8 lutego 2018

Zack - powitajmy nowego basiora!

autor nieznany
Gdy jedno się kończy, drugie się zaczyna.

Imię: Zack
Pseudonim: Nie posiada pseudonimu.
Wiek: 7 lat
Płeć: Basior
Charakter: Przy pierwszym spotkaniu możesz czuć się przy nim bardzo dziwnie. Może to dlatego, że jest taki tajemniczy i zamknięty w sobie? Jednak jeśli odsłonisz płaszcz tajemnicy i mroku okaże się, że to tak naprawdę miły i sympatyczny wilk, który marzy aby nikt go nie oceniał po wyglądzie. Ma też silną wolę, jest opiekuńczy i nie pozwoli zranić bliskich mu osób. Gdy był młodszy trzymał się sam i unikał rozmów z innymi.
Wygląd: Czarno-szary wilk z długim ogonem. Jest podobny do ojca. Dzięki kolorom futra umie " rozpłynąć się" w cieniu i mroku.
Stanowisko: Zwiadowca
Umiejętności: Intelekt: 5 | Siła: 5 | Zwinność: 15 | Szybkość: 10 | Magia: 0 | Wzrok: 5 | Węch: 0 | Słuch: 10
Rasa: Wilk Cienia
Żywioły: Żywioł nocy, żywioł cienia
Moce: Ciche i bezszelestne poruszanie się, wyczucie nocy nawet pod ziemią, zegranie się z ciemnością, znikanie w ciemnościach ( nadal tam jestem),  wyczucie czyjejś obecności, prorocze sny (czasami).
Rodzina: Rodzice zostali zabici, a moja siostra Star należy do innej watahy.
Partner: Podoba mu się Yui z Watahy Skalnego Zbocza
Potomstwo: Chciałby....
Historia: Gdy moi rodzice zostali zabici ja i moja siostra musieliśmy uciekać. Po pewnym czasie zgubiłem się i trafiłem na tereny Watahy Smoczego Ostrza. Poruszałem się bezszelestnie i ominąłem strażników. Wtedy pobiegłem do alfy prosić o pomoc i przyjęcie do watahy.
Przedmioty: Naszyjnik  w kształcie księżyca od rodziców
Właściciel: zuzia.dziki@wp.plKotgazelo123
Ocena: 0/0

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template