26 kwietnia 2017

Od Saviri

Miałam jeszcze 1 miesiąc i błąkałam się po ulicach. Nocą około północy wybrałam się na moje ulubione wzgórze. Siedziałam i patrzyłam się na gwiazdy. Siedziałam tak może 30 minut. Po chwili za moimi plecami odczułam na grzbiecie ciepły oddech. Odwróciłam sie, a nieznajomy mi wilk powalił mnie na ziemię.
- Zostaw mnie! Co Ci zrobiłam?
Wilk póścił mnie i zapytał.
- Co robisz tu sama o północy?
- Błąkam się tu od małego dziwne, że mnie tu wcześniej nie zauważyłeś.
- Nie masz rodziców??
- Nie, nie mam porzucili mnie.
- A Wataha??
- Nie znam żadnej pobliskiej.
- O tu nie daleko nazywa się Wataha Smoczego Ostrza.
- Zastanowie się!
Uciekłam z krzykiem zastanawiając się co to za wilk nie widziałam nieczego! Widząc z daleka widziałam, że wilk patrzył się na mnie.....

KTOŚ???

Jako, że jest to pierwsze opowiadanie Saviri, zostało wyjątkowo zaliczone. Proszę pamiętać o minimalnej liczbie słów :)

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template