25 kwietnia 2015

Od Lavi'ego CD. Dark Heaven

- Trening? Hm... Właśnie wracałem z niego, ale mogę wpaść i na Twój! - zaśmiałem się. - Chociaż co robi się na takich treningach dla tropiących?
- Och, wytłumaczę ci później! - uśmiechnęła się.
- No to chodźmy. 
Wadera zaczęła biec. Ciekawe gdzie ona trenuje, pewnie w lesie, jednak nie. Najbardziej ciekawi mnie to jak to w ogóle wygląda. Chyba naprawdę nie spełniam się w obowiązkach jako prawdziwy wilk. Bardziej przypominam takiego pasożyta. Yh... Klan Bookman'ów, nie jest tak kolorowo jak mi się to wydawało. Przynajmniej wiem o mrocznych historiach, które zdarzyły się podczas wojny. Ciekawe dlaczego to niektórzy tak bardzo chcą się tego pozbyć. Często sam siebie pytam, dla kogo to robimy. Dla samych siebie, najpewniej. Za informacje często pobieramy opłatę, a więc nie jest to dla dobra społeczeństwa czy czegoś takiego. 
- Lavi, słyszysz ty mnie? - powiedziała.
- Co? Przepraszam, zamyśliłem się - posłałem jej uśmiech. - Pokaż mi jak trenujesz.
- Ech... No dobra, ale na pewno chcesz mi towarzyszyć na treningu?
- Oczywiście, że tak!


Dark?

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template