24 kwietnia 2015

Od Jax'a CD. Dark Heaven

Wyszedłem zza krzaków.
- Jakiś problem?- spytałem widząć zbitą z tropu waderę. Ona nie odezwała się. Po chwili pomyślałem że nie ma sensu rozmawiać, poza tym nadal byłem głodny. Ruszyłem w swoją stronę, ale po drodze odwróciłem się. Wadera usiadła i patrzyła na mnie przez chwilę wzrokiem szczeniaka, ale szybko jej przeszło. Zrobiłem krok do przodu i najwyraźniej wpadłem w dziurę. Złamane skrzydło bolało jeszcze bardziej niż przed tem. "Ale się wpakowałem"- przeleciało mi przez głowę. Wadera stanęła nad dziurą i wpatrywała się we mnie. Najwyraźniej bawiła ją ta sytuacja,a ja byłem coraz bardziej rozdrażniony. 

Dark Heaven?

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template