28 kwietnia 2015

Powitajmy Seven!


http://sevenada.deviantart.com

Nigdy nie koncentruj się na tym czego najbardziej pragniesz, bo nie zauważasz tego, co właśnie straciłeś...

Imię: Seven
Ksywka: -
Wiek: 2 lata
Płeć: wadera
Charakter: "Widzieć świat przez różowe okulary" to nawet niezłe określenie mojego zewnętrznego ,,ja"...
Tylko, że coś tym okularom wypadło jedno szkiełko. Dla mnie życie to wielki lunapark, który choć wielki i niezbadany to warty zobaczenia. W końcu żyje się tylko raz. Dla mnie zobaczenie czegoś nowego to szansa życia. Pasywność to moje nemezis, a cisza moim wrogiem. Ale gdy przymrużę jedno oko, gdy porzucę ten cały róż i spojrzę przez puste oprawki to widać wszystkie okropności czyhające na mnie na każdym kroku. Najczęściej widzę tak zwany pech. Pech może zepsuć każdą ważną chwilę mojego życia i stłuc niewyobrażalną liczbę okularów. Wtedy świat jest szary i ponury, niewarty oglądania i zabójczy. I wtedy jestem sama. Sama samiutka pośród morza kłopotów. Wtedy lepiej mnie zostawić samą, gdzieś w ciemnym kącie, i nie zostawiać niczego. A najlepiej nie odwiedzać dopóty nie rozprawię się z moim małym, różowym, potłuczonym szkiełkiem... 
Wygląd: Podobnie jak jej brat, jest albinosem. Oprócz bieli ma jedynie kilka niebieskich akcentów na pazurach i uszach.
Stanowisko: Uzdrowiciel 
Specjalizacja: podstawowa magia natury, Zielarstwo 
Rasa: Wilk natury
Żywioł: urodzaj, magia, natura 
Moce:
~ formowanie pocisków czystej magii
~ może spojrzeć ,,oczkami" dowolnej rośliny, ważne by była zdrowa i stabilna 
Rodzina: Brat - Grim (tak, ja istnieję braciszku...)
Partner: może
Potomstwo: -
Historia: Została rozdzielona od Grima poprzez uderzenie pioruna. Wszystko się w niej stopiło, amnezja dręczyła ją przez kilka lat, aż zaczęła sobie wszystko przypominać. Odnalazła brata, a gdy się dowiedziała, że znalazł watahę - dołączyła. 
Przedmioty: ---
Data dołączenia: 28.04.15
Właściciel: Finka

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template