21 kwietnia 2015

Od Serafii

- Jeśli chcesz mogę cię oprowadzić - powiedziałam 
- Bardzo chętnie - ucieszyła się 
Szłyśmy w stronę Zatoki Błękitnych Mgieł. Kątem oka obserwowałam Dark Heaven. Była trochę zestresowana. 
"Nic dziwnego" - pomyślałam, przecież jest tu nowa. 
- Jesteś siostrą Taravii? - zapytała nagle
- Tak - odparłam zaskoczona - A czemu pytasz?
- No bo jesteście takie... inne. 
Popatrzyłam na nią zaskoczona i trochę zmieszana. 
- Eeee chodziło mi o to, że jesteście inne z wyglądu - wyrzuciła jednym tchem
- Wiem o co ci chodzi. To prawda jesteśmy zupełnie inne nie tylko z wyglądu, ale też z charakteru. Taravia stara się być miła i otwarta, ja  jestem bardziej skryta i niezależna. Nie jestem nadętą alfą, która uważa, że wszystko jej się należy, ale też nie jestem zimna. Sprawiam tylko takie wrażenie. Po prostu nie ufam każdemu. Jednak kiedy ktoś mi dobrze zna np. Taravia, wie, że jestem miła i ciepła. 
- Aha. Masz jakąś rodzinę, no wiesz oprócz Taravii?
- Popatrz zwiedziłyśmy już całą watahę - powiedziałam szybko. Nie chciałam mówić o mojej rodzinie.
- Faktycznie - odpowiedziała zmieszana 
- No ja już muszę wracać. Mam parę spraw do załatwienia. Do zobaczenia Dark Heaven
- Cześć 



Dark Heaven? 

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template