29 lipca 2017

Powitajmy - Alshi!

J-C
Jeśli coś się złego stanie, nie przejmuj się, wstań i idź dalej ^^

Imię: Alshi
Pseudonim: Al
Wiek: 4 lata
Płeć: Wadera 
Charakter: Jestem z natury łagodna. Często jednak wybucham agresją kiedy ktoś mnie wkurzy lub skrytykuje bezpodstawnie. Umiem się uspokoić kiedy słucham muzyki. Relaksuje się lecąc przed siebie bez wyznaczonego celu. Po prostu kocham latać! Staram się nieść wszystkim pomoc kiedy trzeba, czasami zapominając o swoich. Uwielbiam kiedy mogę sprawić, że przeze mnie wilk się uśmiecha. Nie daje się zmanipulować przez złe wilki, które umieją wykorzystywać dobre duszyczki, wręcz takimi gardzę...
Wygląd: Mam białe futro, moje oczy są krwisto czerwone. Moim zdaniem wyglądają pięknie (wiem przechwalam się). Na czole mam dziwny "znak", sama nie wiem co oznacza. Wyróżniam się od większości wilków tym, że mam ładną linię i jestem lepiej zbudowana(ponownie się przechwalam) oraz (co najdziwniejsze) bardziej silna. Moje skrzydła, po wydorośleniu są idealnej wręcz wielkości.
Stanowisko: Atakujący (myśliwy)
Umiejętności: Intelekt: 7 | Siła: 15 | Zwinność: 4 | Szybkość: 4 | Magia: 3 | Wzrok: 3 |
Węch: 6 | Słuch: 8
Rasa: Wilk Ciała
Żywioły: Ogień, ziemia
Moce:
- Latanie (bo mam skrzydła)
- Kule ognia, które mogą trafić na odległość 100 metrów. Przy moim słuchu i węchu, bez pomocy sokolego wzroku jestem najlepsza w trafieniu na dany obiekt nie pudłując
- Kiedy się wkurzę, moje łapy i ogon płoną. Oznacza to chęć do walki i samoobrony. Przy uderzeniu płonącą częścią ciała w odpowiedni punkt(np. na karku) mogę nawet kogoś zabić
- Trzęsienie ziemi. To znaczy, że np. wykonując wzlot i wyląduję na danym terenie, mogę wywołać  na razie 10 sekundowe trzęsienie ziemi
Rodzina: Nie mam rodziny... Ale ma świetnych przyjaciół! :D
Partner: brak
Potomstwo: brak
Historia: Ostatnie co pamiętam to krzyki, takie jak: "Nie rób tego!" i nic więcej... Wychowałam się sama z pomocą przyjaciół
Przedmioty: naszyjnik z czerwonym kamieniem i kłem wilka, który wypadł mojemu przeciwnikowi >:D
Właściciel: Agata Trylewska
Ocena: 0/3

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template