24 maja 2017

OD Iben CD Swift

Czuję się trochę inna,nie znam tu nikogo i to mnie trochę przytłacza.Nie chcę wyjść na jakąś aspołeczną,więc chyba czas się z kimś zapoznać.Jestem trochę przewrażliwiona na punkcie zdania innych na mój temat i już szukałam osoby z którą mogłabym się w miarę dogadać.Miałam naprawdę wielkie pole do popisu,w końcu ile tu jest wilków!Mimo to naprawdę nie wiedziałam do kogo podejść,przedstawić się,pogadać może i nawet zaprzyjaźnić.Po moich przemyśleniach ustaliłam że chyba najlepszą opcją jest zapoznać się z wilkiem który również nikogo nie zna,podobno oprócz mnie do watahy wstąpiły dwie inne wadery.Pierwszą waderą jaką spotkałam była Ash,nie wyglądała na kogoś kto koniecznie chcę się z kimś aktualnie komunikować więc już sobie odpuściłam.Stwierdziłam że zajrzę do Centrum,może tam kogoś spotkam.Szłam i wpatrywałam się w ruiny które się tam znajdywały,nie skończyło się to najlepiej bo wpadłam na kogoś.
-Przepraszam,moja wina-powiedziałam zmieszana i chciałam jak najszybciej odejść z tego miejsca.
-Nic się nie stało,Hej a ty to...?-Powiedziała rudo-czarna wadera.Spojrzałam na nią i odowiedziałam.
-Iben,a ty?-powiedziałam cicho.
-Jestem Swift-odpowiedziała pewnie wadera.

Swift?

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template