27 sierpnia 2018

Ważne ogłoszenie. Przeczytać.

A więc witajcie moje wilczki ukochane. Jako iż zbliża się rok szkolny, w moim przypadku wiąże się to z poważnymi sprawami. A mianowicie muszę przejrzeć stare zeszyty, ogarnąć pokój i takie tam, a na głowie mam jeszcze gości, którzy postanowili zaszczycić mnie swoją obecnością w najbliższym czasie. Dlatego też moja aktywność będzie trochę ograniczona. Mówię tu zarówno o pisaniu opowiadań, jak i adminowaniu. Zostawiam was z Kesame. Mam nadzieję, że w tym czasie nie obalicie jej władzy i na blogu nie zapanuje anarchia. Gdy na nowo powrócę, spodziewajcie się sprawdzenia aktywności, także pisać mi opowiadania!

P.S. Jeśli jakieś twoje opowiadanie nie zostało wstawione, a zostało wysłane do mnie, najpewniej leży gdzieś zagubione na jednej z moich poczt, więc najlepiej wyślij je do Kesame, bo ja go już pewnie nie wstawię xd

Pozdrawiam, Lumen

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template