1 marca 2016

Powitajmy Cavalerię!

wolf-minori
Urodziłam się aniołem, ale kiedy życie połamało mi skrzydła, zaczęłam latać na miotle.

Imię: Cavaleria
Ksywka: Cavi
Wiek: 7 lat i 2 miesiące
Płeć: wadera
Charakter: Cavaleria jest cichą osobą, co nie oznacza, że jest nieśmiała. Inteligentna, zwinna, szybka - cechy te okazują się niezbędne w pracy jaką wykonuje. Uwielbia przebywać w tłumie (uważa, że jest on doskonałą kryjówką oraz źródłem zarobków i informacji). Choć wydaje się się słodka, tak na prawdę kryje się w niej prawdziwa intrygantka. Jej poczucie humoru wymaga wiele do życzenia, z reguły jej żarty opierają się na czarnym humorze. Stąd właśnie w dużej mierze pochodzi jej pseudonim. Nie lubi samotności. Uważa, że gdy otoczenie jest za ciche, dzieje się coś niedobrego. Często, gdy się denerwuje śpiewa, a raczej mruczy pod nosem.
Wygląd: W tłumie wyróżnia się tym, że ma ciekawe czerwone wzory wokół oczu i troszku na czole. Jest pięknej maści, której nie sposób określić. Jest brązowa podpalana rudym, białym i czarnym? Jest wysoka i ma długie łapy. Pysk jest długi, zwieńczony czarnym nosem.
Stanowisko: Szpieg
Umiejętności: Intelekt: ?? | Siła: ?? | Zwinność: ?? | Szybkość: ?? | Magia: ?? | Wzrok: ?? | Węch: ?? | Słuch: ??
Rasa: Pół Anioł, pół Demon
Żywioły: chaos, powietrze, śmierć
Moce: Wzywanie demonów podczas walki, tworzenie koszmarów, tworzenie pięknego krajobrazu.
Rodzina: Matka - Crisma, Ojciec - Prisman
Partner: Przyjaciółka Oleandera :P
Potomstwo: ---
Historia: Cóż, taka ciekawa to ona nie jest. Rozwaliła całą rodzinę. Była i może jest cały czas opętana. Mam nadzieję, że w nowej watasze nikomu nie będzie to przeszkadzało.
Przedmioty: ---
Data dołączenia: 01.03.2016r.
Właściciel: aleksis6
Ocena: 0/0

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template