29 listopada 2016

Od Groźby

Poszam wraz z Yuko, żeby oprowadzić ją po terenach watahy. Z jednej strony nie chciałam się z nią zadawać, choć z drugiej, cieszyłam się, że znowu ją widzę. 
- Chcesz być świadkiem czegoś wspaniałego? - zagadnęłam Yuko
- A czego? - zapytała
- To się okaże... - odpowiedziałam
Poprowadziłam Yuko do mojej jaskini i wyciągnęłam coś z szafki:
- Proszę! Nieużyta fiolka czasu, zielona. Zaraz się odmłodzę, a ty będziesz tego świadkiem!
Przechyliłam butelkę i wypiłam jej zawartość jedynym łykiem.
- I co? Zmieniłam się? - spytałam
- Em... - Yuko się zamyśliła - Chyba nie...
Wzruszyłam ramionami. Nawet jeśli nie było tego po mnie widać, to odmłodziłam się o rok, i dobrze. Wyszłyśmy z jaskini i już miałam zacząć oprowadzanie Yuko, gdy zobaczyłyśmy, że wśród wilków panuje zamieszanie. 
- Co się stało? - zapytała Yuko jakiegoś wilka
Tamten nie odpowiedział tylko popędził dalej.
- Co tu jest grane? - powiedziałam do Yuko zdumiona i lekko wystraszona tą sytuacją
Poszłam ją oprowadzać, gdy nagle z nieba spadły na nas jakieś bestie!

Yuko?

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template