17 kwietnia 2015

Od Dark Heaven

Pierwszy dzień w tej watasze. Mam zamiar porozmawiać z alfami o różnych sprawach. Jeszcze nikogo tu nie poznałam, a uważam, że jestem dość miła. Nie znam nawet imion alf tej watahy. Czuję się trochę osamotniona. Wybrałam się na spacer do pobliskiego lasu, było jeszcze bardzo wcześnie rano. Ptaki wyśpiewywały najcudowniejsze trele, uwielbiam wsłuchiwać się w poranną ciszę! Jednak nie byłam sama. Nieopodal mnie stała czarna wadera, która pewnie tak samo jak ja wybrała się na wiosenny spacer po lesie. Przeciągnęłam się i ziewnęłam cicho. Starałam się nic nie mówić, ale ciekawość i samotność mnie zżerała. Musiałam się chociaż jej przedstawić.
- Cześć. Ty pewnie jesteś również ze Stada Smoczego Ostrza, tak?
Zagadnęłam do niej. Nic nie odpowiedziała, ale słuchała mnie.
- Jakby co mam na imię Dark Heaven. A ty?


Charlene?

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template