21 października 2017

Już Rok!

Wczoraj wybił mi równy rok od momentu, kiedy stworzyłam swojego pierwszego wilka na tą watahę. Była to Laos, jedna z moich nieudanych postaci, która zniknęła tak szybko, jak się pojawiła. Po niej była Ariene, którą piszę do dzisiaj.

Chciałabym podziękować wszystkim osobom, z którymi kiedykolwiek pisałam opowiadania, ale także tym, z którymi pisałam na chacie. Ciężko mi wyobrazić sobie, co bym teraz robiła, gdybym wtedy nie postanowiła stworzyć tej niebieskiej wadery. Poznałam tu naprawdę wyjątkowych ludzi i nie zamieniłabym żadnej chwili spędzonej tu na coś innego.

Korzystając jeszcze z tego, iż piszę już posta innego niż opowiadanie, chciałabym życzyć wszystkim wesołego halloween, które zbliża się wielkimi krokami!


pozdrawiam cieplutko, Ariene

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template