24 kwietnia 2017

Opowiadania

Witam. Z tej strony Ariene. Wiadomość odnosi się do wilków, które wysyłają do mnie opowiadania, więc jeśli nie jesteś jednym z nich, nie musisz dalej czytać.
Tak więc jak już możecie się domyślić, chodzi o opowiadania. Chwilę miałam zepsuty komputer i nie wstawiałam wszystkiego na bieżąco. Teraz nie wiem co było wstawione, a co jeszcze nie. Jeśli zauważyłeś/aś, że opowiadanie które wysłałeś/aś do mnie nie zostało wstawione daj mi znać, najlepiej w tym samym temacie rozmowy, w którym zostało wysłane. (chodzi o to, żeby nie tworzyć nowej rozmowy) Oczywiście w wiadomości podaj tytuł opowiadania. Postaram się żeby dana sytuacja się nie powtórzyła. To by było na tyle. Dzięki na uwagę i przepraszam za zamieszanie.

P.S. To samo tyczy się opowiadań, które jeden z moich wilków powinien dokończyć.

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template