21 kwietnia 2015

Od Steve'a C.D. Grima

Zamrugałem parę razy by upewnić się czy wzrok nie płata mi figla. Zwróciłem łeb w stronę Grima.
- O co chodzi? - zapytał melodyjnym głosem.
Nie udzielając odpowiedzi, po raz kolejny spojrzałem na strumyk. Woda znów przybrała swój naturalny kolor, jednak korony drzew poczęły rosnąć i formować się w przeróżne kształty.
- Nie rozumiem. - pokręciłem głową nadal wpatrując się w dziwne zachowanie przyrody.
- A ja rozumiem. 
- Sądzę, że powinienem już iść. - podniosłem się z ziemi, nawet nie zerkając na basiora i ruszyłem przed siebie.
Po chwili podszedł do mnie odpowiadając z lekkim grymasem:
- Dobra, zaczekaj. 


Grim?

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template