię to zostało mu nadane przez jego opiekunkę, której zresztą wiele zawdzięcza. W drugiej postaci przybrał imię Ragnarök, oznaczające „zmierzch bogów”.
PSEUDONIM: Jego siostra zwykła go zwać Azi. Obecnie nie toleruje jednak żadnych pseudonimów, zresztą trudno wymyślić jakiś, który miałby sens.
WIEK: Jest dosyć stary jak na tutejsze standardy, liczy bowiem 17 lat. Niespodzianka, nie?
PŁEĆ: Czy to nie jasne? To basior, widać to na pierwszy rzut oka.
CHARAKTER: Mruk. Tym jednym słowem można określić Azerotha. Istotnie jest mrukiem, lecz jeśli coś powie, to albo ma to sens, albo klnie jak szewc, który właśnie ebnął małym palcem o szafkę. Arogant i egoista, niewidzący świata poza własnym ego. Do (prawie) wszystkich zwraca się per „siostro” czy „bracie”. To jego cecha charakterystyczna. Świetny z niego aktor, zwłaszcza w parodiowaniu wszystkiego dookoła. Nadużywa ironii i sarkazmu, jest zażartym pesymistą.. Mało wymieniać? Azeroth jest takim typem, którym straszy się szczeniaki. Koniec, kropka.
A teraz zapomnij o tym, co powiedziałam, oprócz tego, że jest świetnym aktorem. Kryje się pod gruboskórną warstwą jak pod pancerzem. Poprzysiągł, że nigdy już nie ukaże słabości. Udało mu się. Gdy raz wyznaczy sobie cel, nie ustanie w wysiłkach, dopóki nie dosięgnie tego, na co tak zażarcie polował. Jest wyćwiczony w bitwach, ale nie lubi walczyć.
Jako Ragnarök jego charakter nie zmienia się o wiele, ale w niektórych aspektach stanowi jego zupełne przeciwieństwo. W tej formie nie ma problemów z zabiciem kogoś - o ile jako Azeroth mógłby okazać litość, o tyle Ragnarök zabije z zimną krwią. W przeciwieństwie do swej pierwszej formy, prawie nie posiada uczuć. Jest tym zabójcą, na jakiego wychowano go w Legionie. Nie, spokojnie, nie zrażaj się od razu. To nie seryjny morderca, który zabije cię za nadepnięcie na jego ulubiony kwiatek. Jak już powiedziałam, prawie nie posiada uczuć, a przynajmniej nie okazuje ich. Specjalizuje się w alchemii, szczególnie takiej.. hm.. wykorzystującej trucizny. Jest chłodniejszy i wyrachowany, ale - o dziwo - wiele chętniej ci pomoże. Warto tu dodać, że obie te osobowości są skłócone ze sobą i współpracują jedynie w sytuacji, gdy w grę wchodzi życie ich obu. Przez większość czasu kontrolę ma Azeroth. Wystarczy? Myślę, że tak. Trudno opisać nas obu, trzeba najpierw poznać każdego z osobna. Czy odważysz się na to? Nie wiem. Śmiało, przybądź. Nie gryziemy. Naprawdę.
WYGLĄD: Czarnobiały basior o sporej posturze, półtorej metra w kłębie. Rzuca się na pierwszy rzut oka, głównie z powodu jego wzrostu (i wielkości typowego stracha na szczeniaki). Wokół oczu i na policzkach znajdują się jasne plamy sierści, podobnie jest z łapami. Jego oczy? Błękitne, przeszywające spojrzeniem. Powiadają, że przez oczy można zobaczyć charakter człowieka. Z nim jest podobnie. Doskonale opanował wilcze spojrzenie, mówiące „Uważasz się za twardziela? Ja jestem lepszy”. Ach, zapomniałabym o jednym drobiazgu.. Gdy używa mocy, na jego lewej przedniej łapie pojawia się coś w rodzaju wężowego, błękitnego wzoru, świecącego na niebiesko. Jak już powiedziano, z postury jest dosyć nieciekawy. Przyzwyczaił się do krzywych spojrzeń i schodzenia z drogi. Tyle przynajmniej widać na pierwszy rzut oka.
STANOWISKO: Pełni w tej watasze funkcję bibliotekarza. Oryginalnie jak na niego, prawda? Cóż, jest nim i tak pozostanie.
UMIEJĘTNOŚCI: 
Azeroth: Intelekt: 10 | Siła: 15 | Zwinność: 2 | Szybkość: 2 | Magia: 6 | Wzrok: 5 | Węch: 5 | Słuch: 5
Ragnarök: Intelekt: 10 | Siła: 5 | Zwinność: 5 | Szybkość: 5 | Magia: 10 | Wzrok: 5 | Węch: 5 | Słuch: 5
RASA: Wiele wilków myliło go z demonami. Tak naprawdę przynależy on do jeszcze rzadszej rasy - pół aniołów, pół demonów. Nie spotkał jeszcze wilka, który byłby podobny do niego, z wyjątkiem jego siostry Etienne.
ŻYWIOŁY: Chaos, Ból, Strach
MOCE: Jego moce posegregowane zostały w kolejności od najsłabszej do najpotężniejszej. Spokojnie, nad najsilniejszymi nie ma pełnej kontroli. Im silniejsza moc, tym jest trudniejsza do okiełznania i zużywa więcej energii. Zbyt długie używanie mocy może skutkować jego śmiercią.
Telekineza - Moc niezwiązana z żywiołem. Zwykła lewitacja, unoszenie rzeczy itd. Należy nadmienić, że im cięższa rzecz, tym więcej zużywa energii. Azeroth uniesie z łatwością filiżankę, ale nie samego siebie. Może pchnąć coś cięższego od niego, ale to także zależy od jego siły i ilosci energii.
Sensum - Moc związana z żywiołem strachu. Zastanawiałeś się kiedyś, czemu Azeroth tak dobrze czuje, gdy się boisz? Otóż to. Wyczuwa silne emocje, jednak najbardziej wrażliwy jest - o, no właśnie - na strach. Desperacja? Odwaga? Szczęście? Te też potrafi wyczuć, choć znacznie słabiej. Im bardziej silne uczucie, tym większy wpływ. Dodatkowo należy nadmienić, że wyczuwa on głównie negatywne emocje. Tyle chyba wystarczy.
Dolor - Moc związana z żywiołem bólu. Dzięki niej Azeroth jest w stanie sprawić ogromny ból samym dotykiem. Spokojnie, na ogół jest blokowana. Działa wyłącznie na nerwy i nie uszkadza ciała. To w sumie przydatne, gdy chcesz zmusić kogoś do mówienia bez zbytniego uszkadzania, albo wygnać wyjątkowo krnąbrnego ducha z cudzego ciała. Tak, całkiem sporo rzeczy się robiło.
Lapis - Moc związana z żywiołem bólu. Blokuje czucie w całym ciele, co sprawia, że nie odczuwa nic, także ból. Przydaje się zwłaszcza podczas walk, lecz może doprowadzić do jego śmierci. Strzała w brzuchu, nóż w plecach? Będzie walczył dalej. Brak odczuwania bólu może sprawić, że zginie na miejscu. Moc ta ma też minus - gdy ją zdejmuje, jest tymczasowo  nieprzyzwyczajony do dotyku, przez co nawet zwykle chodzenie może okazać się katorgą, a co dopiero ból krwawiących ran. 

- Odporność - Moc niezwiązana z żywiołami. Na jakiś czas może wytworzyć swego rodzaju odporność na pewne rzeczy. Jest jednak minus - staje się wtedy znacznie podatniejszy na ataki z użyciem przeciwieństwa tej rzeczy. Przykładowo, jeśli stanie się odporny na ataki fizyczne, te magiczne ranią go znacznie mocniej. Podobnie jest z żywiołami - ogień i woda, chaos i harmonia, ataki cielesne i psychiczne itd. Może używać tej mocy max. 3 godziny, po tym okresie powoduje ona szybkie wyczerpywanie się jego energii.
Deimos - Moc związana z żywiołem strachu. Strach. Irracjonalne przerażenie. Zdarzyło ci się to kiedyś? Lepiej, żeby nie. Uwierz mi, to naprawdę paskudna rzecz. Azeroth potrafi emanować coś w rodzaju aury. Ci, którzy znajdą się w jej zasięgu, odczuwają silny strach. Przydatna rzecz, bo jak tu z kimś walczyć, kiedy nawet najdzielniejsi z dzielnych drżą? Owszem, ma to sens. Wiele razy używał mocno złagodzonej wersji tej mocy w.. hm, sprawach wymagających intesywnych pertraktacji. Wiecie, przeciwnika inaczej się traktuje, kiedy nawet sama jego obecność wzbudza mimowolny respekt. Aurę tę może rozszerzyć do pięćdziesięciu metrów, ale w pełni mocy - znaczne złagodzenie jej siły sprawi, że będzie odczuwalna nawet do pół kilometra dookoła. Trzyma jej istnienie w tajemnicy i wykorzystuje po kryjomu.
Fobos - Moc związana z żywiołem strachu. Zaznałeś już strachu? Zapewne tak. Ale czy paniki? Oto jest pytanie. Różni się od strachu jednym drobiazgiem - jest o wiele silniejsza. Obezwładnia, powala na kolana. Słyszałeś o pierwszym użyciu paniki? Grecka mitologia twierdzi, że podczas bitwy bogów z tytanami szalę zwycięstwa przechyliła jedna osoba - bożek Pan. Ponoć na dźwięk jego rogu lub krzyku - istnieją różne wersje tego mitu - wśród wrogów zasiała się panika, nazwana zresztą od jego imienia. Bogowie wykorzystali sytuację i dobili tytanów. Moc Azerotha działa podobnie. Gdy zawyje, osoby w zasięgu słuchu doznają nagłego przerażenia. Efekt nie trwa długo, zaledwie kilka sekund, do tego wyczerpuje go całkowicie. Można uchronić się przed nim, zwyczajnie zakrywając uszy. Mimo tego pozostaje jedną z jego bardziej widowiskowych umiejętności.
Szał - Moc związana z żywiołem chaosu. Lepiej módl się, żebyś nigdy się nie dowiedział, jak wygląda w tej postaci. Nie jest ona właściwie mocą, przypomina bardziej opętanie i dokonuje się pod wpływem silnych emocji. Dobra. Do rzeczy. Podstawową cechą, po której można rozpoznać, że używa Szału, jest to, że jego oczy robią się całkowicie czarne. Zmienia kolor oczu? Won jak najdalej i nie wracaj. W przeciwnym razie ryzykujesz szybką śmierć. Stając się taki, robi za broń. Wymorduje wszystkich, którzy znajdą się w jego zasięgu. Jego zmysły wyostrzają się, a on sam nieco się zwiększa. Kojarzysz wściekłego niedźwiedzia? No to teraz wyobraż sobie nienaturalnie szybkiego, wściekłego basioroniedźwiedzia, posługującego się mocami z zabójczą precyzją. O tak. Nie odróżni przyjaciół od wrogów, zabije wszystko, co się rusza. Jego rozum i osobowość zostają stłumione. Liczy się tylko zabijanie. Masz wyjątkowego pecha i trafiłeś na niego w tej postaci? Albo uciekaj, albo graj na zwłokę. Używając Szału, wytrzyma maksymalnie godzinę, po tym czasie staje się skrajnie zmęczony i mdleje, jeśli nie przestanie. Po całkowitym wyczerpaniu energii jego umysł wraca do normalnego stanu. Podczas trwania tej mocy wytrącić go z równowagi i ponownie „przebudzić” może jedynie silny wstrząs emocjonalny. Użył jej jedynie raz w całym swoim życiu.
RODZINA: Biologicznych rodziców nigdy nie poznał. Jego jedyną krewną była jego siostra,  Etienne, jednak zabito ją wiele lat temu.
PARTNER: Niezbyt się mu do tego spieszy i tak zostanie.
POTOMSTWO: Kpisz czy o drogę pytasz? Nie, nie mam go. Po co mi zresztą ono potrzebne?
HISTORIA:  „Na pewno chcesz to wiedzieć?” zapyta spokojnie. „Dobrze, opowiem ci ją. Ale będzie krótka. Naprawdę krótka”
Porzucone przez rodziców szczenię znalazło swój dom u pewnej pary, żyjącej poza watahą. Było szczęśliwe, dorastało wraz z siostrą, uczyło się życia.. Tak minął pierwszy rok jego życia i ostatni dzieciństwa. Wkrótce po tym, gdy Azeroth ukończył półtorej roku, napadły ich wilki z pewnej watahy. Najeźdźcy zabili wszystkich na jego oczach. Oszczędzili tylko jego, ze względu na jego potężne moce. Został porwany do pewnej watahy i szkolony na mordercę. Był żołnierzem. Żolnierzem bez serca, bez litości, przyszłości. W końcu coś w nim pękło. Obudziła się w nim jego druga osobowość. Zwrócił się przeciwko panom. Tej nocy wszyscy zginęli. Uciekł z płonącego obozu wraz z jednym basiorem, imieniem Raiz. Przeżyli razem sporo czasu, lecz w końcu musieli się rozstać. Raiz dołączył do pewnej watahy, zaś Azeroth tułał się po świecie.
Minęło sporo czasu. W końcu basior postanowił dołączyć do pewnej watahy. Zakochał się w kimś. Nazywała się Elaine i była piękną waderą. Odwzajemniła jego miłość. Wydawało mu się, że wszystko będzie dobrze. Nie było. Zginął. Nie wie jak i kiedy, ale zginął. Wskrzesiła go pewna stara wyrocznia. Stracił pamięć, zapomniał wszystko, co przeżył. Wyrocznia zaopiekowała się nim. Przywróciła mu pamięć, lecz pewnych rzeczy nawet ona nie potrafiła ukazać. Zanim odszedł, przekazała mu pewną przepowiednię. Czarna jak smoła wadera, zrodzona z tych, którzy przynieśli mu zgubę i śmierć, przywróci mu to, co utracone. „Musisz kontrolować swoją moc” powiedziała pewnego razu. „Nie bez powodu nadano ci takie imię. Możesz być zarówno zmierzchem bogów, jak i ich mieczem
Szukał długo. Wędrował po przeróżnych krainach, poznawał wiele istot, jednak nigdzie nie znalazł czarnej wadery. W poszukiwaniach natrafił na watahę, której członkowie dziwnym trafem utracili moce, i postanowił tam pozostać.
Przedmioty: ---
Właściciel: ???




bakamiel
Nie kieruje się żadnym mottem - uważa, że jedno zdanie nie powinno określać całego życia wilka.

Imię: Azuthso
Ksywka: Różnie na niego mówią.
Wiek: 5 lat
Płeć: Basior
Charakter: Azuthso jest basiorem niezwykle upartym, co - łącznie z wyglądem - mylnie określa go jako szczeniaka. Dodatkowo nie potrafi się powstrzymać od zgryźliwych uwag i wtrąceń. Bywa irytujący, lecz mimo tego nie ma wrogów, a jedynie lekkich nieprzyjaciół... Jest gadatliwy i leniwy, ale lubi pomagać. Nie jest wojownikiem, ale w razie konieczności zdobywa się na wielkie męstwo. Posiada również zdolności aktorskie - w razie konieczności potrafi naprawdę dobrze zmotywować. Warto również dodać, że lubi igrać ze śmiercią. Jako że jest szczęściarzem, do tej pory udawało mu się wyjść cało z walk. No, może z wyjątkiem jednej. ???
Wygląd: Azuthso jest bardzo niskim (o wzroście nieco wyższym niż przeciętny szczeniak), smukłym basiorem o wiecznie czystym futrze. Jego szorstka sierść utrzymuje się w gamie brązów, beżu i czerni. Bystre, błękitne oko spogląda spod bujnej grzywki. Drugie, prawe, przedzielone przez grubą bliznę, jest już niesprawne.
Stanowisko: Dyplomata
Umiejętności: Intelekt: 12 | Siła: 3 | Zwinność: 5 | Szybkość: 7 | Magia: ?? | Wzrok: 4 | Węch: ?? | Słuch: ??
Rasa: Wilk Piasku
Żywioły: Piasek, Wiatr
Moce: ???
Rodzina: Zabił swojego ojca. Jego matka zginęła przy porodzie, a starszy brat i siostra zostali w jego poprzedniej watasze.
Partnerka: Kiedyś był bardzo nieśmiały w stosunku do wader, lecz teraz się to zmieniło. Któraś chętna do pokochania karzełka?
Potomstwo: Sam nie wie, czy ma jakieś szczeniaki, choć szczerze w to wątpi.
Historia: Azuthso był prześladowany ze względu na wzrost. Jego ojciec, alfa, nienawidził go i szukał wszelkich sposobów, aby go zabić. Nasz bohater oczywiście zdawał sobie z tego sprawę, więc gdy tylko wydoroślał, ruszył w drogę, na odchodne zabijając ojca. Później spełniał marzenia, podróżując po świecie i igrając ze śmiercią. Dotarł tutaj i postanowił pozostać na jakiś czas.
Przedmioty: ---
Właściciel: ???




Snow-Body
Kiedy zmęczy cię wyścig, nie zatrzymuj się, tylko zwolnij.

Imię: Anoniusz Romeo di Norio
Pseudonim: Po prostu Romeo
Wiek: 5 lat
Płeć: Basior 
Charakter: Romeo to mądry, wrażliwy, godny zaufania, waleczny i dobroduszny wilk. Zawsze uparcie i nieugięcie dąży do postawionych sobie celów. Lubi polowania i pływanie. Wobec wader oraz szczeniąt jest opiekuńczy, uprzejmy (szczególnie, jeśli w zamian otrzymuje komplementy!) oraz zawsze gotów pomagać. Czuje się w obowiązku odpowiedzialnie je chronić. Tego, na czym lub na kim mu zależy, bez wahania będzie bronił do upadłego - dyktują mu to geny pochodzące od ojca. Jest także urodzonym marzycielem i idealistą. Trudne warunki życia w młodości zahartowały go. Świetnie radzi sobie sam od szczenięcia, ale chciałby mieć kogoś u swego boku. Kiedy kocha, kocha prawdziwie i tylko raz.
Wygląd: Rosły, silny basior, umaszczeniem i budową przypominający trochę psa husky. Na bokach ciała ma białe znaki w kształcie esów-floresów. Często nosi w pysku ulubioną lampę.
Stanowisko: Wojownik
Umiejętności: Intelekt: 7 | Siła: 7 | Zwinność: 6 | Szybkość: 6 | Magia: 8 | Wzrok: 8 | Węch: 4 | Słuch: 4
Rasa: Wilk Lodu
Żywioły: Lód, Dzień, Magia
Moce: Potrafi na przykład tworzyć nieraz bardzo skomplikowane budowle z lodu, czy lodowe zapory. Uwielbia czytać w myślach innym wilkom. Ma też kilka mocy, o których nie wspomina.
Rodzina: Jego rodzice nie żyją, a rodzeństwa nie miał. Pozostali krewni? Kto to wie...
Partnerka: Czeka na tę właściwą.
Potomstwo: To jego marzenie!
Historia: Jego rodzice pochodzili z północy. Ojciec był średnim synem alf, a matka omegą przybłędą. Dziadkowie nie godzili się na to, by ich syn związał się ze zwykłą omegą. Mieli wobec niego zupełnie inne plany, przeznaczyli mu na żonę młodą betę z innej watahy. Matkę postanowili zagryźć nocą i doprowadzić do śmierci z wycieńczenia. Jego ojciec zwęszył intrygę wcześniej i uciekł z ukochaną w góry, gdzie Anoniusz się urodził. Była zima, a pożywienia jak na lekarstwo. Panował straszny głód. Rodzice starali się ponad siły, by wykarmić syna, niestety sami padli z głodu. Mały Romeo przetrwał zimę, a wiosną zwierzyny znów zaczęło przybywać. Po 3 latach udało mu się przywędrować do Watahy Smoczego Ostrza, gdzie postanowił pozostać.
Przedmioty: Lampa
Właściciel: ???

SirKoday
Ciesz się życiem.

Imię: Naxet
Pseudonim: Naext, najbardziej znane, a także Nex, Naxi, rzadziej Next.
Wiek: 10 lat
Płeć: Basior
Charakter: Naxet jest pogodnym optymistą. Łatwo go zdziwić, trudniej go przestraszyć. Czasem ma takie marzenie - sekretne, a jakże, nikomu nie powie - wyobraża sobie, że jest silny, niepokonany. Trochę próbuje się takim stać, lecz bycie nieczułym, bezdusznym, trudnym do rozgryzienia nie jest dla niego. Chętnie pomoże, chętnie pogada. Jest przyjacielski i lubi droczyć się oraz żartować. Trudno go rozgniewać, łatwo przebacza. Lubi żarty losu - za jaki uważa, chociażby to, że jego imię przypomina słowo „next”.
Wygląd: Naxet jest mieszanką bieli, pastelowej zieleni i czerni, z czego przeważają jasne kolory. Jego oczy są ciemnozielone, a tęczówki wąskie. Ma czarną grzywkę i trochę „grzywy”. Lubi ją, uważa, że daje mu wygląd „luzaka”. To dość spory wilk.
Wygląda przyjaźnie.
Stanowisko: Pomocnik
Umiejętności: Intelekt: 6 | Siła: 9 | Zwinność: 7 | Szybkość: 6 | Magia: 7 | Wzrok: 5 | Węch: 6 | Słuch: 4
Rasa: Wilk Materii
Żywioły: Materia, Rzeczywistość
Moce: Umie umacniać różne rzeczy. Dość bezużyteczna moc, ale przydaje się, kiedy próbuje pokazać rozmówcy, że jest czymś przejęty.
Rodzina: ---
Partner: ---
Potomstwo: ---
Historia: Jego życie było spokojne, udane. Urodził się, odszedł w poszukiwaniu nowego domu, co w jego watasze oznaczało, że basior dorósł i wędrował po naturalnych szlakach. Wataha Smoczego Ostrza była pierwszą, na jaką natrafił, więc w niej zamieszkał.
Przedmioty: ---
Właściciel: ???





Szczeniaki:

Autor nieznany
Ile razy upadniesz, tyle razy się podniesiesz.

Imię: Nicko
Pseudonim: Nic
Wiek: 10 miesięcy
Płeć: Basior
Charakter: ???
Wygląd: Wysoki szczeniak o czarnym, puszystym futrze z kolorowymi elementami. Na liliowe oczy opada czarna, gęsta grzywka, a na szyi widnieje jasna obroża. 
Stanowisko: Szczeniak 
Rasa: Wilk Magmy
Umiejętności: Intelekt: ?? | Siła: ?? | Zwinność: 9 | Szybkość: ?? | Magia: ?? | Wzrok: ?? | Węch: ?? | Słuch: ??
Żywioł: Magma
Moce: ???
Rodzina: ???
Historia: ???
Przedmioty: Lubi coś czasem sobie pomajsterkować. Zawsze ma na łapach rażące prądem rękawice.
Właściciel: ???



ArtemisA-wolf
Zapominam krzywdy, lecz nigdy nie wybaczam ich.

Imię: Picallo
Pseudonim: Pic
Wiek: 1 rok
Płeć: Basior
Charakter: Jest to zadziorny wilk. Nigdy nie chce, by ktoś się nim przejmował. Jest stanowczy. Uważa też, że jest samodzielny. Lubi polować z ojcem.
Wygląd: Picallo jest białym wilkiem. Jest wyższy od Assuva. Ma czarny nos i uszy. Ma średniej wielkości grzywkę. Ma niebieskie oczy.
Stanowisko: Szczenię
Umiejętności: Intelekt: 4 | Siła: 12 | Zwinność: 6 | Szybkość: 8 | Magia:  4 | Wzrok: 5 | Węch: 6 | Słuch: 5
Rasa: Wilk Dnia
Żywioł: Światło
Moce: Jak na razie umie oślepiać.
Rodzina: 
  • Matka - Frozen Angel
  • Ojciec - Cerber
  • Rodzeństwo - Assuva, Hatsuyuki
Zauroczenie: Nikt?
Historia: Urodził się w jaskini rodziców na terenie watahy - urodzony w watasze.
Przedmioty: ---
Właściciel: ???
Inne zdjęcia: <KLIK>



ArtemisA-wolf
Let's Go!

Imię: Hatsuyuki
Pseudonim: Hatsu, ewentualnie Yuki.
Wiek: 1 rok
Płeć: Basior
Charakter: Hatsu jest miłym basiorem. Mimo to umie się bronić. Nie pozwala na obrazę jego bliskich. Uwielbia bawić się z braćmi. Kocha śnieg.
Wygląd: Yuki wyglądem przypomina Husky. Jednak pomimo wyglądu jest wilkiem. Ma biało czarne futro. Jego ogonek raz jest prosty, a raz zakręcony. Ma niebieskie oczy.
Stanowisko: Szczenię
Umiejętności: Intelekt: 3 | Siła: 9 | Zwinność: 10 | Szybkość: 8 | Magia: 6 | Wzrok: 4 | Węch: 6 | Słuch: 4
Rasa: Wilk Ciała
Żywioł: Lód
Moce: Potrafi stworzyć chmurkę, z której pada śnieg, a nawet grad.
Rodzina: 
  • Matka - Frozen Angel
  • Ojciec - Cerber
  • Rodzeństw - Assuva, Picallo
Zauroczenie: Obecnie brak.
Historia: Urodzony w watasze, a konkretnie w jaskini jego rodziców.
Przedmioty: ---
Właściciel: ???
Inne zdjęcia: <KLIK>

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template