30 sierpnia 2018

Od Little Hope cd Duilin

Nie mając zbyt dużo pracy do zrobienia, pozwoliłam sobie na trochu zabaw z basiorem. Nie mogłam w dodatku odmówić, widząc jego entuzjazm. Także jak tylko przestał skakać wokół mnie, miałam wrażenie trzęsienia ziemi, ochoczo podjął się liczenia.
Zaraz po wkroczeniu do jego domku (wyglądało na to, że dał mi pozwolenie) rozejrzałam się. Niby dużo rzeczy a tak naprawdę mało co, gdzie mogłabym się skryć. Po chwili wpadłam na pomysł i ostrożnie weszłam do wcześniej wspomnianej szafy, zamknęłam drzwi za sobą i zajęłam szukaną pozycję. Stłumiłam cichy chichot, kiedy usłyszałam wejście wilka. Nagle krok się zatrzymał, by po chwili skierować się ku szafie.
W chwili, gdy otworzył drzwi, musiał zastać ciekawy widok. Leżałam zwinięta w kłębek, ogon zakrywał mi głowę. Kiedy się trochę nachylił ku mnie, uniosłam rąbek ogonka, i mając brodę opartą na złączonych przednich łapach, uśmiechnęłam się.
- Akuku! - Roześmiałam się wraz z nim. Dopiero po dłuższej chwili zebrałam się do ładu i usiadłam. - Nie chcę mącić w dobrej zabawie, ale miałam cię prosić, byś zabrał się ze mną. Ktoś potrzebuje twojej pomocy.
- A czy po tym pobawimy się znowu? - Spytał z takim spojrzeniem, że żaden szczeniak by się tego nie powstydził. Entuzjastycznie pokiwałam głową i zaraz już mogłam prowadzić nowego kolegę do tamtych wilków. Zasadniczo to musiałam biec, by cały czas prowadzić go. Na szczęście, na miejscu znaleźliśmy się o czasie, dlatego zostawiłam basiora z innymi wilkami, a sama odeszłam kawałek. Chciałam mieć pewność, że uda mi się go zaskoczyć pozytywnie. Czaiłam się za krzakami i mając absolutną pewność, że to on nadchodzi po zakończonej akcji, wykorzystując swoje kolory sierści, ukryłam się w śniegu. Wyglądało to identycznie jak w szafie. Kiedy przechodził metr ode mnie, znowu uniosłam pędzelek ogona znad głowy.
- Akuku! Mam cię - uśmiechnęłam się.

Duilin?

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template