TIFFASHY |
Albo robię coś najlepiej, jak potrafię, albo w ogóle.
Imię: Hermes
Pseudonim: Herps, Herpy, Blondy, dawniej Leech (ale nie znosił tej nazwy).
Wiek: 10 lat
Płeć: Basior
Charakter: Hermes jest bardzo dominującym oraz poważnym wilkiem. Nie działa bez zastanowienia, jego czyny są zazwyczaj dobrze przemyślane, z wyjątkiem wyjątkowych sytuacji, np. gdy otaczają go wrogowie. Kiedy wie, że rychło przegra, to wycofuje się z walki, ale zwykle atakuje z dzikością i złością. Dawniej cechował go ognisty temperament, ale dzięki pracy nad sobą udało mu się nad nim panować. W przypadku gdy jednak zostanie niezwykle rozzłoszczony, jest w stanie zniszczyć wszystko w zasięgu wzroku. Wtedy najlepiej odpuścić, usiąść i poczekać, aż Hermes sam się uspokoi i uświadomi sobie, co zrobił. Wilk długo chowa w sobie urazę. W stosunku do innych jest taktowny, lecz suchy. Sprawia wrażenie spiętego, prawie obojętnego i mówi to, co konieczne. Basior jest godny zaufania i lojalny, nie oznacza to jednak, że łatwo do niego dotrzeć i sprawić, iż się otworzy - wręcz przeciwnie. Hermes, który uwielbia dominować, uznaje zwierzenie się i otwarcie za oznakę uległości. Jeśli zrobi to przed kimkolwiek, oznacza to, iż Hermesowi na danym kimś niezwykle mocno zależy, ufa jej i się przywiązał. Każda powierzona mu tajemnica jest przy nim bezpieczna. Cechuje go także konsekwentność i wytrwałość w dążeniu do celu. Mimo pracy nad sobą wciąż pozostaje temperamentny. Nawet w bliskiej zażyłości z kimś wciąż wysoko stawia gardę i jest nieprzystępny. Bardzo rzadko okazuje uczucia, szczególnie te najskrytsze. Wilka interesują najróżniejsze sposoby torturowania ofiar. Mimo wszystko nie krzywdzi osób, które niczym mu nie zawiniły. Jest uzależniony od bardzo dawna od palenia, dlatego jego futro wciąż pachnie tytoniem, jak gdyby przesiąkło jego wonią. Basior był bardzo związany ze swoją matką i rodzeństwem do tego stopnia, iż nie pozwoliłby na ich cierpienie swoim kosztem. Hermesa cechuje również dość wysoki poziom inteligencji i szeroki zasób słownictwa. Ma dryg do malowania i rysowania, lecz nie robi tego często - zwyczajnie z braku czasu. Warto także wspomnieć, iż wilk ten jest biseksualny. W przypadku basiorów uwielbia tych dominujących równie mocno, co on sam (w każdej ze sfer), z waderami ma mniejsze doświadczenie.
Wygląd: Sylwetka Hermesa jest muskularna i pokryta kręconą sierścią w jasnym kolorze. Gęste futro pachnące papierosami, starannie wyczesywane, wyróżnia się na głowie wilka - blond kędziory opadają na ciemne, błyszczące na czerwono oczy. Te także nie wyglądają standardowo, albowiem ich białka są czarne. Zza uszu basiora wyrastają po dwa grube, twarde rogi. Wilk potrafi przybrać formę demona, która pojawia się stopniowo, zaczynając od zmiany barwy przednich łap na czarny wraz z wystającymi z nich kolcami aż do pojawienia się ciemnych skrzydeł jak u nietoperza. Na lewym barku został kiedyś wypalony pentagram, dziś pozostała po nim tylko czerwona blizna, ukryta wśród sierści. Charakterystyczną cechą wyglądu Hermesa są trzy białe blizny biegnące przez prawe jego oko - pozostałość po tym, gdy obronił matkę przed smokiem. Basior jest znacznie wyższy od innych wilków.
Głos: Jego głos jest niski i głęboki. Nawet gdy basior mówi cicho, słyszy się go wyraźnie.
Stanowisko: Zabójca
Umiejętności: Intelekt: 8 | Siła: 8 | Zwinność: 7 | Szybkość: 6 | Magia: 4 | Wzrok: 5 | Węch: 5 | Słuch: 7
Rasa: Demon
Żywioły: Cień, Śmierć, Czas
Moce:
Cień:
- zmiana w cień,
- przywołanie ciemności i otoczenie się nią.
Śmierć:
- zadawanie bólu wrogom bez kontaktu z nimi (jedyny warunek – musi widzieć jego postać, nie np. zdjęcie czy wspomnienie),
- odbieranie życia wybranym istotom (pochłania mu to dużo energii),
- kontrolowanie dusz i możliwość torturowania ich lub zapewnienia spokoju.
Czas:
- przywoływanie wspomnień i pokazywanie ich wybranym postaciom lub wymazywanie niektórych u innych,
- podróże w czasie, ale bez możliwości ingerencji na wydarzenia (wyjątkiem jest ujrzenie przyszłości i zmiana jej poprzez podjęcie określonych działań w teraźniejszości) oraz spowalnianie go lub zatrzymywanie.
Inne:
- niezwykła siła,
- latanie w formie demona,
- cecha wampirza, nie do końca moc - musi unikać światła słonecznego pod postacią demona, w klasycznej odsłonie go nie lubi.
Rodzina: Matka Sephora oraz liczne rodzeństwo, niestety martwi. Och, i były partner Muro...
Partner: Kiedyś kochał i wciąż pamięta o byłym partnerze, aktualnie brak.
Potomstwo: Brak.
Historia: Przeszłość usłana bolesnymi wspomnieniami, ucieczka i samotna tułaczka, następnie trafienie tutaj i zatrzymanie się, być może na dłużej. Ot, cała historia Hermesa w wielkim skrócie.
Przedmioty: Paczka papierosów, wciąż uzupełniana nowymi, Kawałek meteorytu.
Jaskinia: Jaskinia Hermesa znacznie oddalona jest od żywych stworzeń. Jego jama w środku ma wielkie legowisko z grubych skór i futer (coś na kształt gniazda), prowizoryczny kominek oraz inne mało znaczące przedmioty i meble. Mimo kamiennych, chłodnych ścian z kilkoma jego rysunkami oraz prehistorycznym malunkiem mamuta, podłoga pokryta jest srebrzystą, króciutką trawą i mchem w tym samym kolorze.
Właściciel: jakjasienski@gmail.com
Inne zdjęcia: przy kamiennym łuku, kierując czasem | pod postacią demona | znów pod postacią demona, naprawdę rozwścieczonego | z Muro