27 lipca 2018

Kolejna wadera - Victoria Nox Aeris!

Autorem obrazka jest właścicielka
Szczęśliwi Ci, którzy mają siebie i swój świat, nie przejmują się tym, co myślą inni.

Imię: Victoria Nox Aeris
Pseudonim: Vicky (czyt. Wiki), Vi i inne zdrobnienia imienia, np. Wiktoria (tak, polskie też mogą być).
Wiek: 5 lat
Płeć: Wadera
Charakter: Uczciwa i oddana, żądna przygód wadera, mimo jednej bardzo nieprzyjemnej wizyty w laboratorium ludzi nie wierzy, że wszyscy są źli. Jest marzycielką i lubi śnić, bo właśnie w snach spotyka się z bratem. Na ogół spokojna, nie popisuje się... No chyba, że wyzwiesz ją na pojedynek, wtedy pokaże wiele ciekawych trików i sztuczek.
Wygląd: Ma jasnoszare futerko, na którym gdzieniegdzie znajdują się niebieskie wzorki, które mogą świecić, jeśli tylko zechce. Posiada również dłuższą sierść imitującą włosy średniej długości z niebieskim pasmem. Na uszach, pod oczami i na bicepsach ma po sześć niebieskich kropek. Posiada niebieskie skarpetki oraz pazurki. Na jej nosie i ogonie znajdują się niebieskie pręgi, a końcówki skrzydeł są również niebieskie. Ostatnią rzeczą, którą dostała od brata jest ochronny naszyjnik ze smokiem. Zgadnijcie, w jakim kolorze...
Głos: Nie jest najcieplejszy, ale nie jest też chłodny. Ma kojący wpływ na umysł. Kiedyś z bratem ułożyła piosenkę, która ma podnosić Vi na duchu, a idzie ona tak...


Miliony gwiazd są nad głowami,

Miliony dusz między nami.

I mimo smutku, mimo łez,
Pamiętaj! Ktoś zawsze z Tobą jest!

Czasem tęsknisz za rodziną,
I nie liczysz się z godziną,
Lecz mimo smutku, mimo łez,

Pamiętaj! Ktoś zawsze z Tobą jest!

Stanowisko: Odkrywca, Przewodnik
Umiejętności: Intelekt: 13 | Siła: 8 | Zwinność: 10 | Szybkość: 8 | Magia: 5 | Wzrok: 5 | Węch: 5 | Słuch: 5
Rasa: Wilk Powietrza
Żywioł: Powietrze
Moce: Telepatia i oddychanie pod wodą zostały nabyte przez eksperymenty ludzi na niej. Do tego widzi duchy (jeśli zechce). Kiedy chce, potrafi wyczuwać niektóre rośliny, klejnoty i przedmioty magiczne z odległości do pięciu kilometrów, bardzo się przez to męczy i czasami omdlewa, dlatego stara się nie używać tej zdolności. Czasem jednak coś ją do siebie woła i nie kontroluje swojego organizmu. Potrafi latać.
Rodzina:
  • Matka – nie żyje – nie pamięta jej.
  • Ojciec – Alkali – nienawidzi go.
  • Rodzeństwo – Weugo – brat, kocha go całym sercem.
Partner: Brak
Potomstwo: Brak
Historia: Wybuch — podszedł do mnie brat i dał mi swój ochronny naszyjnik ze smokiem. Wyszeptał mi szybko do ucha, abym pamiętała i kazał uciekać jak najdalej od ludzi...
Leciałam już siedem dni i nocy z króciutkimi przerwami nad wodą i aby się trochę posilić. Jedyne, co ostatnio jadłam, to trzy ryby, a od dwudziestu czterech godzin bez przerwy uciekałam przed CZYMŚ, bo mój naszyjnik mrugał i ostrzegał.
– Nie mam już siły – mówiłam sama do siebie i powoli zaczęłam lądować.
Już świtało. Ledwo wylądowałam na jakiejś małej polance w środku lasu i zemdlałam. Ostatnie co słyszałam to jakiś niewyraźny głos... Po jakichś pięciu godzinach ocknęłam się w jaskini. Obok mnie leżała jakaś skrzydlata wadera.
– Dobrze, że się już obudziłaś. Byłaś strasznie wycieńczona. Kim jesteś i co robisz na terytorium Watahy Smoczego Ostrza? – zapytała.
– Jestem Victoria Nox Aeris. Dziękuję za pomoc. Czy mogę się przyłączyć do was? Straciłam rodziców i zgubiłam brata...
– Pewnie! – wadera się uśmiechnęła, i tak właśnie znalazłam się tu.
Przedmioty: Tęczowy Proszek, ludzki plecak, stara smocza księga, latarka, kocyk. | x1 Kwiat Rodziny (użyty) | x1 Dokument Fenrira (użyty)
Jaskinia: Dość spora i przytulna jaskinia w górze Mitikas niedaleko źródła, którego strumyczek przepływa w jednym z korytarzy w mojej jaskini. Jaskinia jest podzielona na wejście zasłonięta pnączami, korytarz ze strumykiem i skarbami oraz sypialnie z trzema legowiskami z siana, po środku miejsce na ognisko, nad którym jest mała szczelinka, przez którą uchodzi dym. Jaskinia jest udekorowana świecącymi kamieniami.
Właściciel: wikizamarski@gmail.com

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template