31 lipca 2017

Od Rize CD. Jeffrey'a

Więc szuka tej watahy. Wydawało mi się to dziwne, ale postanowiłam go zabrać do Taravii. Do swojej jaskini go nie przyjmę. Co to, to nie. Nie wiem, kim jest. Może to jakiś zabójca albo psychopata? Nie miałam zamiaru ryzykować, tak, jak mój brat. Spojrzałam za siebie. Basior szedł za mną. Postanowiłam zacząć rozmowę, by dowiedzieć się coś o nim.
- Mam na imię Rize, a ty? - zagadnęłam. Basior spojrzał na mnie.
- Jeffrey. - powiedział. Nawet ładnie.
- Ile masz lat? Nie wyglądasz na dużo starszego niż ja. - zadałam kolejne pytanie.
- Wątpię, że jesteśmy w podobnym wieku. - uśmiechnął się lekko. - Mam siedem lat.
Miał rację. Był starszy ode mnie o 4 lata.
- No, widzę, że trochę się pomyliłam. - odwzajemniłam uśmiech. - Żyję dopiero trzy lata.
I na tym rozmowa się skończyła, ponieważ doszliśmy do jaskini alfy. Taravia siedziała przed jaskinią, coś czytając. Spojrzała na mnie, po czym popatrzyła na basiora za mną.
- Coś się stało, Rize? - zapytała, wstając.
- Ten basior szuka watahy która by go przyjęła... przynajmniej tak to zrozumiałam. - odwróciłam głowę, posyłając niepewne spojrzenie Jeffrey'owi. Ten kiwnął lekko głową.
- No to witamy w watasze. - powiedziała Taravia.
- Babciu, mogłabyś coś dla mnie zrobić? - zapytałam.
- Jasne, o co chodzi? - Taravia popatrzyła na mnie.
- Widziałaś może ciocię Kaseme? - zapytałam. - Muszę coś od niej kupić.
- Niestety, nie.
- Jak ją spotkasz powiesz jej, że chciałbym ją zobaczyć? - popatrzyłam na babcię. Pokiwała lekko głową, po czym wróciła do swojej jaskini. Spojrzałam na basiora. Był lekko zaskoczony.
- Twoja babcia jest alfą? - popatrzył na mnie, unosząc pytająco brew.
- Tak.

Jeffrey?   

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template