Nie jesteś sama, Gryfny. Zawsze ktoś będzie koło Ciebie.
Imię: Gryfny (czyt. Grifni)
Pseudonim: Gry (czyt. Gri)
Wiek: 5 lata
Płeć: Wadera
Charakter: Odkąd stała się dorosła, niewiele zmieniło się z jej charakteru. Nadal była tą samą, miłą, pomocną, troszkę kapryśną oraz lubiącą ryzyko i dobrą zabawę Gryfny. Nadal kocha się uczyć i pochłaniać wiedzę na temat przeszłości watahy, często można ją znaleźć w bibliotece. Chętnie służy pomocą, nie zawahaj się jej o nią poprosić! Czy to w zdrowiu, czy w chorobie, Gryfny pomoże też i Tobie! Jest rozsądna, ale nie zawsze. Czasem zdąży jej się coś palnąć, i to głupiego. Czasem robi się cała czerwona ze wstydu, a czasem śmieje się z własnej głupoty. Zakręcona z niej osóbka..
Wygląd: Gryfny to wilczyca smukła, przeciętnie wysoka oraz zgrabna. Wypiękniała od czasów bycia szczeniakiem, chociaż niewiele zmieniło się w jej aparycji. Futro nabrało gęstości i puszystości, pociemniało u poduszek łap i w okolicach uszu. Na miejsce śnieżnobiałej kulki wskoczył przybrudzony błotem rozczochraniec. Grzywka na jej głowie zrobiła się przydługa, wręcz zasłaniająca po części widzenie. Duże tęczówki nabrały ciemności, mieszając się z źrenicami, lecz nadal zbliżając się wystarczająco blisko, można dojrzeć w nich błękity oceanu...
Stanowisko: Posłaniec
Umiejętności: Intelekt: 9 | Siła: 6 | Zwinność: 7 | Szybkość: 7 | Magia: 7 | Wzrok: 4 | Węch: 5 | Słuch: 5
Rasa: Wilk Natury
Żywioły: Natura, woda
Moce:
- W miejscu, gdzie postawi łapę, możliwe jest wyrośnięcie z tego miejsca nowej, urodzajnej rośliny nieznanego pochodzenia gatunku.
- Jest w stanie porozumiewać się ze zwierzętami telepatycznie.
- Ma możliwość manipulacji wszelkiego rodzaju roślinnością.
- Może odrodzić wymarłą roślinę, jak i również wskrzesić dane stworzenie.
- Zna "język wiatrów".
- Potrafi tworzyć kule wodne, w zależności od potrzeby i wielkości.
- Potrafi wytworzyć ścianę wodną, służącą głównie w celu samoobrony.
- Potrafi gołymi łapami stąpać po tafli wodnej.
- Może pobierać energię z wody, jak i pod nią oddychać bez najmniejszych problemów.
- Jeśli tylko zapragnie, może stać się syreną. Jest to jednak moc nieopanowana.
Rodzina: Nigdy nie poznała, a aktualną "rodziną zastępczą" wadery jest Koń Morski.
Partner: Chciałaby miłego, żartobliwego oraz opiekuńczego basiora.
Potomstwo: Na razie nie chce mieć szczeniąt.
Historia: Wychowywana przez sędziwą szamankę, wraz z wieloma innymi szczeniętami. Szamanka prowadziła w ich watasze coś na kształt domu dziecka (tyle, że dla wilków), gdzie wszyscy rodzice mogli anonimowo oddać szczeniaki. Gryfny nigdy swoich nie poznała. W sierocińcu, pośród wielu, wielu szczeniąt, była również pewna mała waderka — Charlie. Gryfny i Charlie były niemalże swoimi przeciwieństwami. Gryfny — ułożona, dobrze się ucząca, uprzejma i lubiana. Charlie — zadziorna, buntownicza i stanowcza. Wydawać by się mogło, że powinny się omijać szerokim łukiem... Tak się nie stało. Szybko zostały najlepszymi przyjaciółkami, podobno przeciwieństwa się przyciągają, tak było w tym przypadku. Pewnego razu Charlie namówiła Gryfny na nocną przechadzkę. Jak to bywa, zabłądziły i nie potrafiły odnaleźć drogi powrotnej. Straszliwa burza rozdzieliła w końcu przyjaciółki, każda musiała radzić sobie sama. Gryfny zawędrowała tutaj, gdzie postanowiła zostać na stałe. Pewnego dnia, Gryfny postanowiła wziąć kąpiel, pobawić się, popluskać trochę w wodzie. Pech chciał, że weszła za głęboko, a fale odbijające z brzegu wzięły ją razem ze sobą, podtapiając ją. Waderka nie umiała pływać, w tym był problem. Machając łapkami na wszystkie strony, czuła, jak traciła siły. Nagle, pomoc przybyła zupełnie z innej strony. Coś złapało ją za futerko i podpłynęło z nią na płyciznę. Kiedy była już na brzegu, odwracając się w stronę morza, ostatnie, co widziała po tajemniczym wybawicielu, to ogon zanurzający się w głębinach wodnych. Gdy Gryfny dorosła, po raz pierwszy odkryła tożsamość swojej wybawczyni, którą okazał się być Koń Morski, bardzo rzadkie stworzenie. Gry regularnie spotyka się z klaczą, spędza dużo więcej czasu na siedzeniu na plaży, niż na polowaniach czy innych obowiązkach. Jakoś, do tej pory, nikt nic nie zauważył. Jeszcze...
Przedmioty: Dokument Dorosłości (nieużyty), Kwiat Frencholis (użyty)
Właściciel: Lyranya