11 kwietnia 2017

Zmniejszona aktywność

Kochani,
jak zapewne zauważyliście, ostatnimi czasy zaglądam tutaj coraz rzadziej. *W tym miejscu chciałabym bardzo podziękować wszystkim pozostałym administratorom, dzięki którym wataha płynnie prosperuje.* Na początku zachorowałam, później nadrabiałam zaległości, później znów zachorowałam, później znów nadrabiałam zaległości... Teraz z kolei męczą mnie w szkole z powodu zbliżających się egzaminów. Dlatego chwilowo zgłaszam zmniejszoną aktywność, czyli mniej więcej tak - będę tu zaglądać i coś pisać, ale nie tak, jakbym chciała... Od 17 do 21 kwietnia nie będzie mnie tutaj na pewno i wątpię też, żebym coś zamieszczała.

Pozdrawiam Was wszystkich cieplutko 
 i dziękuję za zrozumienie,     
Taravia        

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template