28 grudnia 2016

Od Raidena cd. Will

- Will. - zacząłem, a wadera skierowała na mnie swoje lśniące oczy - Masz piękne oczy. 
Uniosła brew, widocznie zakłopotana. Ale dlaczego? Przecież powiedziałem tylko, że ma piękne oczy. A ma. Naprawdę piękne. 
- Um... Dzięki. - odparła.
Westchnąłem, wstając. Nocta, czy jak jej tam, patrzyła na mnie. Widziałem w jej oczach coś dziwnego, ale specjalnie się tym nie przejąłem. Nie teraz. 
- Ogólnie jesteś ładna. - skwitowałem, spoglądając na Will i przeciągnąłem się.
Jej wzrok powędrował na ziemię, błądziła nim po swoich łapach. 
A ja nie miałem pojęcia dlaczego. Czyżby się coś zmieniło? Do tej pory powiedzenie do wadery, że jest ładna, było komplementem. No przecież Will jest ładna!
- W porządku? - zapytałem, unosząc brew.
- W jak najlepszym. - spojrzała mi w oczy i uśmiechnęła się lekko. 
- Mhm. To fajnie. 
Nastała dziwna, krępująca cisza. 
- My już pójdziemy. - spojrzałem w kierunku Nocty i ruszyłem w stronę wyjścia. 
Will dreptała za mną. 
- A! Zawstydziłaś się!
Uniosła brew i spojrzała na mnie dziwnie. 
- No, wtedy, w jaskini...
- Jesteś strasznie bezpośredni. - prychnęła - I niedomyślny. 
- To chyba dobrze. Przynajmniej nikt nie musi się domyślać co chcę powiedzieć. - zbliżyłem się do niej, nasze oczy znajdowały się naprawdę blisko.
- Czasami jesteś dziwny. - odsunęła się, marszcząc czoło. 
- Wiem. 
Posłałem jej cierpki uśmiech. 
- Ale gdyby nie byłoby nienormalnych, byłoby nudno. Nie sądzisz? 
Westchnęła. 
- Jak już będę alfą, to Ty zostaniesz moją prawą łapą. 
- Myślałam, że to Loedia zostanie alfą. 
Kątem oka spojrzałem na nią i znów uśmiechnąłem się w ten charakterystyczny sposób. 
- O ile dożyje. 
- Nie nadawałbyś się na alfę. - usiadła obok mnie. - Straszyłbyś szczeniaki. 
Parsknąłem, spoglądając w szare niebo. Płatki białego puchu bezwładnie opadały na ziemię. Nawet nie zdziwiła się, kiedy powiedziałem, że Loedia może tego nie dożyć. A brzmiało to jednoznacznie. Opadłem na ziemię, kładąc łeb na łapach. 
- Chyba Cię lubię. - spojrzałem na nią, a ona położyła się obok. 
- Serio?
- Serio serio. 

Will? Całe opowiadanie przegadane ;-;

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template