autor nieznany |
Są słowa, które trudno wypowiedzieć. Są chwile, które ciężko zapomnieć. Są noce, które przepłaczesz. Są bajki, w które wierzysz. Ale nie ma takiej minuty, która wróci.
Imię: X <wyjaśnienie w historii>
Ksywka: Jego imię, samo w sobie, jest ksywką.
Wiek: Dokładny wiek jest nieznany, ale ma mniej-więcej 7 lat i 6 miesięcy.
Płeć: basior
Charakter: X jest basiorem tajemniczym, lecz chodzi tu o jego przeszłość. Nikt jej nie zna, on sam również. Dlaczego? Doznał amnezji, przez co jego wspomnienia zniknęły. Można opisać go jako poważnego i inteligentnego, uparcie dążącego do celu. Celu, którym jest znalezienie pewnej wadery. Jest trwały w swoich przekonaniach, twardo stąpa po ziemi. Nie ma serca z kamienia, uśmiecha się, lecz tylko, gdy ma wyraźny do tego powód. Jednym z nich jest Eskander, jego kompan. X przywiązał się do niego - troszczy się, jest opiekuńczy i stara się nie obarczać go swoimi problemami. Zbyt wiele obaj przeszli. Więcej o charakterze X trudno powiedzieć, bo dostosowuje się on do danej sytuacji. Można jednak stwierdzić, że jest to basior nieufny, ostrożny i rozważny. Mimo wszystko czasami po prostu ponoszą go nerwy. Co do sprawności fizycznej, X jest wilkiem wytrzymałym i szybkim. W walce wykorzystuje zmysł słuchu, szybkość i inteligencję.
Wygląd: Całkiem wysoki, szczupły wilk, z wyraźnymi zarysami mięśni. Jego futro jest gładkie, gęstsze na szyi. Ma kolor jasnobrązowy, podchodzący pod beż. Na puszystym ogonie, grzbiecie i szyi ma ciemnobrązowe i czarne znaczenia, ciągnące się jednolicie aż po sam pysk, do nosa. Oczy X są najzwyklejsze, czarne, jednak czasami wydają się jasnozielone. Zapewne przez toksyny, które rozchodzą się po całym ciele wilka. Ma śnieżnobiałe kły, w których, podobnie jak w pazurach, ujście znajduje jad - nie szkodzi on jedynie jemu.
Stanowisko: Wojownik.
Umiejętności:
Intelekt: 9 | Siła: 5 | Zwinność: 4 | Szybkość: 9 | Magia: 5 | Wzrok: 4 |
Węch: 5 | Słuch: 9
Rasa: Wilk Trucizn.
Żywioły: Trucizny, ogień, metal.
Moce:
~ Posiada możliwość wytworzenia małych przedmiotów, takich jak broń, z metalu,
~ wytwarza tarczę obronną, w postaci wielkiej kuli, wytworzoną z metalu i ognia,
~ może podpalić każdą powierzchnię (wyjątkiem jest woda i próżnia), wytwarza również różnego rodzaju pociski z ognia, ale też z metalu,
~ umie łączyć żywioł ognia i metalu w jedną spójną formę, tak jak w przypadku tarczy ochronnej,
~ po całym jego ciele rozchodzą się toksyny - ujście znajdują w kłach i pazurach - jego jad nie rani jedynie jego samego,
~ jego rany goją się szybciej, ze względu na specyficzny składnik zawarty w truciźnie płynącej w jego żyłach,
~ doskonale widzi w ciemności, praktycznie jak za dnia - i znów umożliwia mu to trucizna,
~ ma możliwość teleportacji na bardzo krótkie dystanse, nie dłuższe niż 100 metrów.
Rodzina: Nie jest w stanie przypomnieć sobie swojej rodziny. Nie ma z nią żadnego kontaktu, ślad po nich zaginął.
Partnerka: ---
Potomstwo: ---
Historia: Jego przeszłość jest nieznana. Mniej-więcej rok temu stracił pamięć. Ostatnie, co zapamiętał, to krzyk pewnej wadery, upadek do wody i przeraźliwy ból w czaszce. Później obudził się na brzegu morza, cały w piasku, wypchnięty przez fale. Nie pamiętał nic, łącznie ze swoim imieniem. Zaczął wędrować i szukać wskazówek dotyczących swoich utraconych wspomnień i krzyczącej, tajemniczej wadery. Nikt nic nie wiedział. Postanowił - to będzie jego cel. Odnalezienie wilczycy, która krzyczała. Może była to jego matka, może siostra, albo ukochana... Podczas wędrówki zyskał przydomek X, jako nieznany. Przyjął to jako imię, bo nic innego mu nie pozostało. Później spotkał nieprzytomnego Eskandera, który uciekł z pola bitwy. Postanowił się nim zaopiekować, wziąć jego los w swoje łapy. Zaprzyjaźnili się i zostali dla siebie braćmi. Mieli tylko siebie. Wędrowali razem trzy miesiące, aż zawędrowali tutaj. Ze względu na Eskandera, X postanowił dołączyć do watahy.
Przedmioty: ---