22 lutego 2017

INFORMACJE + bonus!

Moi kochani!

Ta notatka może być chaotyczna, ale mam nadzieję, że wszystko będzie zrozumiałe ;)
Jest nas już całkiem sporo, - bo ponad 70 - więc zapowiada się sprawdzanie aktywności! No, ale to tak na marginesie.
Mam do Was kilka spraw: po pierwsze, oto lista osób, które do tej pory - nadal macie czas! - nadesłały mi rozwiązania naszego mini-konkursu (podane są loginy):
  1. git 5
  2. Mirriam
  3. Vereesa
  4. Renesme_Darkline
  5. aleksis6

Jeżeli ktoś nadesłał mi rozwiązanie, a nie ma go na tej liście, to proszę o zgłoszenie tego!
Po drugie zamierzam rozszerzyć liczbę stanowisk, na razie o jedno wolne miejsce. Do tego mam dla Was BONUS! Możecie nadsyłać mi nowe propozycje stanowisk wraz z opisem! Za każde nadesłane stanowisko jego autor otrzyma 300 L dla wskazanego wilka!
I ostatnia informacja, równie ważna co pozostałe. Zamierzam dodać nową zakładkę, w której znajdować się będą zadania dostosowane do stanowisk naszych wilków. Trochę zajmie mi przygotowanie jej, bo chcę, aby na start każde stanowisko otrzymało min. dwa zadania. Jeśli chcesz, możesz dodać swoje własne zadanie! Wystarczy, że wypełnisz poniższy szablon i wyślesz go mi, Taravii. Oto szablon i przykładowe zadanie:

DLA: np. Szpiega
TREŚĆ: np. Niedawno spotkano obcego wilka na terenie WSO, który twierdził, że należy do nowej watahy oddalonej o kilkanaście kilometrów na wschód. Po rozmowie z alfą zgodnie stwierdzono, że należy wysłać tam szpiega, który powinien dyskretnie zbadać sprawę. Podpatrz zachowania obcych tak, aby nie odkryli Twojej obecności, a następnie zdaj dokładny raport alfie. 
WYKONANE PRZEZ: (tu będą znajdować się imiona wilków, które wykonały zadanie) np. max 4
MINIMALNA ILOŚĆ SŁÓW: np. 650
NAGRODA: np. 200 L, + 3 pkt. do zwinności i szybkości

Mam nadzieję, że pomysł się Wam podoba. Zadania mogą być bardzo rozbudowane, bądź króciutkie. Wszystko zależy od Was!!
PS. Możecie również dawać zadania dla szczeniaków (jednak muszą być one w miarę proste, np. pomoc w zwykłym polowaniu), a także dla... alf!

Cieplutko pozdrawiam, 
Taravia     

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template