15 maja 2017

Post Informacyjny [OBOWIĄZKOWY!]

Witam. Tutaj Nocta.
Ostatnio zauważyłam, że wiele wilków nie zostaje dodanych. Więc!
Ci, których wilki nie zostały dodane, mają się zgłosić DO MNIE. Nie do innego administratora, tylko Do mnie.
Gdzie wysłać?
Howrse: Renesme_Darkline
E-mail: ravenislime@gmail.com.

Co należy wpisać w tej notce?
Przywitanie razem z pseudonimem
Imię wilka
kiedy się na oko wysyłało.
Przykład:
Witam, jestem Fress i chciałabym zgłosić brak dodania mojego wilka na blogu. Wadera, imię Fress. Wysłałam formularz około 3 tygodnie temu.
Pozdrawiam~

Proste? Proste.

W razie problemów, pytań, proszę pisać pod tym postem.

Pozdrawiam.

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template