28 kwietnia 2015

Od Dark Heaven CD Jax'a

Po tym kiedy Jax poszedł porozmawiać z alfami postanowiłam udać się do jaskini. Byłam zmęczona, a on na pewno świetnie sobie radzi po rozmowie. Zmrużyłam oczy i już chciałam zasnąć, kiedy coś wybiegło zza mojej jaskini. Otworzyłam oczy i aż podskoczyłam na ten widok. Bo jaki wilk nie podskoczyłby na widok dorodnej sarny, która właśnie kręci się wokół niego niczego nie świadoma. Na pewno nie ja! Podeszłam do niej najciszej jak potrafiłam i... hyc! Powaliłam ją bez problemu. Zdziwiłam się, że udało mi się za pierwszym razem. Może była stara, albo chora... - pomyślałam zaczynając posilać się ją. Kiedy skończyłam zasnęłam w mojej wygodnej grocie.


***

Nazajutrz obudziły mnie odgłosy pierwszych porannych ptaków. Przeciągnęłam się i znów zamknęłam oczy. Jednak przy takim hałasie nie dało się spać. Wstałam naburmuszona i poszłam zobaczyć, którą z jaskiń otrzymał właśnie basior, którego wczoraj spotkałam - Jax. Chodziłam i nie mogłam znaleźć go i jego groty. Zaczęłam wołać go po imieniu. Nikt mi nie odpowiadał. Zaczęłam myśleć o przeszłości. Tak z nudów. Nie lubiłam o tym myśleć, więc zablokowałam myśli mocą i poszłam dalej. 
- O, tu masz jaskinię?
Wreszcie go zauważyłam. Basior stał dumnie przed jakąś nieznaną mi jaskinią.


Jax?

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template