Właścicielka postaci |
Wszystko co istnieje na tym świecie, żyje. Okażmy im zasłużony szacunek.
Imię: Gwendolyn
Pseudonim: Gwen
Wiek: 7 lat
Płeć: Wadera
Charakter: Gwen należy do tej skomplikowanej grupy wilków, którą trudno jest rozszyfrować.Z jednej strony wilczyca, bardzo cicha, lubiąca sobie spędzić czas na uboczu, na łonie natury, z drugiej jednak Wygadana, hałaśliwa, lubiąca tak samo zabawę z innymi wilkami, tak jak i kłócenie się z nimi o byle co.(Nienawidzi gdy nie ma racji ) Na początku znajomości jest nieśmiała, i mało się odzywa. Od gadania woli słuchać co inni mają do powiedzenia. Jest bardzo dobrym słuchaczem, więc na pewno wysłucha co inni mają do powiedzenia. Wszystko się jednak zmienia gdy poczuje się pewniejsza przy innym wilku. Z cichej myszki, robi się z niej głośny słoń. Uwielbia żartować z przyjaciółmi, jak i robić im psikusy. Jest dziecinna, i uwielbią się bawić. Uwielbia inne szczenięta. Marzy by zostać matką, najlepiej trzech szczeniąt. co do spaw miłosnych, nie spieszy się jej, choć nie oznacza to ze nie marzy o tym, wręcz przeciwnie! Co noc marzy by spotkać swojego wspaniałego basiora. Jednak nie ma ona odwagi by zrobić ten pierwszy krok, więc czeka i czeka, aż miłość sama do niej przyjdzie. Co do kilka ciekawostek, jej ulubionym kwiatem jest orchidea, oraz boi się duchów.Boi się dużo rzeczy, lecz duchy ją najbardziej przerażają.
Wygląd: Wilczyca z niej nie jest jakaś niezwykła czy unikalna. Gwen jest zwykłym brązowym wilkiem. Posiada normalną lecz smukłą budowę ciała, zakończonym puszystym ogonem. Do tego jest trochę mniejsza niż typowa samica w jej wieku. Ma duże uszy, dzięki czemu zawdzięcza swój słuch. Ma krótką fryzurę, w trochę ciemniejszym odcieniu niż jej futro. Jedyne co ją wyróżnia to jej makijaż rodowy makijaż na pyszczku.
Stanowisko: Zielarz
Umiejętności: Intelekt: 6 | Siła: 2 | Zwinność: 4 | Szybkość: 6 | Magia: 12 | Wzrok: 5 | Węch: 5 | Słuch: 10
Rasa: Wilk Natury
Żywioły: Natura, drewno, ziemia
Moce:
Natura:
*Kontrolowanie rozwoju roślin - zapoczątkowanie, przyśpieszenie lub zatrzymanie zegara biologicznego danej rośliny. (może też sprawić żeby np pnącza owinęły się wokół wilka.
*Częściowa kontrola nad wybranym zwierzaka ciałem. - ! Nie działa na inne wilki ! może kontrolować jak kukiełką np sarnę. Jednak jeżeli wybrany cel ma zbyt silną wolę, może się jej wymsknąć spod kontroli.
*Kontrolowanie prądu wody, i wiatru. - Woda i wiatr nie jest jej straszna, gdy może ona zmienić całkowity kierunek ich kierunku.
---------
Drewno:
* kontrolowanie drzew - może całkowicie kontrolować drzewa, by na przykład, złapały w pułapkę niczego się nie spodziewającego wilka.
---------
Ziemia:
* kontrolowanie i kształtowanie się terenu. - jak sama nazwa mówi, potrafi kształtować teren tworząc np. małe górki, czy wykorzystać ziemie i skały jako tarcze.
---------
Moc ze strony Ojca (woda) :
*Kontrolowanie żywiołu wody- może tworzyć Ogromne fale, tworzyć dowolne kształty z wody, jak i również atakować z ogromną prędkością zadając przy tym duże obrażenia.
---------
Inne moce (magia) :
*kontrolowanie ognia - jeszcze tego nie udoskonaliła, jednak nauczyła się już przywoływać ogień, w niewielkich rozmiarach.
Rodzina: ! Wszyscy są poza watahą !
Rodzice:
Ojciec Aequor
Matka Aqua
---------
Rodzeństwo:
Siostra Algae
brat ''Cata'' Cataracta
Partner: Wolna
Potomstwo: —
Historia: Ród rodziny Aquarum, jeden z największych rodów wilków Wody. Miało w sobie silnych i odważnych magów wody, jak i również piękne nimfy wadery. Gwen urodziła się w tym rodzie, Jednak ona wyróżniała się spośród z nich, Ona wyróżniała się spośród wszystkich w rodzie! Wszystkie basiory i wadery w jej rodzinie, miały piękne niebieskie futro. Jednak ona jako jedyna urodziła się z brzydkim brązowym odcieniu. Ojciec Gdy ujrzał Gwen po raz pierwszy, był zszokowany, ale również wściekły! Posądził swoją waderę o zdradę! Jednak ta upierała się że że była mu wierna, i ze pewnie ma jakiś defekt. Po nocach wielu kłótni Ojciec zgodził się zachować szczeniaka. Matka każdego dnia malowała jej wzorki, by nikt nic nie podejrzewał. I tak właśnie życie gwen szło normalnie, aż do dnia gdy zaczynała odkrywać swoje moce. Odkryła ze może przyśpieszyć zegar biologiczny roślin. Ojciec gdy się o tym dowiedział, wygnał ją na pustkowie, nie mógł zaakceptować inności, jej córki. Waderze nawet nie szło jej tak źle, należała nawet do watahy, jednak musiała ją porzucić gdy prawie wszyscy zmarli na wojnie z wrogą watahą. Tułając się dalej przyszła tutaj, do Watahy Smoczego Ostrza.
Przedmioty: —
Właściciel: WhiteCookie
Ocena: 0/3