17 kwietnia 2015

Od Lavi'ego

Dzisiejszego dnia wraz z Pandą, obserwowałem bójkę wilków. Nie lubiłem tego miejsca. Tyle nierobów i nieudaczników w jednym miejscu... Jednak można znaleźć kilku przydatnych osobników. Co prawda pomagałem staruszkowi w zbieraniu informacji, ale musiałem sprawdzać się w watasze. Hm... To dla mnie coś nowego. Pewnie byłem już w jakiejś watasze, ale chyba nie opłacało się tego pamiętać. Uśmiechnąłem się. Przydałoby się poznać członków watahy. To trochę nieprzyjemne być najmłodszym w sforze.... Pewnie myślą, że jestem jakimś młodzikiem z głową chmurach i nie posiadam doświadczenia. Zmierzałem w kierunku centrum. Tam na pewno kogoś znajdę, a może nawet i spotkam członka wcześniej! Przyspieszyłem nieco tempa. Po chwili wpadłem w kogoś. Istotka upadła przede mną. Bandanka lekko mi się przesunęła, akurat na lewe oko. 
- Ej! Uważaj jak chodzisz! - powiedziałem.
- Ale to po części twoja wina!
Poprawiłem bandanę i spojrzałem oczkiem na osóbkę leżącą przede mną. Po chwili poczułem uderzenie w tył głowy. Momentalnie wzrok przeniósł się na ziemię. Panda wskoczył mi na plecy i najzwyczajniej sobie usiadł. 
- Uważaj na słowa i na osobę, do której je kierujesz - zwrócił się do mnie. - Bardzo przepraszam za zachowanie tego idioty. Jest jeszcze młody i nie wie co robi - spojrzał na waderę.
Oczywiście musiałem pomóc jej wstać. Chwyciła za moją łapkę i otrzepała się z kurzu.
- Przepraszam, teraz ja. Myślałem, że jesteś jedną z tych włóczęg. Nie przepadam za nimi. Poza tym jestem Lavi.
- Dark Heaven, a Ty? - spojrzała na staruszka.
- Ja nie mam imienia. Po prostu mów mi Kronikarzu. Razem z Juniorem należymy do Watahy Smoczego Ostrza, Ty pewnie też, prawda?
- Tak, zajmuje się tropieniem. - uśmiechnęła się lekko.
- Może chciałabyś się z nami przejść? - zaproponowałem.


Dark Heaven? Skromnie c:

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template