22 listopada 2016

Powitajmy Moon!


http://kimba16.deviantart.com

Wyobraźnia jest ważniejsza niż mądrość, bo nie jest ograniczona.

Imię: Moon
Pseudonim: ---
Wiek: 6 lat i 4 miesiące
Płeć: wadera
Charakter: Jestem waderą o sercu do innych, ale kiedy chcę mogę poderznąć Ci gardło. Często jest tak, że najpierw mowie... potem myślę. Czasem wolę marzenia od rzeczywistości. Wymądrzam się dość... no czasem, ale tylko kiedy mam powód... albo nie? Nie wiem w sumie :/ sam mnie musisz spotkać i poznać :)
Wygląd: Tu zależy czy jest jako natural form czy night form.
Jako natural form wygląda... lepiej opisze:
Białe futro, niebieski księżyc z gwiazdą na biodrze, niebieskie oczy, uszy, nos, znaki na łapach i biało-niebieskie kudły, które miały się układać w grzywkę.
Jako night form posiada czarne futro, tak samo niebieskie znaki na futrze i kudełki z grzyweczki. ;)
Stanowisko: Szpieg
Umiejętności: 
Intelekt: 6 | Siła: 0 | Zwinność: 8 | Szybkość: 9 | Magia: 11 | Wzrok: 10 |
Węch: 2 | Słuch: 4
Rasa: Wilk Cienia
Żywioły: mrok, czas, iluzja
Moce: 
Mrok: 
- ostrze mroku,
- smok mroku,
- klatka nocy.
Czas:
- zamienienie czasu,
- zatrzymanie,
- cofnięcie się.
Iluzja:
- co wymyślę mogę urzeczywistnić,
- mogę sprawić, że zmienisz kształt,
- lewituję przedmioty.
Rodzina: Mama: Jinx, tata: Kieł, wujek: Bloodspill.
Partner: X jest nie zły i Beast, ale kogoś znajdę.
Potomstwo: może kiedyś...
Historia: Wściekam się kiedy o tym myślę, ale dobra... Nasza wataha była mała i zwiałam z niej kiedy na nas napadli. W innej watasze poznałam Mystica i wróciłam z nim do naszej watahy i te dwie watahy się połączyły. Poznałam też Daniela, lubiliśmy się, ale jak Mystic zaczął mnie doceniać. Jak skończyłam 2 lata wyruszyłam w świat z Mysticem, ale mnie zdradził. Wyruszyłam sama bo smoki musiały polecieć (szkoda) i znalazłam tę watahę.
Przedmioty: ---
Właściciel: kola789
Inne zdjęcia:
Na halloween:  <KLIK>
Gdy się cieszy:  <KLIK>
Jako NightForm:   <KLIK>
Ocena: 0/0

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template