~~*~~*~~*~~
Bagna
Bagna pokrywają większą część terenów watahy na przemian z górami. Są klimatyczne, mimo wszystko urokliwe. Ciemne, niemal leżące w wodzie drzewa wyglądają na przygnębione. W strugach deszczu przypominają straszne mary, a z kolei w słońcu, aż proszą, aby chociaż na chwilę przy nich przysiąść i pooddychać w spokoju.
Grota Diabła
Podziemna jaskinia znajdująca się na bagnach. Aby się do niej dostać, należy zejść pod ziemię. Dalej poprowadzą cię pochodnie, które nieustannie płoną i wskazują drogę do głównej groty. Jesteś w środku i pierwsze, co rzuca się w twoje oczy, to wielkie naścienne malowidło przedstawiające wilczą rodzinę, jednej z pierwszych córek Alfy Taravii. Po przeciwległej stronie namalowane są kolejne postacie, bardzo dobrze znane artyście oraz starszym członkom watahy. Innymi słowy, jaskinia jest pełna malowideł, które przedstawiają codzienne życie wilków oraz je same.
Centrum
Sercem watahy jest niewielka przestrzeń znajdująca się pomiędzy dwoma wodospadami nazwanymi na cześć dwóch pierwszych córek Taravii - Loedią oraz Ingreed, zaś sama rzeka otrzymała nazwę Asacrifice. Centrum jest oddalone od Bagien o zaledwie cztery kilometry. Z samego środka można się również szybko dostać do Wzniesień Wilczych Władców, a spływ rzeką skróci nam czas podróży do Portu do jednej godziny.
|
FerdinandLadera |
Główne lokacje w centrum
podlinkowane
Brama do Wszechświata
Miejsce, w które uderzył meteoryt, następnie powróciły dusze zmarłych. Uznane za miejsce kultu oraz wszelkich spotkań dotyczących dalszych dziejów watahy.
Wzniesienia Wilczych Władców
Wysokie mogoty symbolizują byłych i teraźniejszych władców watahy. Aktualnie najwyższe szczyty noszą kolejno nazwę: Taravia, Zero Black Fire, Kesame oraz Airov.
Gniazdo Żmij
Dziwny kształt, strzeliste szczyty, które stykają się na szczycie, zamykając tajemnicze wnętrze gór.
Gniazdo znajduje się po przeciwnej stronie Portu. Droga do niego truchtem trwa ponad dwie godziny, ale są również tacy, co potrafią dotrzeć do niego w godzinę. W środku jest dość specyficzne i puste, idealnie nadaje się na pole do ćwiczeń bojowych.
Port
Sądząc po licznych, porzuconych budowlach, to miejsce zamieszkiwali kiedyś ludzie lub inne człekokształtne istoty. W tej malowniczej zatoce można podziwiać niezwykle dziwnie ukształtowany teren. Liczne, mogoty porośnięte zielenią kontrastują z delikatną barwą wody. Jest tu także piaszczysta, wąska plaża, prowadząca do innej, znacznie większej, nad otwartym morzem.
Las Phoenix'a
Nazwany na cześć zwierzęcia, które możemy spotkać na tych terenach. Oprócz tego las obfituje w podstawową zwierzynę łowną, która jest niepłochliwa, prawdopodobnie z powodu długotrwałego braku naturalnego wroga. Brak mięsożernych stworzeń. Las jest położony za Gniazdem Żmij, więc aby dostać się do niego z Centrum, należy wyruszyć skoro świt, aby zdążyć z powrotem na obiad.
Ujście rzeki
Tym samym granica watahy. Po drugiej stronie jeziora znajduje się obca, niebezpieczna kraina, znana również jako prawowite tereny Watahy Smoczego Ostrza.