19 kwietnia 2015

Od Dark Heaven

Dziś nudziło mi się niezmiernie i postanowiłam wyjść do świata. Jak spod ziemi wyrosła przede mną Charlene. Nie wiedziałam co ona robi centralnie przed moją jaskinią, przecież pragnęła spokoju.
- Cześć Charlene.
Przywitałam się z nią.
- No, hej.
Odwróciła głowę w moją stronę.
- Stoisz tu tak. Czegoś potrzebujesz?
Zapytałam obserwując ją.
- Nie, raczej nie. 
Odparła tajemniczo. Tkwiła w jednym miejscu.
- Na pewno?
Chciałam się upewnić.
- Na sto procent.
Przytaknęła wadera.
- A więc co tutaj robisz?
Spytałam marszcząc czoło.


Charlene?

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template