20 kwietnia 2015

Od Dark Heaven CD Grima

- Można. Wiesz, byłam tam nawet wczoraj.
Gwizdałam niewinnie.
- To czemu mówisz, że opuszczona i nikt do niej nie wchodzi?
Zaśmiałam się szyderczo.
- Bo mam tam zbyt dużo padliny. Chowam w starych konarach drzew. Sama nie znam za dobrze tego miejsca, a nowym się go nie pokazuje. Chodzę tam często sama, czasami z Charlene.
Robiłam tam zbieractwo szczątek moich ofiar na czarną godzinę.
- Kreatywnie.
Zaśmiał się pod nosem.
- Idziemy? Opuszczona puszcza wita nas już czarnym czymś.
Pokazałam mu to czarne, latające. Przypominało mi to coś.
- Ok!
I pobiegliśmy do tego miejsca. 
- Już wiem! To chyba to było w umyśle Charlene. Ostatnio miała problemy.
Podeszliśmy do miejsca, z którego to wszystko się wydostawało.


Grim?

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template