10 grudnia 2016

Nowa wadera - Talpa!


Myśli kameleon czy to on, czy już nie on...

Imię: Talpa
Pseudonim: Talpi, Tal. Lubi by zwracać się do niej Tap, nie lubi swojego imienia.
Wiek: 2 lata i 8 miesięcy
Płeć: wadera
Charakter: Przy każdym zachowuję się inaczej, zawsze staram się dopasować do charakteru wilka, z którym przebywam. Staram się być miła dla wszystkich, choć czasem gubię się, która to prawdziwa ja, a która to tylko kolejna maska. Zakładam taką maskę co rano, nie pokazuję mojej prawdziwej twarzy... Nie lubię siebie, taką jaka jestem. Niestety.
Wygląd: No, jakby to ująć... Potrafię zmieniać kolor futra i oczu na zawołanie! Mogę zmieniać kolor sierści, żeby zakamuflować się w otoczeniu. Ponadto, kolor zmienia się też w zależności jakie emocje odczuwam. Mogą się na mnie wtedy pojawiać nawet wzory!
Stanowisko: Goniący 
Umiejętności: Intelekt: 5 | Siła: 5 | Zwinność: 9 | Szybkość: 10 | Magia: 5 | Wzrok: 5 | Węch: 5 | Słuch: 6
Rasa: Wilk Grawitacji
Żywioły: grawitacja, materia, pole magnetyczne
Moce: 
grawitacja:
- panowanie nad grawitacją,
- "pływanie" w powietrzu,
- unoszenie innych wilków lub przedmiotów.
materia:
- tworzenie przed sobą tarczy,
- tworzenie przedmiotów z atomów.
pole magnetyczne:
- przyciąganie do siebie przedmiotów jak magnez,
- tworzenie wokół siebie magnetycznego pola, które odpycha innych.
Rodzina: Miałam liczne rodzeństwo, matkę, ojca.
Partner: to musiałby być ktoś naprawdę wyjątkowy
Potomstwo: ---
Historia: Od zawsze byłam dziwolągiem. Kolor futra, który co chwila się zmienia, ten charakter... Inne wilki czuły się przy mnie niepewnie. Moja historia nie jest ciekawa. Co tu dużo gadać, uciekłam. I tyle. Błąkałam się, nie mogąc znaleźć przyjaciół, aż trafiłam tutaj.
Przedmioty: ---
Właściciel: Wałeczek [konto usunięte]

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template