23 lutego 2018

Wojna - questy

!BARDZO WAŻNY POST!
Drogie wilczki!
Aby urozmaicić wojnę, postanowiłam wprowadzić questy, od których wykonania będzie zależeć... wynik wojny! Tak, dobrze rozumiecie! Możemy wojnę wygrać, a wtedy wszystko wróci do normy, lub też przegrać, po czym czekać będzie niemiła niespodzianka >:D
Jak to działa? Bardzo prosto. Aby wygrać wojnę, uzbierać musimy tysiąc punktów. Każdy oddział, a także sami przywódcy, ma po 3 questy do wyboru. Nie trzeba ograniczać się do jednego z nich, lecz należy pamiętać, że wilk może wykonać questy tylko tego oddziału, do którego należy. Co więc z przywódcami? Oni mogą wykonać questy zarówno dla oddziału, jak i przywódców. Pokażę to na przykładzie Taravii (Oddział I) i Kesame (Oddział I; przywódca):
 > Taravia, jako, że należy do oddziału I, może wykonać trzy questy (ale nie musi!)
 > Kesame, jako, że jest także przywódcą, może wykonać trzy questy dla oddziału I i trzy dla przywódców - czyli razem aż sześć. 
Zastępcy są tu traktowani tak, jak sami przywódcy. 
Jakie nadajemy tytuły? Bardzo logiczne, np.:
 > Od Taravii - oddział I #2
 > Od Kesame - przywódcy #1
Punkty przyznajemy w zależności od liczby słów. Punktacja poniżej. 
Należy także pamiętać, aby trzymać się opisów questów, ponieważ za niezgodność z treścią tracimy 5 punktów! 
Pod każdym wykonanym questem administrator zapisze, ile punktów uzyskało opowiadanie, a także dopiszemy to do licznika poniżej.
Aktualizacja: questy mogą być prowadzone pomiędzy kilkoma wilkami, jednak ich fabuła musi zmieścić się w maksymalnie 4 postach (łącznie, niezależnie od liczby wykonujących je wilków). Wtedy za każde opowiadanie punkty przyznawane są osobno.

Cóż, może troszkę skomplikowane - wszelkie pytania piszcie w komentarzach do tego posta lub w wiadomości prywatnej do mnie.
PS. Byłoby miło, gdyby ktoś się tym zainteresował, bo długo nad tymi questami siedziałam ;-;

Miłej zabawy!,
Kesame 

LICZNIK PUNKTÓW: 555/1000


PUNKTY ZA OPOWIADANIE [liczba słów]:
350 - 500  =  10 pkt.
501 - 700  =  15 pkt.
701 - 800  =  20 pkt.
801 - 1000  = 25 pkt.
> 1000  =  30 pkt.
* każde dodatkowe 200 słów powyżej 1000  =  dodatkowe 5 pkt.



PRZYWÓDCY

NUMER: #1
DLA: Przywódca | Zastępca
TREŚĆ: Ciemność. Nic nie widać, światło nagle przestało tu docierać. Słyszysz za ścianą huk i głos któregoś wilka, ale pulsujący ból głowy skutecznie uniemożliwia zrozumienie słów. Coś uderzyło w bazę oddziału, gruz zasypał drogę ucieczki. W pysku czujesz smak krwi, ale nie jest to teraz największe zmartwienie. Musisz się wydostać i poinstruować inne wilki, aby jak najszybciej przeprowadzić ewakuację i uratować najważniejsze przedmioty.
WYKONANE PRZEZ: Ariene

NUMER: #2
DLA: Przywódca | Zastępca
TREŚĆ: Obce wilki dostały się na teren watahy, jednak nie są wrogo nastawione. Odnajdujesz je przemieszczając się z całym oddziałem - po krótkiej rozmowie okazuje się, że szukają schronienia. Wysyłasz jednego wilka z wiadomością do alfy, ale zanim otrzymujesz jakąkolwiek odpowiedź, cały oddział zostaje zaatakowany. Dwa smoki, Gordiany, atakują nieznane wilki. Wiesz, że będzie to trudna walka i możliwe, że poniesiecie duże straty. Wykorzystasz szansę i wraz z oddziałem wycofasz się, czy zaryzykujesz życie towarzyszy i pomożesz obcym?
WYKONANE PRZEZ: Nathing

NUMER: #3
DLA: Przywódca | Zastępca
TREŚĆ: Wracasz z zebrania przywódców - wybrałeś dłuższą, lecz bezpieczniejszą drogę, ponieważ od ostatnich kilku dni zaobserwowano wzmożoną aktywność smoków. Twój oddział miał czekać w bazie i nigdzie się nie oddalać, jednak kiedy docierasz na miejsce, nikogo nie ma. Pozostały jedynie rozrzucone rzeczy i ślady walki. Znaczna ilość krwi jeszcze bardziej Cię niepokoi. Co stało się z oddziałem i gdzie teraz się znajdują?
WYKONANE PRZEZ: ---


ODDZIAŁ I

NUMER: #1
DLA: Oddział I
TREŚĆ: Od jakiegoś czasu żaden oddział nie daje znaku życia. Nie otrzymaliście również ani jednej wiadomości zwrotnej, co poważnie martwi alfę. Dwójka wilków zostaje wybrana do specjalnej misji mającej na celu rozeznanie się w terenie i zdanie szczegółowego raportu - w tej dwójce znalazłeś się Ty. Alfa zaznaczyła, żebyście za wszelką cenę unikali walki. Wraz z towarzyszem zaplanuj trasę i sprawdź, co jest powodem braku odpowiedzi. 
WYKONANE PRZEZ: ---

NUMER: #2
DLA: Oddział I
TREŚĆ: Smoki zaatakowały Centrum, przez co alfa wysłała prawie cały oddział I do walki - prawie, bo właśnie Tobie kazała zostać i pilnować mapy i planów dotyczących wojny. Ciężko jednak jest bezczynnie siedzieć w bazie i obserwować, jak budynki naokoło walą się, a smoki robią z oddziałem co chcą. Dodatkowo jeden ze smoków ognia, co wnioskujesz po wyglądzie, odłączył się od bitwy i zmierza w Twoją stronę. Dołączysz do bitwy i wspomożesz towarzyszy, czy posłusznie wypełnisz rozkaz i uciekniesz z planami w bezpieczne miejsce?
WYKONANE PRZEZ: Taravia, Sun

NUMER: #3
DLA: Oddział I
TREŚĆ: Pomagasz ustalić nową trasę, którą przejdzie oddział wybrany przez alfę. Słuchasz o najważniejszych punktach na terenie watahy i wpatrujesz się w kolorowe pinezki wbite w rozłożoną na stolę mapę. Kiedy już macie kończyć, słyszysz czyjś krzyk, a potem widzisz stado Zmór wlatujących do pomieszczenia, w którym się znajdujecie. Lecz jak się tu znalazły? Alfa w pośpiechu powierza Ci zbadanie tej sprawy i wyznacza jednego wilka, który razem z Tobą ma pozbyć się uciążliwych smoków.
WYKONANE PRZEZ: ---

ODDZIAŁ II

NUMER: #1
DLA: Oddział II
TREŚĆ: Oddział otrzymuje wiadomość o licznej grupie smoków, która zaatakowała Miejsce Kultu. Jako oddział walczący od razu ruszacie do walki. Co dziwne, gdy docieracie na miejsce, nie zastajecie żadnych smoków. Panuje względny spokój, co jakiś czas jedynie zaskrzypią stare wrota. Przywódca daje sygnał do odwrotu, jednak Ty, pchnięty intuicją, sprawdzasz ostatni ołtarz i... spotykasz tam obcego wilka. Co się za tym kryje? Obcy jest przyjacielem, czy może wrogiem?
WYKONANE PRZEZ: Nicyl


NUMER: #2
DLA: Oddział II
TREŚĆ: Wraz z grupką trzech wilków oczyszczasz teren, który wyznaczył Wam przywódca. Zabijacie ostatniego przeciwnika i wycofujecie się w bezpieczne, ukryte wśród liści miejsce, aby opatrzyć rany towarzysza. Kiedy niebo przecina kolejna istota, Ty kończysz bandażować największą ranę, więc zlecasz wilkom rozpoznanie smoka. Po pewnym czasie wracają z wiadomością, że nie potrafią rozpoznać jego rasy. Wychodzisz więc z kryjówki i dyskretnie przyglądasz się wrogowi. Czy to nowa rasa? Zaczniecie walczyć? Jeśli tak, to jak go pokonacie?
WYKONANE PRZEZ: Inanis


NUMER: #3
DLA: Oddział II
TREŚĆ: Cmentarz zdecydowanie nie jest najprzyjemniejszą kryjówką. Kończysz posiłek w jednej z krypt i zgłaszasz się do dowódcy po nowe rozkazy. Akurat Ty zostałeś wybrany, co lekko Cię dziwi, do dostarczenia wiadomości o postępach w walce. Otrzymałeś kopertę z zaszyfrowaną wiadomością i wyruszasz sam, pod osłoną nocy, aby zwracać na siebie jak najmniejszą uwagę. Jesteś już w połowie drogi, kiedy atakuje Cię smok - Tsao-shin. Zna wilczą mowę i nakazuje Ci oddanie koperty, a także informuje, że na cmentarzu ukryte są malutkie bomby, które zdetonuje, jeśli odmówisz. Co zrobisz?
WYKONANE PRZEZ: Zack

ODDZIAŁ III

NUMER: #1
DLA: Oddział III
TREŚĆ: Ze zniecierpliwieniem czekałeś na rozkaz, lecz kiedy już go otrzymałeś, nie byłeś zadowolony. Po krótkiej wymianie argumentów utwierdzasz się w przekonaniu, że przywódca nie zmieni zdania i po prostu musisz to zrobić. Zgadzasz się więc, jednak po pewnym czasie znów targają Tobą wątpliwości. Jak brzmi rozkaz? Posłusznie wykonasz go i zignorujesz swoje przekonania, czy też odmówisz i narazisz cały oddział na niebezpieczeństwo? 
WYKONANE PRZEZ: ---


NUMER: #2
DLA: Oddział III
TREŚĆ: Ciepłe południe, promienie słońca ogrzewają zmarzniętą po nocy glebę. W ten słoneczny dzień musisz pełnić wartę na wyznaczonym kawałku wschodniej granicy. Otrzymałeś wiadomość, że zbliża się samica z gatunku Dero, jednak to nie ją widzisz. Kameleon spogląda na Ciebie zza zarośli i dokładnie analizuje Twoje ruchy. Nie stanowi większego zagrożenia, jednak wygląda, jakby czegoś bronił. Ruszasz w jego stronę, lecz wiesz, że nie możesz za bardzo oddalić się od stanowiska wartowniczego. Tak jak myślałeś, Kameleon pilnuje jakiegoś przedmiotu... Sprawdzisz, co to jest?
WYKONANE PRZEZ: ---


NUMER: #3
DLA: Oddział III
TREŚĆ: Wraz z towarzyszącym Ci wilkiem zmierzasz na jedną z plaż przy rzece Valar. Zgodnie z informacjami, znajduje się tam leże Smoka Ognia, a jako, że nie lubią one wody, wydaje się to dość podejrzane. Jest wieczór, więc smok nie powinien się w nim znajdować. Wasza dwójka ma zebrać informacje o tej rasie i zdać szczegółowe raporty. Kiedy docieracie na miejsce, okazuje się, że smok bez siły leży w swojej kryjówce... Nie trzeba długich obserwacji, by stwierdzić, że jest chory. Zbierzecie informacje, zaatakujecie, czy wycofacie się? 
WYKONANE PRZEZ: ---

ODDZIAŁ IV

NUMER: #1
DLA: Oddział IV
TREŚĆ: Cały oddział zmierza w kierunku Wodospadów Dimrill, a dokładnie punktu na wschód od nich. Otrzymaliście wiadomość, że znajduje się tam kilka wilków potrzebujących pomocy. Po dotarciu na miejsce okazje się jednak, że wilki nie należą do watahy i są już martwe. Jeden z nich jest rozszarpany i wygląda to na robotę smoka, jednak pozostałe nie mają żadnych ran. Przywódca wysyła jednego wilka z wiadomością do alfy, a resztę oddziału grupuje w pary i przydziela każdej dwójce obszar, który ta ma przeszukać. Co zabiło wilki?
WYKONANE PRZEZ: [Alvarian, Naxet]


NUMER: #2
DLA: Oddział IV
TREŚĆ: Zaplecze biblioteki powoli pustoszeje, więc przywódca wydaje rozkaz odebrania pożywienia i leków od innych, odpowiedzialnych za to oddziałów. Zgłaszasz się do tego zadania i po krótkich przygotowaniach i obmyśleniu trasy ruszasz w drogę. Wilki, które miały dostarczyć prowiant nie zjawiają się, co zaczyna Cię niepokoić. Choć wedle rozkazów masz unikać walki i nie zbaczać z trasy, postanawiasz na własną rękę poszukać śladów i zbadać, co jest tego przyczyną. 
WYKONANE PRZEZ: ---

NUMER: #3
DLA: Oddział IV
TREŚĆ: Opatrujesz rany wilków z oddziału VI, kiedy przybiega posłaniec z wiadomością, że potrzebna jest pomoc dla oddziału VIII, w którym znajdują się głównie szczeniaki. Jako, że nie jest to liczny oddział, a posłaniec donosi, że rany nie zagrażają życiu, przywódca wyznacza do zajęcia się tym Ciebie i drugiego wilka. Zabierasz potrzebne leki i bandaże i udajesz się w miejsce wskazane przez posłańca. Sytuacja okazuje się jednak bardziej poważna...
WYKONANE PRZEZ: ---

ODDZIAŁ V

NUMER: #1
DLA: Oddział V
TREŚĆ: Patrolujesz tereny watahy z powietrza. Znajdujesz się nad Wzgórzem Evendim, kiedy coś niewielkiego przykuwa Twoją uwagę. Zniżasz lot i lądujesz na polanie. Podchodzisz do tajemniczego przedmiotu i od razu uświadamiasz sobie, że są to smocze jaja. Jest ich kilka, mają niejednorodną barwę i wielkość wilczej czaszki. Cóż, z powietrza wydawały się mniejsze... Musisz działać szybko, ponieważ zaraz może przylecieć samica. Zniszczysz je, powiadomisz o tym alfę, czy może zatrzymasz?
WYKONANE PRZEZ: Antilia


NUMER: #2
DLA: Oddział V
TREŚĆ: Otrzymujesz polecenie odnalezienia zagubionego wilka z oddziału II. Nie widziano go od paru dni, nie odpowiada również na wiadomości. Jako, że posiadasz skrzydła, a także skończyłeś wykonywać poprzednie zadanie, alfa wraz z przywódcą Twojego oddziału zadecydowali, że to Ty się tym zajmiesz. Masz unikać walki i jedynie rozeznać się w terenie. Pamiętaj, aby najpierw udać się do alfy po potrzebne wskazówki. 
WYKONANE PRZEZ: Antilia


NUMER: #3
DLA: Oddział V
TREŚĆ: Cały oddział przemieszcza się nad Gondolin, patrolując teren z góry. Napotkany w powietrzu smok znacznie komplikuje sprawy, przez co zmuszony jesteś odłączyć się od towarzyszy i odlecieć na znaczną odległość. Zderzasz się z czymś i, nie mogąc złapać równowagi, upadasz, przez co tracisz przytomność. Kiedy się budzisz, jest już noc, a każda próba kontaktu z oddziałem kończy się fiaskiem. Nie jesteś pewny gdzie się znajdujesz - nie poznajesz otoczenia, zapachy też są zupełnie obce. Niezależnie co się stało, jedno jest pewne: musisz odnaleźć oddział. 
WYKONANE PRZEZ: Arksen

ODDZIAŁ VI


NUMER: #1
DLA: Oddział VI
TREŚĆ: Otrzymaliście pilny rozkaz walki. Co się stało? Para Gordianów zjawiła się niebezpiecznie blisko granicy Centrum. Walczycie z gadami, jednak coś idzie absolutnie nie tak... Jakie pojawiają się problemy? Jak udaje się pokonać Gordiany? 
WYKONANE PRZEZ: ---


NUMER: #2
DLA: Oddział VI
TREŚĆ: Wraz z kilkoma wilkami wracasz do tymczasowej bazy po skończonej misji. Posilasz się i odkażasz swoje rany, a także pomagasz w w przenoszeniu prowiantu. Łapiesz oddech po walkach i cieszysz się chwilowym spokojem. Wszystko jest tak, jak powinno, do czasu, aż zziajany posłaniec nie wbiega do bazy, od progu zasypując Was informacjami. Przywódca słucha w spokoju, a potem woła Cię i zaleca przygotowanie się do wyprawy. Musisz zebrać informacje o stadzie smoków, które w szybkim tempie zbliża się do Centrum.
WYKONANE PRZEZ: Loedia

NUMER: #3
DLA: Oddział VI
TREŚĆ: Podchodzisz do kilku wilków z Twojego oddziału. Grupka zebrała się przy grubej, wyraźnie starej księdze i przygląda się jej uważnie. Pytasz o co chodzi, lecz nie otrzymujesz odpowiedzi. Zaciekawiony dopychasz się do opasłego tomiska i przerzucasz strony, pobieżnie czytając tekst. Nie jest to żaden ze znanych Ci języków, ale jesteś w stanie zrozumieć, że chodzi o smoki. Zabierasz więc księgę i, w towarzystwie pomruków niezadowolenia, opuszczasz bazę, by nieco się o księdze dowiedzieć.
WYKONANE PRZEZ: ---

ODDZIAŁ VII

NUMER: #1
DLA: Oddział VII
TREŚĆ: Od paru dni oddział nie upolował ani jednego zwierzęcia, przez co spiżarnia jest niemalże pusta. Smoki pożarły praktycznie wszystkie potencjalne ofiary, a te, które pozostały, skutecznie odstraszają. Postanawiasz, wraz z grupką chętnych wilków, wyruszyć poza tereny, aby zdobyć pożywienie. Przygotowujesz niezbędny bagaż i ruszasz w drogę. Czy uda Ci się znaleźć i upolować zwierzynę? Jeśli tak, to jak ją przetransportujesz na tereny watahy?
WYKONANE PRZEZ: ---


NUMER: #2
DLA: Oddział VII
TREŚĆ: Przywódca nakazuje Ci zbadanie sprawy znikających zapasów. Wolisz działać sam, więc od razu przystępujesz do śledztwa. Już następnego dnia stajesz przed jaskinią, do której zaprowadziły Cię wszelkie ślady. Wchodzisz i ostrożnie badasz jej wnętrze. Okazuje się, że jest ona o wiele większa niż Ci się wydawało. Zamierasz, gdy Twoim oczom ukazuje się śpiący na stercie złota i mięsa Gordian. Teraz zostało tylko to wszystko odzyskać...
WYKONANE PRZEZ: Aimer


NUMER: #3
DLA: Oddział VII
TREŚĆ: Eskortujesz wóz z pożywieniem, który ma zostać przekazany oddziałowi IV, a potem rozesłany do wszystkich baz. Nagle coś przysłania słońce i wszyscy dobrze wiedzą, że jest to smok. Jako, że zostałeś wybrany do przywódca nad tą misją, rozkazujesz jak najszybsze wycofanie się, a sam postanawiasz odwrócić uwagę od niezwykle cennego w czasie wojny pożywienia. Wkrótce jednak pojawia się kolejny wróg, a Ty doskonale zdajesz sobie sprawę z tego, że sam nie dasz rady ich pokonać. Jak wybrniesz z tej sytuacji? 
WYKONANE PRZEZ: Aimer

ODDZIAŁ VIII

NUMER: #1
DLA: Oddział VIII (szczeniak)
TREŚĆ: Wojna nie jest czasem, w którym powinny dorastać szczeniaki, jednak czasem po prostu nie da się tego zmienić. Przywódcy, czyli w tym przypadku opiekunowie, zarządzili zebranie, na które właśnie zmierzasz. Coś jednak rozprasza Twoją uwagę i postanawiasz szybciutko sprawdzić, co tak kusząco świeci w zaroślach. Niestety, nie jest to nic do jedzenia, a kilka złotych monet odbijających światło. Okazuje się jednak, że strzeże ich malutki smok. Co zrobisz?
WYKONANE PRZEZ: ---


NUMER: #2
DLA: Oddział VIII (szczeniak)
TREŚĆ: Ukrywasz się pomiędzy skałami. Wstrzymujesz oddech, kiedy jeden ze smoków zaczyna się zbliżać, jednak ten i tak Cię zauważa. Zaczynasz uciekać, wspinasz się po skałach, kiedy nagle coś ściąga Cię w dół i przytrzymuje, uniemożliwiając Ci krzyk. Nie wiesz, czy ta istota, nie będąca na pewno wilkiem, chce Ci pomóc, czy zagrozić, więc od razu, kiedy Cię puszcza, wycofujesz się parę metrów. Zaczynasz uciekać, jednak to coś Cię łapie. Na szczęście smok sobie poszedł... Kim jest tajemnicza istota i czego chce?
WYKONANE PRZEZ: ---


NUMER: #3
DLA: Oddział VIII (dorosły)
TREŚĆ: Przeprowadzasz szczeniaki do bazy, aby tam w spokoju zjeść posiłek. Po dotarciu na miejsce okazuje się, że jednego z nich brakuje. Prosisz drugiego opiekuna o zajęcie się pozostałą gromadką i wyruszasz, aby znaleźć małego. Z pewnymi obawami kilkukrotnie przechodzisz drogę, którą wcześniej szliście, jednak nic nie zauważasz. Wiesz, że w takiej sytuacji powinieneś udać się do alfy i zgromadzić grupę poszukiwawczą, jednak nie chcesz zwlekać. Postanawiasz dalej poprowadzić śledztwo. 
WYKONANE PRZEZ: ---

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template