14 kwietnia 2017

Od Madness CD Scrafa

— Hm — uśmiechnęłam się lekko na widok szczeniaków biegających ze swoimi rodzicami. Chciałabym być kiedyś mamą...
Ostatnio dość dużo maluchów się urodziło. Takie maleństwa są bardzo słodkie. Oczami wyobraźni spróbowałam sobie wyobrazić mnie i Scrafa jako rodziców dwójki szczeniaków. Gdy byliśmy pod moją jaskinią szeroko się uśmiechnęłam.
— Chcesz herbatę, Scrafuś? — zapytałam i nie czekając na odpowiedź poleciałam do kuchni zrobić napój. Gdy zalewałam wodą listki herbaty Scraf wszedł do pomieszczenia i mnie przytulił.
— Zaraz obleję cię wodą, jak się nie odsuniesz — zagroziłam ze śmiechem. Scraf odsunął się, udając śmiertelnie przerażonego. Postawiłam herbatę basiora na blacie, a ja sama wzięłam się za picie swojej. Skrzywiłam się, była zbyt gorzka, więc wzięłam cukier i wsypałam do kubka pół cukierniczki.

Scraf?

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template