29 listopada 2016

WOJNA!

Chciałabym ogłosić, że Wataha Smoczego Ostrza rozpoczyna wojnę!

A także, że będzie duuuuużo czytania. 

Nie jest to jednak wojna z inną watahą - jest to wojna z... innym gatunkiem. Od tej pory każde opowiadanie musi uwzględniać to, że trwa wojna. W pierwszych dniach możecie się o tym dowiadywać, może trwać chaos, panika, poruszenie. Ograniczenie dotyczące pisania z jednym wilkiem zostało zniesione (od dnia 05.12.2016). Dodam także etykietę WOJNA, którą możecie odnaleźć w aktualnościach. Tak, jak ten post. 
A! I proszę o to, żeby nie wiązać tego wydarzenia z przeszłością wilków (żeby nie okazało się, że to stryjek ojca Twojego wilka to wszystko uknuł i zesłał potwory!).
Wydarzenie w założeniu ma trwać do końca 2016 roku, jednak zależne jest to od tego, jak się Wam spodoba :D

Wszystko zaczęło się niewinnie... Jak zwykle wzeszło słońce, pierwsze krople porannego deszczu spadały z nieba. Lecz wszędzie dało się wyczuć niepokój. Ziemia drżała niespokojnie, a drzewa, targane wiatrem, bezgłośnie niosły wieść o nadchodzącym niebezpieczeństwie. Mniejsze zwierzęta zniknęły w swoich kryjówkach, a wilki, zaniepokojone, spoglądały po sobie, nie wiedząc co się dzieje. Ciemna mgła opadła na nasze tereny, wszystko ucichło. Nawet wiatr, do tej pory niepokonany, zamilkł, odpuszczając. 
I wtedy nadeszli. Z ich oczu biła nienawiść, z zakrwawionych warg kapała ślina. Nic o nich nie wiedzieliśmy. Oprócz tego, że nie są przyjaciółmi. 


Walczymy z potworami, które niepodziewanie napadły na nas, niosąc spustoszenie. Walczymy na terenach watahy i poza nimi. Poniżej (tak, to nie koniec) znajdziecie krótkie opisy naszych wrogów, które będą uzupełniane w miarę zdobywania o nich informacji (i to WY możecie je zdobywać, jednak musi być to wywnioskowane z opowiadania). Możecie także dodawać nowe potwory. Będą tu również rozkłady drużyn i rozmieszczenie baz, których także będzie przybywać. 
Cóż, miłego czytania!

1. Wrogowie:

Potwory, które nas atakują. Jest ich naprawdę wiele i wciąż przybywa. 
Potwory to NIE SĄ demony!


http://eclectixx.deviantart.com

Głucholce

Nazywamy je tak ze względu na to, że nie posiadają uszu. Są głuche, dzięki czemu mamy nad nimi pewną przewagę. Niestety ich węch i wzrok (szczególnie w nocy) jest niezwykle rozwinięty. Są wielkości przeciętnego wilka i dość łatwo je pokonać. Podróżują w grupach, najliczniejsze z potworów. 


http://eclectixx.deviantart.com

Fungi

Dość liczna grupa. Poruszają się w grupach, po ok. 5 osobników. Nie wiemy o nich zbyt wiele, jedynie tyle, że ich ślina potraf skutecznie sparaliżować. Z doświadczenia wiemy, że nie potrafią pływać i łatwo nasiąkają wodą, przez co szybciej opadają na dno. 


http://davesrightmind.deviantart.com

Ryszty



Osiągają do półtora metra wysokości. Są niezwykle silne i wytrzymałe, aczkolwiek powolne. Ich szczęki zaciskają się z siłą kilku ton. Poruszają się po 2, 3 osobniki. Mają ostre pazury i twardy pancerz. 


http://davesrightmind.deviantart.com

Potwory Wodne



Jest to grupa potworów, które - jak sama nazwa wskazuje - poruszają się w wodzie. Są szybkie i zwinne, lecz wywleczone na ląd nie pożyją długo. Ich rozmiar waha się od pół metra do pięciu metrów. Niektóre z nich posiadają silną truciznę. Bardzo liczna grupa.


http://davesrightmind.deviantart.com

Kejran



Ogromny potwór wodny (nawet do 15 metrów długości!!). Posiada niezwykłą siłę i długie, cienkie macki, którymi chwyta swoją ofiarę. Wyczuwa drgania wody i wtedy atakuje. Jest powolny, ale niezwykle wytrzymały. W danym akwenie wodnym może występować do 3 osobników (zależy głównie od wielkości akwenu).



http://davesrightmind.deviantart.com

Drageniry



Tym razem atak z powietrza. Tak, nigdzie nie możemy czuć się bezpiecznie... Drageniry są szybkimi i zwinnymi stworzeniami o rozpiętości skrzydeł do 4 metrów. Poruszają się w grupach. Atakują głównie swoim długim i ostrym dziobem, przebijając ofiarę. 


http://viergacht.deviantart.com

Kyon



Sporych rozmiarów dinozauro-lew. Jest czterokrotnie większy od przeciętnego wilka. Porusza się samotnie. Jego ślina jest silnie toksyczna, kilka kropel zabije dorosłego wilka. Silny i wytrzymały potwór, wcale nie taki powolny...


http://cbedford.deviantart.com

Czarny



Niezwykle rzadki i silny potwór. Nie mamy dla niego fachowej nazwy, wszyscy mówią na niego Czarny. Jeśli jesteś sam i go spotykasz - nie walcz, tylko rób rachunek sumienia. Atakuje z powietrza i lądu. Jedyny potwór, który kieruje się inteligencją. Mówią, że to właśnie Czarni kierują resztą. 


2. Drużyny:

Jak wiadomo, najlepiej walczyć w drużynach. Będzie kilka drużyn (oddziałów, grup, jak zwał tak zwał) pod dowództwem kilku wilków. Jedna będzie stałą grupą, w której znajdował się będzie m.in. strateg i szczeniaki. Od razu mówię, że brałam pod uwagę głównie stanowiska. 

Wilki, których imiona zaznaczone są na czerwono są dowódcami danej grupy, a których imiona zaznaczone są na niebiesko są zastępcami i prawą łapą dowódcy. W razie śmierci dowódcy przejmuje dowodzenie. 

To jest ten punkt, który wymagał ode mnie najwięcej... Pamiętajcie, że nawet, jeśli Wasz wilk należy do danego oddziału, może się od niego odłączyć (np. poprzez nieszczęśliwy wypadek). 

Możliwe, że popełniłam wiele błędów (chociażby wpisując wilka do dwóch oddziałów). Jeśli coś zauważycie, piszcie!

Oddział I

Stała grupa wilków o siedzibie w centrum. Przynajmniej dopóki nie będą zmuszeni się ewakuować. Tutaj również zbierane są informacje dotyczące potworów. 
Wilki: NathingZafira, Leloo, Nicolay, Kesame, Sunset, Luma, Miriyu, Verde, Ionede, Edeliene, Rivia, Fugacior, Flumina

Oddział II

Stosunkowo mały oddział krążący pomiędzy innymi oddziałami. Nie bierze czynnego udziału w walce, a jedynie wspomaga i leczy rannych.
Wilki: IngreedHarbinger Ghost, Lionell, Tander, Hija de la luna

Oddział III

Jeden z oddziałów czynnie walczących. Dowodzi nim alfa, Taravia, dlatego też znajduje się tu posłaniec, który może przekazywać wiadomości do Oddziału I. 
Wilki: TaraviaGroźba, Oracle, Kaz, Nocta Draken, Eris, Ines

Oddział IV

Kolejny oddział stricte walczący. Również posiada w swoich szeregach posłańca, aby ułatwić komunikację. 
Wilki: LoediaBi Onyinyo, Hannibal, Aredrox

Oddział V
Oddział wspomagający inne walczące grupy. Porusza się także po całym terenie, zbierając informacje na temat wroga.
Wilki: Asacrifice La Blue FireAriene, Moon, Itan, Hunter oscuro de la luna

Oddział VI
Oddział, którego zadaniem jest dostarczanie mięsa walczącym. Nawet nie tyle dostarczanie, co polowanie. Niezwykle trudne warunki sprawiają, że jest to bardzo wymagające zajęcie. Kiedy zgromadzona jest wystarczająca ilość zwierzyny, walczą. 
Wilki: BeastLouis Thomas Redgeed, Uro, Asher, Morro

Oddział VII

Walczący oddział, którego zadaniem jest również obrona terytorium. 
Wilki: Zero Black FireWill, Raiden, Avalanche, Max, Scar, Dark Rider, Mercury, Lira



3. Bazy:

Każdy z oddziałów ma swoją bazę - stałą czy zmienną. Wypisane są tu bazy, które zostały założone na potrzeby wojny. Wciąż można zakładać nowe. 
Jedyną grupą, której baza jest stała jest Oddział I. 
Jedynie dowódca oddziału może decydować o zmianie bazy!
[masz pomysł na nową bazę? - pisz!]

  1. Centrum - stała baza Oddziału I. Inne oddziały dbają, aby nie dostały się tam potwory. Jest to główny punkt całej wojny, to właśnie tutaj obmyślana jest strategia. 
  2. Wodospady Dimrill - za jednym z wodospadów, za ścianą wody, znajduje się tymczasowa kryjówka Oddziału III
  3. Góry Menegroth - w jednej z wysoko umieszczonych jaskiń rozpościera się widok na znaczną część pola walki, wodospady i rzekę. To tutaj chwilowo stacjonuje Oddział II
  4. Puszcza Nargothrond - w głębi puszczy, w jednej z zarośniętych grot przebywa Oddział VI. Gromadzi w niej zapasy. 
  5. Cmentarz - nietypowe miejsce Oddziału VII. Najbardziej oddalone od Centrum, na obrzeżach, jest idealnym miejscem dla patrolu granic. Stacjonują w jednej z krypt. 
  6. Miejsce Kultu - również nietypowe miejsce zebrań oddziałów. Kiedy zadecyduje o tym samica alfa, Taravia, spotykają się tu wszystkie (bądź wybrane) oddziały. Z racji, że jest tylko jedno wejście, jest stosunkowo bezpieczne. 
  7. Wierzba - poza terenami watahy, nieopodal jednej z większych wierzb płaczących stacjonuje Oddział IV
  8. Oddział V nie ma kryjówki. Porusza się po całym terenie, mogąc zatrzymać się w kryjówkach innych oddziałów.
  9. Złamane drzewo - nieopodal jednego ze złamanych drzew, poza terenami watahy, jest pusta kryjówka. Miejsce rezerwowe, w razie ataku na inną kryjówkę. 

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template