18 kwietnia 2015

Od Dark Heaven

Niespokojnie poszłam do miejsca modlitwy. Jestem wierna naszym bóstwom. Zawsze kiedy jest mi źle przychodzę tu i rozmawiam z nimi. Najczęściej modlę się do Ifryta. Bowiem i ja i on mamy żywioł magmy. Kiedy wychodziłam z tego miejsca usłyszałam nieznany mi dotąd głos. 'Może to tylko moje myśli... Pewnie mój umysł wariuje.' - myślałam sobie. Jednak to był głos basiora, nie do końca słyszałam jednak co on mówi.
- HALO?!
Przeraziłam się. A jak to wróg? Zobaczyłam białego basiora.
- Do kogo krzyczysz?
Stanął przede mną. Przełknęłam ślinę.
- Zdaje się, że do Ciebie. Jestem Dark Heaven, a ty?
Zapytałam trochę wyższego ode mnie basiora.
- Grim.
Odpowiedział krótko.
- Zdaje się, że jesteś nowy, bo nigdy Cię tu nie widziałam, czyż nie?


Grim?


Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template