16 lipca 2018

Pożegnanie

Cześć,
Tu Morrigan. Niestety muszę obwieścić, iż mimo sporego stażu na tym blogu... Odchodzę. Zapisuję tu moją ostatnią wolę.
Chciałabym, aby moje wilki trafiły do adopcji, jednak żeby były zarezerwowane dla mnie. Zobaczę, przemyślę, może wrócę - dam Wam znak. Pragnę przeprosić wszystkie wilki, które miały wątek z moimi postaciami - jeśli wrócę, bardzo chętnie będę kontynuować wątki. 
Na razie nie czuję jakichkolwiek chęci bycia na tym blogu.
Szczególne podziękowania kieruję do Kesi, Arienki, Harbiego i Tęczy - te cztery niezawodne osoby zawsze były i mnie wspierały. Dziękuję również wszystkim innym: Crystal, Rafaelowi, Saori, i wszystkim innym, z którymi pisałam.
Czasem będę wpadać, aby zobaczyć co się dzieje. 
W razie jakichkolwiek pytań, możecie pisać w komentarzach, postaram się odpowiedzieć.

Dziękuję za uwagę.

~Morrigan, Sunset, Darkness & Rainbow Fire 

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template