28 marca 2017

Informacja

Cześć... Tutaj Nocta.

Słuchajcie... Szkoda gadać, ale muszę napisać byście mieli wytłumaczenie, czemu będę ZNACZNIE RZADZIEJ odpisywać...

Jak wiecie mam niedługo egzaminy gimnazjalne i już na dzień dobry mam kiepski start. W szkole siedzę zawsze sama, a w domu mam rzeź. Dzisiaj zamknęli mnie w szafce + dostałam 4 jedynki jednego dnia. Nie wiem jak to się stało, to są moje pierwsze jedynki i ledwo się trzymam, a posty poniżej mi nie pomagają. Znaczy... Cieszę się, że wasze postacie mają to czego oczekiwaliście. Ja nigdy tego nie miałam i w sumie dlatego zaczęłam nienawidzić miłość, by nie czuć tego bólu...

Kiedy wrócę na systematyke? Nie mam pojęcia... Zrozumcie że mam ciężki okres i ledwo co się trzymam na nogach...
Mam nadzieję, że rozumiecie...

~ Nocta
Przepraszam was... Mój brat kochany zrobił mi wcześniejszego prima aprilis.

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template