25 grudnia 2018

Moja Łabędzia Pieśń

Powód: Śmierć

Safiru

Ten wilk złamał wiele serc, ale przede wszystkim złamał moje, jednak nadszedł czas, w którym oboje musimy się z Wami pożegnać. W tej chwili łamię dwie albo nawet więcej obietnic. Pierwszą było skończenie historii Harbingera, godne skończenie i śmierć, drugą była obecność na WSO do końca, jednak nie jestem w stanie ich dotrzymać. Dziękuję Wam za obecność, rozmowy, wspólne tworzenie historii. Przepraszam Was za zniknięcie, brak wyjaśnień i za złe zakończenie. Moje plany były inne, ale teraz wiem, że nigdy nie byłabym w stanie ich zrealizować. Harb na zawsze będzie żył w moim sercu, z resztą razem z Ingreed, znaleźli sobie w nim miejsce na dożywocie. Pewnie jeszcze kiedyś coś napiszę, zakończę tę historię po swojemu i na spokojnie. Dziękuję za 3 lata razem.


Powód: Decyzja właściciela

JadeMerien
Lhuin

Kesame, Ariene, Nathing oraz Tox nie poddawajcie się, głowa do góry. Musicie podjąć ostateczną decyzję i pamiętajcie, że jestem z Wami sercem i pomogę, jeśli będzie taka konieczność. 
Kocham i Wesołych świąt.

Harbinger Ghost

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template