17 lipca 2018

Powitajmy Lupo!

Magical WOLF AUCTION 03 CLOSED by ElkaArt
ElkaArt
Za­nim po­wiesz, że świat jest zły - przyj­rzyj się sobie.

Imię: Nazywam się Lupo... Ale nikt oprócz mnie go nie pamięta... Poza tym zamiast imienia podaje swój pseudonim.
Pseudonim: Oblivion lub Shadow
Wiek: 16 lat
Płeć: Basior
Charakter: Lupo to spokojny i opanowany wilk. Prawie nigdy się nie uśmiecha przy innych, tak samo z płaczem.  Do wszystkich jest nieufnie nastawionych. Cierpliwość to także jego cecha, ale gdy się wyczerpie, co zdarza się bardzo rzadko, zmienia się w straszną bestię. Lubi czasami z kimś porozmawiać, ale za bardzo nie ma z kim. Raczej nie ma przyjaciół... Jeśli jesteś jego przyjacielem, to masz przy sobie broń przed prawie wszystkim. Jest on szczery i czasami wkurza, ale jest miły i przede wszystkim nikogo przed tobą nie udaje. Zawsze potrafi logicznie myśleć, nawet przy najgorszej sytuacji... Możesz do niego przyjść z jakimkolwiek problemem, a on cię wysłucha i na pewno doradzi.
Wygląd: Jest to chudy wilk o czarnym futrze, które w pewnych momentach jest niebieskie lub fioletowe. Ma długie futro i jest wysoki. Jego szare oczy są przenikliwe. Jest wysoki i ma zwinną sylwetkę.
Głos: Chłodna barwa głosu.
Stanowisko: Biały mag
Umiejętności: Intelekt: 7 | Siła: 4 | Zwinność: 8 | Szybkość: 7 | Magia: 10 | Wzrok: 5 | Węch: 5 | Such: 4
Rasa: Wilk Chaosu
Żywioły: Magia, Mrok, Psychika
Moce:
- Umie się zmieniać w cień lub pył,
- umie rzucać potężne zaklęcia,
- opanował teleportacje,
- przywołuje holograficzne wspomnienia oraz potrafi czytać myśli innych,
- ma demonie skrzydła, które umie przywoływać kiedy mu się zapragnie,
- jeszcze nie odkrył.
Rodzina:

  • Nie pamięta imion rodziców, ale ich twarze i głos doskonale...
  • Diablo - jego brat i największy wróg.

Partnerka: Z jego nastawieniem... Raczej nie.
Potomstwo: ---
Historia: Urodziłem się w pewnym klanie. Toczyłem w nim spokojne życie, do czasu... Pamiętam ten dzień jakby to było wczoraj... Mój brat wieczorem poprosił mamę i tatę, aby poszli coś z nim zobaczyć. Poszedłem za nimi, miałem wtedy 8 lat. Ukryłem się w krzakach. Rodzice z moim bratem byli przy klifie. - Co chciałeś nam pokazać? - zapytała mama tym ciepłym głosem. - Waszą... Śmierć - powiedział brat, po czym się na nich rzucił. Po chwili ich nie było. Spadli... Dalej pamiętam ten krzyk. Cofnąłem się i nadepnąłem na patyk. Mój brat to usłyszał, chciałem biec, ale rzucił się na mnie. - Och - Uśmiechnął się psychicznie - Mój mały braciszek... Jak ty miałeś - udawał że myśli - Oblivion (czyli zapomniany) czy Shadow (czyli cień). Uciekaj masz czas - puścił mnie. Ja jak najszybciej odbiegłem. Zgubiłem się... Usiadłem i krzyknąłem. Zobaczyłem jak wszystko wokół mnie wiruje, po chwili wszystko było zniszczone. Przez 8 lat włóczyłem się po świecie... z moim towarzyszem... byłem w wielu watahach... ale nigdzie nie pasowałem... aż znalazłem tę watahę... czuję, że tu jest moje miejsce...
Przedmioty: Ma plecak. Nosi w nim swojego towarzysza - Merry. Jest to cienio-podobne coś...
Jaskinia: Jest to stare drzewo, a dokładniej dąb w którym znajduje się dom Lupa. Na samym dole znajduje się malutki, okrągły pokoik ze schodami i drzwiami, którymi się wchodzi. Gdy wejdzie się po schodach ukazuje się duży pokój. Idąc w prawą stronę trafimy do kuchni, a idąc w lewo trafimy do łazienki. A Lupo śpi na jednej z kanap.
Właściciel: kikilis | 0kikilis0@gmail.com
Ocena: 0/3

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template