20 kwietnia 2015

Od Dark Heaven

No tak. Ostatnio zachowuję się niczym najgorszy morderca raniący i odrzucający wszystkich bez wyjątku. Jedną z ofiar mojego pokićkanego umysłu stała się Bad Ice. Spotkałam ją dzisiaj znów, ale tym razem ją przeproszę.
- Bad Ice?
Podeszłam do stojącej niedaleko wadery.
- Tak?
Odwróciła się. Kiedy zobaczyła, że to ja zrobiła poważniejszą minę.
- Przepraszam Cię. Zachowałam się jak ostatni kundel, nie szanowałam Cię. Nie znam Cię i nie mogłam określić jaka jesteś na prawdę. Nie bierz tego do siebie, mój umysł wariuje. Nie wiem jak mam Ci to wynagrodzić. Przebaczysz mi?
Spojrzałam na nią ostrożnie.


Bad Ice?

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template