1 czerwca 2015

Drugi morderca, brat Zero - Verall!


http://zulei1010.deviantart.com

Przebaczenie jest dwukierunkową drogą, bo ilekroć przebaczamy komuś, przebaczamy również samemu sobie.

Imię: Verall (Czyt. Weral) 
Ksywka: Ver, Verio...
Wiek: 3 lata i 5 miesięcy
Płeć: basior 
Charakter: Verall... Odważny, lojalny i przyjacielski. Wesoły, szybki i zwinny. Lubi samotność, jego jedynego przyjaciela. Wierny, wytrwały, energiczny. Nic nie ma po bracie. Jest jego przeciwieństwem! Pamiętliwy, kłótliwy, no i może CZASEM trochę natarczywy. 
Wygląd: Hmm...Wysoki, chudy wilk. Z maścią będzie trudniej, ponieważ jest mieszanką zieleni i błękitu, co można powiedzieć że daje "Morski" kolor. xD 
Stanowisko: Zabójca
Specjalizacja: Ciche atakowanie, walka mieczem, długo dystansowe biegi. 
Rasa: Wilk metalu 
Żywioły: Metal, nekromancja, czas. 
Moce: Teleportacja, wskrzeszanie, zatrzymywanie czasu, przepowiadanie przyszłości , strzelanie z łuku metalowymi strzałami.
Rodzina: Tu, ma tylko brata Zero Black Fire. 
Partnerka: Szuka? A może nie? Zobaczymy...
Potomstwo: ...
Historia: Urodziłem się w niewielkiej jaskini, rok po narodzeniu mojego brata, Zero. Rodzice wiecznie się kłócili, a brata nie było bo uciekł pewnego dnia. Nie mogłem wytrzymać tych kłótni, więc także uciekłem. Wiele lat podróżowałem szukając brata, aż znalazłem go tu.
Przedmioty: --- 
Data dołączenia: 01.06.2015r.
Właściciel: Shairenn

Większość obrazków i zdjęć umieszczonych na blogu nie jest naszego autorstwa.

Proszę o nie kopiowanie treści z bloga w celach własnych bez wiedzy administratorki.

Szablon wykonała Fragonia dla bloga
Sisters of The Template