26 sierpnia 2018

Nowa wadera - Asura!

JadeMere
Zło jest złem, mniejsze czy większe... Nie ma różnicy
Jak to ocenić? Czy to w ogóle możliwe?
Jeśli mam wybierać między złem a złem
wolę nie wybierać wcale ~Wiedźmin

Imię: Asura
Pseudonim: Uri, Urka
Wiek: 3 lata
Płeć: Wadera
Charakter: Asura jest jak morze - nieprzewidywalna. Momentami jest cicha, spokojna i opanowana, ale wystarczy, że ktoś ją niechcący popchnie, to wtedy jest jak tykająca bomba. Jest miła tylko dla nielicznych, ale większość wilków może stwierdzić, że nie zna większej wredoty. Uri nie przejmuje się opinią innych, więc spokojnie można jej powiedzieć że jest brzydka, bo ona i tak cię oleje. Pomimo jej wad jest bardzo perfekcyjna i powierzone jej zadania stara się wypełniać na 200% jeżeli nie więcej. Pomimo faktu, że większości nie lubi, potrafi być pomocna i pomóc w ciężkiej sytuacji. Wiele osób twierdzi, że Asura jest chodzącą zagadką, a klucz do otwarcia mają nieliczni.
Wygląd: Asura jest średniego wzrostu oraz średniej budowy. Jej futro posiada wiele odcieni niebieskiego. Jej ogon jest bardzo długi, a futro otaczające szyję jest dłuższe. Wiele wilków zazdrości gęstości jej futra, ponieważ nikt nie ma tak gęstego jak ona. Dodatkowo na jej ciele widnieją białe linie o nieokreślonym oraz tajemniczym kształcie. Nawet Asura nie zna ich znaczenia. Jej oczy kolorem przypominają fioletowe lilie.
Głos: Wiele twierdzi, że jej głos jest zbliżony do syreniego. Oprócz tego jest słodki,  uroczy oraz dziewczęcy.
Stanowisko: Szpieg
Umiejętności: Intelekt: 6 | Siła: 5 | Zwinność: 7 | Szybkość: 7 | Magia: 5 | Wzrok: 7 | Węch: 7 | Słuch: 6
Rasa: Wilk Wody
Żywioły: Woda
Moce:
  • potrafi stworzyć kule wody,
  • potrafi stworzyć barierę ochroną, którą można zniszczyć tylko ogniem, ziemią lub powietrzem,
  • potrafi panować na morzami i ocenami,
  • potrafi zmienić nurt rzeki,
  • potrafi oddychać pod wodą.
Rodzina: Nie pamięta swojej rodziny.
Partner: Ciężko skraść jej serce.
Potomstwo: Nie lubi dzieci, ale może kiedyś się to zmieni.
Historia: Obudziłam się pod drzewem z bolącą głową. Nic nie pamiętałam. Nie wiedziałam dokąd iść. Nagle w oddali zobaczyłam plamę. Nie wiedziałam co to jest. Pomimo ryzyka postanowiłam się tam udać. Na moje szczęście były to wilki, a raczej całą wataha. Wataha Smoczego Ostrza.
Przedmioty: Eliksir Pamięci (użyty).
Jaskinia: Jaskinia ukryta przy brzegu morza. Jest ona dosyć duża jak dla jednego wilka. W środku znajduje się mały basen, posłanie oraz kilka półek.
Właściciel: gvinbleidd0 | gvinbleidd

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template