29 czerwca 2015

Od Zero Black Fire

Ostatnio w watasze jest więcej wilków. Takich bardziej Macho (Maczo). Same samce. Oglądają się za samicami, a ja? Mi dobrze bez rodziny. Z nikim się nie kłócę... bo nikogo nie mam. Każdy jest na romantycznych spacerkach. Ja leżę sobie w jaskini i właśnie morduje królika. Lubię brutalność. Po ostatniej aferze, mało co widzę Taravię. Kogokolwiek! Nie mam żadnych misji od niej...To zaczyna się robić nudne. Wstałem i się przeciągnąłem, co poskutkowało krótkim bólem pleców. Wyszedłem z jaskini. Napotkałem Seven. Ale... Z Jax'em. No kurde! Nie mam do kogo się odezwać. Pomaszerowałem do jaskini Brata. Widniał tam napis "Verall wyjechał". I nic nie wiem? No cóż, nie muszę w końcu. Idę do alf. One na pewno są.
- Cześć. - Powiedziałem do Taravii.
- Hejka, Zero. - Uśmiechnęła się.
- Gdzie Serafina?
- Nie wiem... Decimate też zniknął.
- Może poszli na... - Nie dokończyłem.
- Taaaa, na pewno. Zboczeńcu ty. - Zaczęła się śmiać.
- Jestem tylko dla alf miły, nie zauważyłaś?
- Zauważyłam. - Powiedziała sarkastycznie. - Bo się mnie boisz.
- Wcale nie! Dlaczego mam się bać? Nasze moce są równe. Ale ja znam ich więcej. - Popatrzyłem się na nią wrednie.
- Oj, chyba nie uwierzę. - Przekręciła oczami.
- Masz jakieś misje dla mnie?
- Nie za bardzo...
- To chodźmy się przejść... Cokolwiek. - Powiedziałem wzdychając.
- Okej..

*Po drodze* 

Szliśmy spokojnie, gadając o różnych rzeczach. Nagle zobaczyłem obok jezioro i podbiegłem do niego.
- Lubisz pływać?
- No lubię. - Powiedziałem.
- To uważaj!! - Krzyknęła i wepchnęła mnie do wody.
- Ty też... Uważaj! - Warknąłem i zaraz Taravia wylądowała w wodzie.
Całkiem fajnie było. Zimna woda, a gorąco było!

*Wieczorem* 

- To do jutra? - Powiedziałem.
- Do jutra.
W nocy spałem niespokojnie. Mój sen, przerwała lunatykująca wadera.
- Taravia? Co ty do cholery wyprawiasz? - Zapytałem.
Ocknęła się.
- Nie wiem... Lunatykuję?
- Chyba tak. - Zacząłem się śmiać.

Taravia? Lunatyczko moja xd

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template