26 grudnia 2016

Nowy basior - Mercury!

Znalezione obrazy dla zapytania blue pool
http://tatchit.deviantart.com


Imię: Mercury
Pseudonim: Mer
Wiek: 4 lata i 6 miesięcy
Płeć: basior
Charakter: Mercury to typ samotnika. Jest on cichy i nie przepada za towarzystwem, gdyż boi się, że wyśmieją go inne wilki przez jego ślepotę. W jego poprzedniej watahy wilki go wyśmiewały i robiły mu głupie żarty. Mówili, że nie nadaje się do niczego i go porzucili. Od tamtej pory stał się też agresywny, ale jak pobędziesz z nim dłuższy czas, zobaczysz też jego mocne strony.
Wygląd: Mer to bardzo wysoki i szczupły wilk. Ma dwa ogony, a na nich pióra. Na plecach, jak i na ogonie ma pióra tylko, że większe i jest ich więcej. Kolor sierści jest jasno czarny, a nawet bardziej szary, a podbrzusze jest srebrne. Ma długie uszy i jak przedtem wspomniano, jest ślepy, więc jego oczy są całe białe, a jego nos też jest srebrny.
Stanowisko: Strażnik
Umiejętności: Intelekt: 6 | Siła: 9 | Zwinność: 5 | Szybkość: 5 | Magia: 5 | Wzrok: 0 | Węch: 10 | Słuch: 10
Rasa: Demon
Żywioły: krew, ból, szaleństwo
Moce: teleportacja, władanie nad cudzą krwią, może zrobić ból w twojej głowie taki mocny, że aż będziesz nieprzytomny, potrafi również cię zahipnotyzować i sprawić, że będziesz psychopatą przez 1 dzień
Rodzina: ---
Partner: ---
Potomstwo: ---
Historia: Mercury od małego był ślepy i odrzucony od rodziny był... odmienny, mimo że był demonem, wolał się zaprzyjaźnić niż zabijać, miał przyjaciółkę podobną do niego, tylko że wisząca, ale nie czuła żadnego zapachu, nigdy nie mogła poczuć kwiatów, a ja nie mogłem ich zobaczyć. Pewnego dnia moja Przyjaciółka budziła mnie i krzyczała, cała moja jaskinia stała w płonieniach, była jedyną, która chciała uratować mi życie, prowadziła mnie, żebym nie wpadł na żadne płomienie, kiedy wyszliśmy, zobaczyliśmy pole krwi, martwych ciał za nami, nagle za nami staną jakiś wilk, ja zdążyłem uciec, ale ją złapał, żałuje od tej pory, że jej nie pomogłem, kiedy byłem już sam, zacząłem iść gdziekolwiek, by uciec od tego miejsca i wtedy natknąłem się na jakiegoś basiora i tak znalazłem się w tej watasze...
Przedmioty: nóż
Właściciel: OGIENNICA
Ocena: 0/0

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template