19 marca 2018

Powitajmy Sun!

Hakaishi
Przyjaciele są jak ziemniaki, jak ich zjesz - umierają.

Imię: Sun
Pseudonim: ---
Wiek: 7 lat
Płeć: Wadera 
Charakter: W moim wnętrzu mieszka koza, która podpowiada mi różne rzeczy, a ja z chęcią przyjmuje jej rady. Miewam prorocze sny ale zwykle śni mi się pies (który czasem jest mikserem). Lubię inne wilki, chociaż one czasami mnie nie rozumieją. Mieszkam w dziupli w drzewie, z której co rano wykręcam się niczym wąż. Uwielbiam sok z pomidorów, ale on brudzi mi pysk i łapy. Kocham wisieć do góry nogami, trzymając się gałęzi drzew moim długim, lecz silnym ogonem. Często można mnie spotkać w bibliotece, gdzie czytam książki o medytacji transcendentalnej, którą praktykuję w wolnych chwilach.
Wygląd: Mam długie, gibkie ciało i silny, chwytny ogon. Mój pysk jest smukły, a z czoła wyrasta mi para małych, zakręconych różków. Dobry słuch zawdzięczam pokaźnym uszom. Moja jasna skóra porośnięta miłym w dotyku meszkiem ciasno opina się na wystających żebrach. Jestem wyjątkowo urodziwą waderą, przyciągam mnóstwo adoratorów.
Stanowisko: Alchemik
Umiejętności: Intelekt: 9 | Siła: 8 | Zwinność: 10 | Szybkość: 5 | Magia: 2 | Wzrok: 5 | Węch: 1 | Słuch: 10
Rasa: Pół Anioł, pół Demon
Żywioły: cień, sny, pomidory
Moce: Umiem wchodzić w sny wilków, a medytując prowadzę długie rozmowy z kozą mieszkającą w moim wnętrzu, wchłanianie cienia i wykorzystywanie go do obrony. Moce związane z moim trzecim żywiołem pozostają nadal nieodkryte.
Rodzina: Moi rodzice zarazili mnie miłością do pomidorów, które uprawialiśmy na rodzinnej farmie.
Partner: Nie mam nikogo na oku.
Potomstwo: brak
Historia: Dorastałam na rodzinnej plantacji pomidorów, moje dzieciństwo było bardzo szczęśliwe. Kiedy dorosłam wybrałam się w podróż w poszukiwaniu szczęścia. W mojej podróży tylko koza była mi towarzyszką. Zawędrowałam do tej watahy i postanowiłam się tu osiedlić.
Przedmioty: Długi kij.
Właściciel: Omletus
Ocena: 0/3

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template