27 kwietnia 2015

Od Dark Heaven CD Arisy

Zobaczyłam nieśmiałość wadery. Nie cierpię odczuwać nieśmiałości. A więc uśmiechnęłam się przyjaźnie i zaproponowałam spacer.
- Ariso, może chciałabyś wybrać się ze mną na spacer?
Powiedziałam spokojnie.
- No... może. A gdzie?
Wadera trochę się rozluźniła.
- Hm... na Wzgórza Evendim.
Zadecydowałam. 
- Dobrze.
Powiedziała już śmielej. Poszłyśmy właśnie tam. Dużo tu zwierzyny, ale ciężko się na nią poluje. Przekonałam się na własnym zawodzie. Mimo wszystko chciałam chociaż spróbować.
- Arisa! Upolujemy coś?! Oby dwie jesteśmy szybkie!
Darłam się z drugiego końca wzgórz.


Arisa?

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template